Otje Geplaatst 1 november 2009 Rapport Share Geplaatst 1 november 2009 Tapas, ik vind het erg goed van je dat je zo openlijk spreekt over de irritaties van je moeder. Dat kan een hoop verlichten. Als maar in je eentje dat boos zitten verwerken, soms is het goed om even lekker te spuien. Lucht op !!!Herman hou je grote mond eens even, niet zo'n toon aanslaan. Als het je hier niet bevalt blijf je lekker weg. Easy toch, mazzel ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 november 2009 Rapport Share Geplaatst 1 november 2009 Even de hond uit. Kom straks nog hier x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 1 november 2009 Rapport Share Geplaatst 1 november 2009 ach woman die het altijd zo moeilijk heeft maar ondertussen wel het luxe leventje leidt, hoe haar grote huis te verbouwen zodat het madam nog beter bevalt,maar ondertussen vergeet goed te lezen en mensen afbrand op een half gelezen woord.hier heb ik maar 1 woord voor : bah kijk zo Easy toch , Mazzel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 1 november 2009 Rapport Share Geplaatst 1 november 2009 Heb jij altijd zo'n kwaaie dronk over je, Herman? Viel me het vorige weekend ook al op, dat je juist in het weekend als je drinkt, nogal van leer trekt. Misschien een aandachtspuntje voor jou.Zelf weet ik niet of ik nou zo vroeg op of zo laat wakker ben, maar met alle emotes zal ik toch maar eens netjes horizontaal gaan.Eerst even wat eten, zei likkepot. Waar zullen we het halen zei langejan....Nou uit de koelkast natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 november 2009 Rapport Share Geplaatst 1 november 2009 Nou Herman, daar ga ik dus niet op in. Hoop dat je geniet van je kater morgen. Tot zover mijn communicatie met jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 november 2009 Rapport Share Geplaatst 1 november 2009 Ik ga ook aftaaien. Slaap lekker allemaal, zachte dromen, en tot morgen xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 1 november 2009 Rapport Share Geplaatst 1 november 2009 quote: Originally posted by: tijnik denk dat er hier een hoop mensen meer problemen hebben met andere dingen dan alleen met alcohol. Ik ben van mening dat alcohol maar een uitlaatklep is met dus een achterliggend probleem... in eigenlijk alle gevallen.Verder net terug van uitgaan.. Bowlen met de boys en toen lekker in Kijkduin gekletst.. was leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 1 november 2009 Rapport Share Geplaatst 1 november 2009 vie , het eenvoudigste is dan dat ik in het weekend niet op het forum kom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden