Gast Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst 31 oktober 2009 houtjevolgens mij is dat Tijn, waterpastoch wel horizontaal hoop ik
bolletje Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst 31 oktober 2009 Co wacht maar meisie de Bolle komt er aan;)
bolletje Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst 31 oktober 2009 Thé ik wil graag een glaasje Takitaki. Wil het gevoel wel eens hebben van dat de vlammen uit m'n oren enzo, vliegen. Zal ik dan voor de Bossche Bollen zorgen?
Gast Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst 31 oktober 2009 Ja Bolle, kom mij effe helpen, wat een takkenzooi in dietuin pffffohw ik ben gek op bomen, maar watrotzooi heb ik ervan. Ga jij nog iets leuks doen het weekend of iemandanders? Kom ik misschien ook op een idee....Heb geen zin in feestjes, kroegen oid, dus Plopga maar lekker alleen.ja dat Takitaki lijkt mij ook wel wat, ben gek optomatensap meer een flink pittige versie nog beter.Kun je het zelf maken?
Gast Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst 31 oktober 2009 Taki TakiScherpe tomatensap ( goed tegen een kater) Nah jah..... daar drink ik het dus niet voor :$Bereidingstijd:0-10 minutenIngrediënten voor 4 personen1 flesje tabasco1 literpak tomaten sapHulpmiddelen 1 lege schone fles liefst van glas met een dop VoorbereidingGeenBereidingswijzeDoe de tomaten sap in de fles en doe de tabasco het hele flesje erbij even roeren dop en klaarzorg wel dat er melk bij staat als je het drinkt want oei het is scherpServeertipsMet cassave kroepoek erin dippen is ook heel lekker*aanpassing: taalfoutje in recept
Gast Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst 31 oktober 2009 Hannah en Drup, laat je toch niet gek maken door elkaar! Volgens mij is dit jullie beider bedoeling niet.Volgens mij zijn de lontjes nu zo kort dat je alleen nog de "slechte" bedoeling ziet aan wat de ander schrijft. En word er niet echt meer gelezen wat de ander nu bedoelt.Jullie hebben allebei een punt. En dat punt wordt best gelezen en gezien hoor, dus waarom is het dan nog nodig om met rotte eieren over en weer te gooien? Zonde van je energie! Hihihi, was ik ook maar zo wijs als ik mezelf hier te kakken gezet voel door iemand hier. Ik leer!
Gast Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst 31 oktober 2009 spudmeestal is het zo dat het er maar aan ligt in welke schoenen je staatzodat je van daaruit kunt kijken
Gast Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst 31 oktober 2009 dus ik bedoelde (bericht was al weggelopen....)dat je gelijk hebt, Wijs mens!
Gast Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst 31 oktober 2009 Coco, zou je mij een plezier willen doen en je recept ook op het dranken draadje willen zetten? Ben anders bang dat een lekker drankje recept verloren gaat omdat het op de dagdraadjes na verloop van tijd niet meer terug te vinden is.
Gast Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst 31 oktober 2009 Spuddoe ik wel effe hooren dan ga ik mijn tuintje weer inlaterrrrrr
Gast Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst 31 oktober 2009 Thanks! En veel succes in the garden!
bolletje Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst 31 oktober 2009 Thé Bol is er nog wel hoor meis. Hoop dat je pa gauw wat aan sterkt en dat ze kunnen gaan beginnen met actie.Of de Groot lekkere bossche bollen heeft, weet ik niet maar groot dat ze zijn!!!"De Groot"heet niet voor niets "De Groot;)"Maar ga jezelf maar eens lekker verwennen hoor met die grote bollen met slagroom.Mij leek een heel flesje tabasco ook wel erg veel. Geen wonder dat Co in korte tijd zoveel kan doen. Daar zitten turbovlammen achter. hihihi gniffel.
Houtje Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst 31 oktober 2009 Nou Thee, ik ben er wel hoor.Heb even mijn Exje en Dochter uitgeleide gedaan.Ze zijn morgen vóór het eten terug, dus zeg om 16.00 uur. Dat heet "een weekend" . Nou oké.Volgens de rechter die onze echtscheiding deed is het van vrijdag 1900 tot zondag 1900 uur maarik ga er niet meer over strijden. Ik wil geen strijd meer, ik heb zoveel strijd gehad, ik ben het zat.Ben dit weekend met Zoon alleen. Die kon niet mee omdat hij Voorzitter is, of weet ik veel,van een of ander werkgroepje ( ik weet niet eens voor welk vak) dat maandag een project af moet hebbenen dat veel achter de broek aanzitten vergt dit weekend. Dat schijnt hij vanuit hier beter te kunnen doen dan vanuit Rotterdam (of hij heeft geen zin, dat is ook mogelijk maar dat zal hij natuurlijk niet zeggen tegen Pa).
Houtje Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst 31 oktober 2009 Sorry, was ego-talk.Dank je Thee voor je uitgebreide toelichting op je vader's toestand. Sterkte! Het klinkt nog niet echt geruststellend.
bolletje Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst 31 oktober 2009 Houtje ik kan me voorstellen dat je het op een gegeven moment moe bent. Al dat strijden. Zou niets voormij zijn. bah.Jij was toch diegene die van de week om namen vroeg? Heb je er inmiddels genoeg?
Vie Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst 31 oktober 2009 Voor de goede orde, en ik ben echt een groot taki-taki-liefhebster: een pak tomatensap met tabasco is géén takitaki en lijkt er maar heel in de verte op.Ik drink het ook niet tegen een kater (want die heb ik niet meer) maar wel voor de bite als ik zin heb om in gezelschap ook iets bijzonders te drinken.Tapas dankjewel voor de uitleg van de katten-lezing.Wat mijn alcoholisme betreft, is dit grotendeels overgenomen door een kookgekte. Maar ik blijf graag scherp, want een gekte blijf ik hebben.En verder zit ik wat in spanning omdat ik weet dat er vandaag een belangrijk pakje zal aankomen, zodat ik eigenlijk het huis niet uit kan. Ook lastig, als je eigenlijk de hort op wil. Maar op zich geen ramp.
bolletje Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst 31 oktober 2009 HOE LAAT IK M'N HUIS LEKKER RUIKEN?Koop zoveel mogenlijk parfummetjes of after shave enz. van de rommelmarkt en doe een paar druppeltjes in zo'n waterhanger die je aan de verwarming hangt. B.v. kaneeldruppeltjes.Als je dan de verwarming aan doet, ruikt het mmmmmmm. s'winters. En haalt ook katteluchtjes weg!!!Hoef dit toch niet bij de recepten te plaatsen hé?
bolletje Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst 31 oktober 2009 Vie zou Cootje ons in het Cootje genomen hebben?
Houtje Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst 31 oktober 2009 Ja Bol ik ben het echt zat. Als je de 5 of 7 jaar dat we ruzie hebben gehad toen ik nog getrouwd was,plus de 6 jaar met en na de scheiding meetelt, heb ik 13 jaar ruzie met die man gehad. Ik ben 46 dusdat is bijna één derde. Bah. En ik neem mezelf dat ook kwalijk hoor. De drank heeft daar géén goed aangedaan.De namen en adressen zijn royaal genoeg. Ik ben nu een adressenbestand aan het maken (bij nadere bestudering van de lesstof heb ik het pas deze week nodig gelukkig)... waarmee de cursisten moet leren gaan sorteren, selecteren en dat soort dingen in Excel. Als kers op de appelmoes mogen ze dan nog gaanprint-mengen met een brief in Word. Maar ja, ze zijn zóóóó enthousiast (écht!) dat ze alles he-le-maalgeweldig vinden wat ze leren dus ik heb dankbaar publiek. Klein publiek, dat wel, het zijn maar 6 cursisten, maar wel dankbaar. Ik geef in mijn eentje les en dan is 6 nét te doen. Er passen er ook maar zeven in ons cursuslokaal. We hebben wel een prachtig leslokaal hoor, daar niet van. Zo kneuterig als we ooit begonnen zijn (ik werk er nu 9 jaar) zo mooi is het nu. Even kijken of ik het kan laten zien.
albertina Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst 31 oktober 2009 Ach Thé,dat klinkt droevig.Houtje,nou dat is echt een héél weekend.Een heel flesje tabasco?Ik heb me eindelijk in de kleren gehesen,nou ja bijna dan en ga zo even wat boodschapjes halen,Eten voor morgen besteld bij de Japanner.En voor vanavond denk ik dat ik het gewoon maarbij een soeppie met een broodje houd.Verder voel ik me verre van vrolijkmaar goed er zullen ook wel andere tijden aanbreken.
bolletje Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst 31 oktober 2009 Houtje dat lijkt me verschrikkelijk om zo lang in ruzie te leven. Ik heb wel zo'n pesthekel aan ruzie. Denk dat dit een van de hoofd reden is waarom ik ben gaan drinken.Ik zou er onderdoor gaan Echt!Wat leuk dat je aan zo'n kleine groep les geeft zeg. Dan krijgt iedereen toch genoeg aandacht en je kunt dan ook echt profijt zien van je werk.Hoe oud zijn je cursisten?
bolletje Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst 31 oktober 2009 Albertina komt het door het weer dat je je zo droevig voelt? Door het vallen van de bladeren misschien?
Vie Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst 31 oktober 2009 Nee hoor Bolletje, ik denk dat Coco gewoon van pittige tomatensap houdt.Houtje mijn huis ruikt altijd zo zalig omdat ik alles schoonmaak met pijnboomolie, en dat geeft ook lucht aan bronchitis. Elk kookluchtje verdwijnt meteen. Sommige mensen die binnenkomen, zeggen dat ze het idee hebben dat ze in de turkse sauna zitten. Zo ruikt het ook een beetje.
Houtje Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Geplaatst 31 oktober 2009 Bolletje,Anders is computerles ook niet te doen. Je rent toch al als een wezenloze :$ tussen die pc's en die mensenheen-en-weer. Ik heb 7 jaar senioren gedaan en heb daarna een eigen cursus ontwikkeld voor ouders (inde praktijk het zijn moeders, maar vaders zijn ook welkom) die we "bijspijkeren" op de pc zodat ze in iedergeval met hun kids méé kunnen gaan. Als een kind iets uitlegt is het "kijk zo doe je dat, ram-ram-ram" en dan begint die ouder te krijsen dat het niet zo snel moet en geeft dat kind het direkt op om het uit te leggen.Die ouder snapt er dan geen bal van.Terwijl het als ouders heel belangrijk is te weten hoe je bv. moet mailen, internetten, met Word werken,(deze Excel cursus is een uitstapje hoor) en die drie basiscursussen heb ik geïntegreerd tot één cursusvan een half jaar.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden