herman0167 Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst 31 oktober 2009 he, een reactie ik zit al een uur online met een aantal reactie`s maar iedereen reageert of ik een melaatse ben dus totaal niet
birthe Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst 31 oktober 2009 Dat bedoel ik ook Coco, er was een soort gewoonheid rond alcohol, dat werd altijd maar erbij gehaald, ook in (te) grote hoeveelheden. Niemand die dan nadien zei dat dat wel eens minder kon. Het was eerder zelfs onderwerp van vrolijkheid, goh wat was ik toen dronken, haha. Terwijl ik het als kind al vaak ver over de grens vond gaan, van wat leuk en gezellig was.
herman0167 Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst 31 oktober 2009 niet zozeer een vraag , maar totaal genegeerd worden als men toch ziet dat je er bent zegt mij veel over de manier hoe hier met elkaar omgegaan wordt.alleen berichten van kennissen worden gelezen en de rest snel voorbij gescrollt
bolletje Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst 31 oktober 2009 Birth mijn moeder dronk tegen de klippen op. Dit omdat wij jarenlang een café hebben hadden. Van de een op de andere dag, nadat wij het café verkocht hadden, is ze gestopt. Nooit meer gedronken.Mijn vader dronk nooit, maar moest voor het verdunnen van z'n bloed, een borrel drinken. Was daarna ook als een toeter.Mijn oudste broer heeft veel gedronken, mijn jongste nooit. Erfelijk? Ik weet het niet. Mijn oudste broer en ik zijn in het café groot geworden, mijn jongste broer leefde bij mijn vader.?????????
bolletje Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst 31 oktober 2009 Albertina meid ik heb diep bewondering voor je.
herman0167 Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst 31 oktober 2009 nou muts ik lees veel mee op de achtergrond zoals zo velen (1100 gebruikers van deze site niet?) en heb niet vaak de behoefte te reageren, maar ik kan je meedelen dat die behoefte zo langzamerhand tot het nulpunt daalt.mede door positieve input als jij.
birthe Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst 31 oktober 2009 Hmm, ga nu weer even andere dingen doen. Iets te crowded hier. Prettige avond voor allen, en tot morgen ergens...
Lianne Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst 31 oktober 2009 Wing: zeikwijven> neem aan dat je het niet over ons hebt.Adam, ik vind jou doorgaans humoristisch, lekker droog.Maar Vie een sjagrijn.. nah, echt niet hoorecht helemaal niet!
herman0167 Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst 31 oktober 2009 ja muts, ga snel en antwoordt vooral niet, op dingen die je even niet bevallen
albertina Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst 31 oktober 2009 Mij streeft het doel van al dit gekatook compleet voorbij.Wing,tegen wie heb je het???
Lianne Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst 31 oktober 2009 Ha dar!Ik postte laatst iets over Yogi (het merk) thee, heerlijke kruidenthee en op elk zakje een leuke spreuk.sta ik in de keuken en denk ik : o als ik Dar zou kennen zou ik dit haar voor haar verjaardag gevenhaha raar he?hoi herman!
Lianne Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst 31 oktober 2009 Hoi herman,hoe gaat het met minderen?lukt het een beetje?
herman0167 Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst 31 oktober 2009 minderen gaat goed, van elke dag nu naar de vrijdag en zaterdag, en de rest van de week niet.val in die twee wekenddagen nog wel eens van de wagen ( te veel dus) maar heb het ritme van door de weeks niet redelijk te pakken
Lianne Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst 31 oktober 2009 he herman dat klinkt goed man, knap van je.. en wat is het einddoel?wing/coco: dit is het laatste wat ik erover zeg:want ik vind wijven al geen leuke term, ik doelde op jouw zeikwijven.dus ik vraag wie bedoel je dan, ons?en met ons bedoel ik alle DAMES op het forum
Vie Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst 31 oktober 2009 Of een onsje meer of minder?Weten jullie wat ik zo leuk vind aan het geleerde hier op het forum? Ik kan niet meer kwaad worden. Het zal me een zorg zijn of ik uitgemaakt word voor sjagrijn of dat een verongelijkte vent het gaat hebben over urinale dames, om het woord maar even niet te noemen. Mijn man weet trouwens dat ik op dit forum schrijf, maar hij is zeer discreet en bemoeit zich er niet mee.Verder heb ik gewoon vandaag weer veel leerzaams meegemaakt, en voornamelijk heel veel positieve dingen waar ik veel mee kan. Ik wil dus even een geven aan iedereen die het vandaag weer voor elkaar heeft gekregen om voor zichzelf te gaan.
Lianne Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst 31 oktober 2009 Vie, waarom negeer jij mij!!!!Ik denk dat ik het forum maar verlaat!!
Lianne Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst 31 oktober 2009 Ik ga er van tussen, zet ook comp uit, zo ongezelli voor de kids.iedereen een fijne avond..ik wacht nog even op antwoord van herman..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden