meiske Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Geplaatst 27 oktober 2009 Lieve mensen ik ga ook slapen:lips:truste allemaal en..........lieve knuffel van me
Julius Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Geplaatst 27 oktober 2009 Heb t idee dat t stabiel is, ff een contact, maar dat was vanmiddag. (óf berusting oid.)
AlbertRemmo Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Geplaatst 27 oktober 2009 Hallo allemaal,niks gelezen en ga ik nu ook niet meer doen.ben nog niet zo lang thuis en ga ook meteen door naar bedik wilde me alleen weer even alcoholvrij afmelden voor vandaagtruste tot morgen
Otje Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Geplaatst 27 oktober 2009 Ja precies, ik heb het wel eens een beetje gehad, de volgende dag na wodka. Maar met drugs zie je ze echt helemaal vliegen de volgende dag....Geen aanrader dus Kreeg laatst een waarschuwing van mn begeleider, dat ik geen xtc mag nemen nu, ik denk hoe komt ie daar nu bij, want daar is echt geen sprake van ofzo. Maar ja misschien omdat ik gestopt ben met drinken dat hij dan bang is dat ik dat weer ga doen ofzo. Maar dat zou echt niet no way goed voor me zijn. Een blowtje mag wel, (als het dan toch echt moet).
Julius Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Geplaatst 27 oktober 2009 Ik minimaal twee pakjes Camel zonder filter.. de laatste tijd weer in shag. En dan rook ik nog niet eens binnen
Otje Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Geplaatst 27 oktober 2009 Coco, ik kan met mate roken Dat is wel te danken omdat ik ooit 3 jaar gestopt ben. Ik rook als ik het echt wil, en niet uit gewoonte of drang. Straks voor het slapen gaan ofzo. Misschien ook niet. Ik heb nu geen trek dus rook ik niet.
Otje Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Geplaatst 27 oktober 2009 Coco, ik heb wel eens opgezocht wat de gezonde hoeveelheid voor blowen is. Net als bij drank 2 of 3 glazen per dag maximaal is voor je gezondheid, is met blowen 2 jointjes per week. En bij xtc is het 1 pilletje per 6 weken, las ik vandaag in de Metro, maar ik heb wel eens gelezen in "Uit je Bol" dat ze daar adviseren max 1 pilletje per drie maanden.
Otje Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Geplaatst 27 oktober 2009 Ik ga nog even een uurtje borduren. toedeloe, tot straks. x
druppeltje Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Geplaatst 27 oktober 2009 Thanx Coco en alllemaal. Drupje gaat ook onder de veertjes. Mooi bordeaux-rood nestje want dat past goed bij me hahaha. Trusten allemaal en dank dat jullie er waren voor me.
Otje Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst 28 oktober 2009 Mijn pecee gaat ook uit.Welterusten allemaal, slaap zacht met schone dromen x
sylvie2009 Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst 28 oktober 2009 Lieve allemaal, Hieronder lezen jullie mijn mail aan mijn behandelaar van ADBOp deze manier wil ik jullie laten weten wat er is gebeurd.Ik denk dat ik mij afzonder en voorlopig geen deelname zal hebben aan het forum.Ik hoop dat jullie het mij niet kwalijk nemen, maar ik kan het echt ff niet.Ook kan ik de berichten niet aan die jullie vast en zeker zullen schrijven.Ik ga me echt ff verstoppen en doen wat strikt noodzakelijk is.Ik ben nu wel wat aangeschoten, heb na deze dag om 0.20 uur een paar witte wijntjes achterover geslagen. sorry hiervoorIk wil/kan even niets lezen.Dank jullie bij voorbaat voor de reacties.kissssssssssssssssssssssssss,sylvie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden