Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Zit vandaag vol met adrealine, moet mn zinnen echt verzetten.

Ga vanavond dus maar aan de schoonmaak bij een vriendin, die kan wel wat hulp gebruiken.
3 kinderen heeft ze, grote boerderij, eigen bedrijf........
Heeft zij straks huis schoon en ik mijn koppie weer leeg, hoop ik.

• Antwoorden 327
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Pippie

Dankjewel

Ja het forumboek heb ik ook in mijn
bezit

is erg goed vindt ik;)
maar heb er niet aan meegedaan hoor:)
voor het geval dat???????

Pip kun je ook niet bij mij schoonmaken:)
(geintje)

wou dat ik zon vriendin had';)

Geplaatst

Dinsdag. Het gaat goed! Hard gewerkt vandaag en na het werken even hardgelopen, lekker gegeten en nu nog even wat mail wegwerken.
Geen alcohol..

Morgen begin ik aan een dieet (om af te vallen) en dan mag ik helemaal niet drinken. Voorlopig ben ik dus uit de gevarenzone.

Succes allemaal!

Geplaatst

Haha Meiske, ja ik maak regelmatig even bij haar schoon, 1 x in de week zo'n beetje.
Heb er geen hekel aan hoor, ondertussen drinken we koffie en kletsen we weer even bij.
Het verzet ook de zinnen een beetje.

Heb mn oude kloffie inmiddels al aan dus ik ga zo die kant op.

En natuurlijk Meiske, als ik bij jou ooit een keer moet schoonmaken kom ik ook met mijn zwabber jou kant op :)

Geplaatst

Woman ze heet Mischa en is bijna 16 jaar. Ze wordt blind tgv staar maar heeft een ontsteking bij haar hartje waardoor ze zo lusteloos is. Kan er gewoon niet meer tegen om alweer afscheid te moeten nemen. Bloeduitslagen waren goed behalve veel te veel leuko's dus een AB-shot en maandag terug.

Naja ben blij dat ik dit met jullie kan delen en Caro was al op msn nog voor dat ik terug was. Toch reden om dankbaar te zijn.

Ja woman de stille tocht is hier morgenavond. Zal aan je denken want het is erg mooi. Weet niet of er wat van te zien is op internet want meestal heb ik geen puf meer om daarna nog naar te kijken. Het is de Nieuwe Ooster begraafplaats in Amsterdam, als je er iets over kan vinden dan heb je alvast een indruk.

Alkol voor mij is een antwoord niet altijd nodig hoor. Heel graag als je dat wil maar geen woorden of tijd is ook goed. Het gaat er mij om iemand proberen te steunen en soms zijn dan geen woorden terug.

Geplaatst

Zo, ik ben echt een suffe...
Ik maar op F5 drukken, dacht al huh wat stil,
maar ik zag niet dat er al een blz 15 was,
elke keer de volle blz 14 ververst.

Geplaatst

Welkom nog Dame.

Hoewel ik best zin heb om her nog even rond te hangen ga ik nu toch echt eten lieve mensen.

Sterkte voor degenen die het nodig hebben,

Meiske waf waf!

Geplaatst

Joehoe daar ben ik weer. Heb niet alle berichtjes gelezen maar wel het berichtje van Druppeltje.
Lieverd ik had zo gehoopt dat het alleen de staar zou zijn en dat je kat gewoon wat rustiger werd door de ouderdom.
Jammer dat ik he verkeerd had. Is er helemaal geen medicatie voor? Heeft ze pijn? Of valt dat wel mee.
Ikzelf blijf altijd hoop houden zolang ze blijven eten en drinken. Het doet altijd pijn om van iets afscheid te nemen wat je zo dierbaar is. Gelukkig krijg je daar de tijd voor lieverd.
En blijf schrijven hoor zodat we met je mee kunnen leven.
Heel veel sterkte.:heart:

Geplaatst

Dank allemaal. We hebben niet het idee dat ze lijdt dus ze blijft nog lekker ff bij me. Zal niet lang duren maar zolang ze geen pijn heeft of last van haar blindheid houd ik haar bij me en troetel zolang ik kan.

Niets meer gelezen van onze muts, heb toch niets gemist he?

Geplaatst

Welkom Alkol ik ben Bolletje. Ik heb gezien dat je al veel reacties hebt gekregen en dat betekend dat je in ons forum op genomen bent. Ik hoop dat je hier veel steun zult vinden en je thuis, en veilig voelt om te vertellen waar je mee zit. Hopelijk kunnen we jou die steun bieden die je nodig hebt om van deze moeilijke strijd te winnen,:present: deze is voor jou. Want je hoort nu ook bij onze Kanjers.

Geplaatst

Meiske
Ik log nog even in voor uitleg.

Een paar weken (?) geleden had jij het over assertiviteit en brutaler worden.
Toen zei ik dat je dan een nieuwe naam moest zoeken
omdat Meiske zo lief klinkt.

Toen zei jij iets van 'Woef' als nieuwe naam,
en toen reageerde ik met waf waf.
Weet je nog?
Maakt niet uit, was een grapje dus!

Geplaatst

Waauw Valentine

Ha ha ik dacht al wat krijg ik nu aan me broek:)

Ja dacht ik al aan een grapje valentine

ben niet gelijk da'k er slecht over denk:)

Maar knuffel van me hoor

en nu ga ik GTST kijken tot laters

Geplaatst

He Ari,
Lekker gegeten?
Ik hoop dat Meiske mijn uitleg nog leest,
ik ben niet in de war of dronken als jullie dat soms dachten...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...