An Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Sylvie: ik kan me voorstellen dat je het er moeilijk mee hebt, ik las je berichtje bij 9.21.Soms kan je alleen maar aan de zijkant toekijken en hopen dat er een goede behandeling volgt, sterkte.Houtje: Triple P is toch een hulpprogramma bij het meten van energie verbruik?Naja, als het maar helpt. Schreeuwen helpt inderdaad niet. Ze horen je dan alleen nog maar blerren en de rest is vergeten. Jaja pubers, ik weet er alles van.Alkol: welkom hier! als je straks bevrijd bent van de drank dan ben je VRIJ!!Een vrij mens, maar dat kan ook eng zijn ja. Maar op een gegeven moment wil je echt niet meer terug naar de fles. Goed hoe jij die 'lege kamers' beschrijft. Ja, zo voelt het inderdaad, alle creativiteit verdwijnt op een gegeven moment. Maar... het goede nieuw is ... het komt terug.Meiske: hallo vier flessen wijn en een liter sterke drank? Kon je nog wel tellen? Ik geloof niet dat ik dat ooit heb gehaald. Geweldig knap van je hoe je nu gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 JA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Coco, laat los!!Het is de angst om los te laten.Het is de ilussie, die zich opdringt!Ieder keer dat je dat weerstaat wordt het beter.Believe me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Lieve cocoik herken dat gevoel van gevangen zitten en tot niets meertoe in staat bentmeis ruk je even los van alles trek een paar sportschoenen aan en ga lopen echt het helpt, probeer maar ,zul je zien dat je ervan opknapd,echt wel mij helpt dat goed en ja je moet toch iets uitproberen knuffie van mij An nee ik kon denk niet meer tellen ha ha dat weet ik niet merwat ik wel weet is dat ik dag en nacht doorging bijna danen het waren geen flessen maar pakken wijn An als ze leeg waren gooide ik ze in de openhaardhpefde ik dus niet naar de glasbak;)en dank je an ja ik voel me zo af en toe echt wel herboren;) dikke knuf van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Oké Coco, mooi! Ik haal het weg!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 An, ruzietjes ware er vroeger toch ook.Ik noem geen namen, maar er waren er (ik ook) die knap konden uitvallen.Kom je dan op een meeting, dan is alles pais en vree.Met drinken stoppen maakt kwetsbaar en overgevoelig.Zie het als een leerschool. De echte wereld is nog veel harder.Dus...rustig doorgaan en niet te veel ergeren.Ergernis is een mega trigger! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Speciaal voor Coco en Bolletje: blijven posten hoe je gebekt bent dames....er is ook begrip! http://forum.alcoholdebaas.nl/...TPAGE=6&enterthread=yWas er al een beetje bang voor...Onnodig angstig de rem erop te zetten dames; de relativering volgt vanzelf! Wel effe naar buiten om in real life te vertoeven hè? Dit forum kan razend verslavend werken....zeker in het begin. Adam in, adam uit....uuuh...adem in, adem uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Even off topic :D :D:D:PGa met woef wandelen, die hoort er ook bij.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 quote: Originally posted by: SootheEmmaroos, wat bedoel je met "die mensen"? Begint hier nu een onveiligheidsgevoel z'n intrede te doen. Heb me nog nooit onveilig gevoeld. En het kon er vroeger behoorlijk hard aan toe gaan. Veel harder dan nu. Ook ik werd stevig aangepakt. Er werd veel minder met de mantel der liefde bedekt. Terugvallen werd niet eindeloos gepamperd met hartjes en knuffels, er konden pittige woorden vallen. Schrijf wat je doet, wat je beweegt etc etc. Oeps soothe die kwam hard aan bij mij maar ja tijden veranderen hé en gelukkig maar:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Hoe kan je dat nou zeggen Soothe, vroeger waren er hier nooit ruzietjes Overeenkomst is (bijna) altijd wel geweest dat we er van geleerd hebben, lijkt me zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Meiske: nou, ik hoor weer wat nieuws. Pakken kopen zodat je ze in de open haard kan gooien.Zomers ook?Soothe: wandelse, ik ga koken, doei doei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Ohohoh Meiske, knuffel rustig door. Ik zorg voor het nodige tegenwicht.Dan slaat de balans niet teveel door!Inderdaad af en toe een virtueel schopje onder den kont.Zo, nu heb ik wel een knuffel verdiend.Ik heb me zeer verdienstelijk gemaakt.Meiske. even denken... vooruit dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Yep An wij hebben s'zomers een vuurton voor de kille avonden dus daar werd het ingemikt,erg hé ( de lege pakken dan hé)niet de volle ben je malben blij dat ik ook eens wat nieuws heb hiero;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Ha ha soothe knuffel voor jou hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Maak het maar lekker An! (de maaltijd)Doei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Lieve mensen ik ga koken voordat ik me helemaal bloot geef hieroen uitgekleed voel;)Knuffel voor allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 ....ik zal als wetenswaardigheid even toevoegen dat ik nog met mijn zieke lijf naar appie happie moet. Treurnis, heb ik N. nodig, zit ze in Limbabwe! Ach wee, ach wee....gna, wel mooi dat je verleden als drinkerd ook tegelijkertijd in het nuchtere heden kan aangeven dat alkies sterke mensen zijn. Die moeten nie zeuren, dus hup Har, geef jezelve een trap onder het zitvlak, ga wat voedzaams halen!Zie, ik corrigeer mezelf...en nou ben ik er weg van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Dag "dirty" Harry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Gnnni.... Soothe, dirty forum Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Nou dat was weer prutKwam met schrik erachter dat ik nix geen strippenkaart had of kleingeld, dus als de sodeju een alternatief reisplan opgezet om bij mn begeleider te komen. Hartstikke blij en trots op mezelf dat ik toch nog op tijd in de trein zit. Kom ik daar aan, heb ik me een dag vergist.....De afspraak is pas morgen. Dus nu verzet naar volgende week, en ik heb mezelf getrakteerd van geld wat ik niet heb op nieuwe gordijnen voor mn woonkamer. Erg fraai. Donkerrood beetje satijnachtig. In combinatie met zwart, veel bamboe, wit en palmplanten ziet het er heel sjiek en toch exotisch uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Ja inderdaad dat was het eerste wat ik ook bedacht :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Poes is erg ziek en heeft niet lang meer te leven. Dank voor het medeleven. Morgen stille tocht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 DrupGossie ook dat nog geef hem maar extra knuffie,sOok een knuffel van mij voor drup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Doe niks anders als katje knuffelen maar kan er niet er tegen alweer afscheid te nemen. Tis genoeg geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Druppeltje, ik ga ernstig aan je denken morgen. Bij mij is zondag de allerzielen. quote: Originally posted by: druppeltjePoes is erg ziek en heeft niet lang meer te leven. Dank voor het medeleven. Morgen stille tocht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden