Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Lief druppeltje,

Wat erg dat je afscheid moet nemen van je poes/kat.
Het is zo pijnlijk. Ook ik weet hoe dat voelt.
Ik heb 4 katers en een poesje verloren.
Bij het laatste verlies heb ik het besluit genomen niet meer aan dieren te beginnen.
Omdat het afscheidnemen onverdragelijk is.
Knuffel maar lekker met je poes/kat, nu kan het nog.
Goed afscheid nemen helpt bij de verwerking.
Heel veel sterkte en knufffffs voor jullie beiden.

• Antwoorden 310
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Ik hoorde laatst een mooie wijsheid op tevee. In een flim ofzo.

Hoe dieper de pijn bij rouw hoe mooier de relatie die je met de persoon gehad hebt. Daar kun je dankbaar om zijn. Dat je zulke liefde hebt mogen voelen en beleven.
(even in mn eigen woorden geciteerd)

Mijn vader had altijd een ontzettende hekel aan afscheid nemen. Ik snapte dat nooit zo, altijd bij uit elkaar gaan vond ik het beetje kil van zijn kant. Nu glimlach ik er om. Ik heb geen afscheid kunnen nemen van mn vader omdat hij in Suriname is vermoord en daar lag opgebaard en gecremeerd. Maar ja, daar hield hij toch niet van, dus dan is het weer ok. :)

Geplaatst

hello Kit,

Zooooo, jij bent een snelle....... geweldig!!
Volhouden, ik volg je zo snel als mogelijk is.
Het gaat je lukken.... en mij iets later ook.
Zo te lezen en wat ik inmiddels ervaren heb zitten hier hele goede mensen.

Ga voor nu stoppen met het forum.
Ik ga naar mijn zus, ze ligt in het ziekenhuis.
Misschien dat ik vanavond nog meelees en tik.

Geplaatst

hi Valentine,
dank voor je welkom.
het klopt dat ik al een tijdje ingeschreven ben.
dat komt omdat ik een beetje blond ben op de computer en hoe een forum
werkt.
En ik heb ook niet zo veel tijd om achter dat ding te zitten.
Nu ga ik ook weer weg, ga naar mijn zus die in het ziekenhuis ligt.
Een prettige voortzetting.

Geplaatst

hi Julius,

Ik was niet dronken maar had te veel adrenaline in mijn bloed.
En ik was ook zeer onaardig doordat ik te veel had meegemaakt met mijn zus.
Is geen excuus maar toch:

Ik bied je bij deze mijn oprechte excuses aan.
Ik hoop dat je deze wil accepteren

Geplaatst

Ik baal ervan dat ik niet meer kan reageren op iedereen die op mijn vraag heeft gereageerd. Het was overweldigend en hartverwarmend. Houtje, Jane4, Soothe, Druppeltje en Dar, jullie hebben nog een antwoord tegoed. En Dar, ik heb heel veel geprobeerd, veel gesport vroeger en zo(marathons gelopen), maar heb nu een knieprobleem dus dat zit er niet meer in. En ik heb allang geen katers meer dus dat is geen reden voor mij om te stoppen. Helaas werd ik eind van de middag gebeld dat er een lekkage was thuis en ben meteen naar huis gegaan, dat kon gelukkig. Heb de lekkage weten te stoppen, maar dit soort dingen brengt veel spanning bij mij teweeg, dit soort onverwachte zaken waar direct een oplossing voor moet worden gezocht. Ik wilde echt niet drinken en heb een half gestreden tegen de enorm sterke drang, helaas ik heb verloren en toch wat gedronken. Vanavond moet ik nog naar een cursus en daarna werk voorbereiden dus geen tijd meer om reacties te geven. Komt nog. Sorry.
Groet aan allen
Alkol

Geplaatst

Goedenavond allemaal,

Heb discussie van vanmiddag gelezen, heeft mij ook erg gesterkt.

Veel van geleerd, en wat kunnen jullie dat allemaal mooi en goed omschrijven!!!!

Geplaatst

Hallo allemaal

Pippie Mooi is anders maar omschrijven tja
als je wat duidelijk wilt maken moet je toch
een goede omschrijving geven:)

En mooi dat het de anderen ook sterkt
is de bedoeling ook he,

maar lief van je da tje het zo verwoord

Geplaatst

Zit vandaag vol met adrealine, moet mn zinnen echt verzetten.

Ga vanavond dus maar aan de schoonmaak bij een vriendin, die kan wel wat hulp gebruiken.
3 kinderen heeft ze, grote boerderij, eigen bedrijf........
Heeft zij straks huis schoon en ik mijn koppie weer leeg, hoop ik.

Geplaatst

Pippie

Dankjewel

Ja het forumboek heb ik ook in mijn
bezit

is erg goed vindt ik;)
maar heb er niet aan meegedaan hoor:)
voor het geval dat???????

Pip kun je ook niet bij mij schoonmaken:)
(geintje)

wou dat ik zon vriendin had';)

Geplaatst

Dinsdag. Het gaat goed! Hard gewerkt vandaag en na het werken even hardgelopen, lekker gegeten en nu nog even wat mail wegwerken.
Geen alcohol..

Morgen begin ik aan een dieet (om af te vallen) en dan mag ik helemaal niet drinken. Voorlopig ben ik dus uit de gevarenzone.

Succes allemaal!

Geplaatst

Haha Meiske, ja ik maak regelmatig even bij haar schoon, 1 x in de week zo'n beetje.
Heb er geen hekel aan hoor, ondertussen drinken we koffie en kletsen we weer even bij.
Het verzet ook de zinnen een beetje.

Heb mn oude kloffie inmiddels al aan dus ik ga zo die kant op.

En natuurlijk Meiske, als ik bij jou ooit een keer moet schoonmaken kom ik ook met mijn zwabber jou kant op :)

Geplaatst

Woman ze heet Mischa en is bijna 16 jaar. Ze wordt blind tgv staar maar heeft een ontsteking bij haar hartje waardoor ze zo lusteloos is. Kan er gewoon niet meer tegen om alweer afscheid te moeten nemen. Bloeduitslagen waren goed behalve veel te veel leuko's dus een AB-shot en maandag terug.

Naja ben blij dat ik dit met jullie kan delen en Caro was al op msn nog voor dat ik terug was. Toch reden om dankbaar te zijn.

Ja woman de stille tocht is hier morgenavond. Zal aan je denken want het is erg mooi. Weet niet of er wat van te zien is op internet want meestal heb ik geen puf meer om daarna nog naar te kijken. Het is de Nieuwe Ooster begraafplaats in Amsterdam, als je er iets over kan vinden dan heb je alvast een indruk.

Alkol voor mij is een antwoord niet altijd nodig hoor. Heel graag als je dat wil maar geen woorden of tijd is ook goed. Het gaat er mij om iemand proberen te steunen en soms zijn dan geen woorden terug.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...