Spring naar bijdragen

Zaterdag 31 oktober 2009

Gast Loen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 282
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

he herman dat klinkt goed man, knap van je.. en wat is het einddoel?

wing/coco: dit is het laatste wat ik erover zeg:
want ik vind wijven al geen leuke term, ik doelde op jouw zeikwijven.
dus ik vraag wie bedoel je dan, ons?
en met ons bedoel ik alle DAMES op het forum

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of een onsje meer of minder?
Weten jullie wat ik zo leuk vind aan het geleerde hier op het forum? Ik kan niet meer kwaad worden.
Het zal me een zorg zijn of ik uitgemaakt word voor sjagrijn of dat een verongelijkte vent het gaat hebben over urinale dames, om het woord maar even niet te noemen.
Mijn man weet trouwens dat ik op dit forum schrijf, maar hij is zeer discreet en bemoeit zich er niet mee.
Verder heb ik gewoon vandaag weer veel leerzaams meegemaakt, en voornamelijk heel veel positieve dingen waar ik veel mee kan.
Ik wil dus even een
:present: geven aan iedereen die het vandaag weer voor elkaar heeft gekregen om voor zichzelf te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Kit

Na alle doorgelezen te hebben voel ik dat het maar goed is dat ik niet gedronken heb want het komt nogal chaotisch over.

Alcoholisme is een levensbedreigende ziekte en daar is dit forum voor opgezet.

Ik log nu uit.

Allemaal een nuchter morgen toegewenst.

Juist daarom ben ik blij dat er af en toe ook nog gelachen kan worden, mij
helpt het in ieder geval vaak.

fijne avond Kit.

*aanpassing: onjuiste afkorting

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mensen. Ik heb een nieuwe topic geopend. Voor iedereen die iets heeft naar elkaar. Verwijs dan naar dat topic zodat het hier gezellig blijft. Maar het zo vaak mee dat de sfeer gezellig is en dan ineens verstoord wordt door een berichtje. Als we iets naar elkaar hebben, Vecht of praat het dan daar uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben opgevoed bij ouders (stiefvader en moeder) die nauwelijks dronken. Alleen met kerst een glaasje wijn bij het eten.
Aan mn moeders kant is een oom die alcoholist was, en van mn echte vaders kant opa (die ik nooit gekend heb) die zat bij de blauwe knoop.
Mn echte vader (leren kennen op mn 23e) luste em ook wel graag. maar niet heel extreem. Wel teveel maar niet heel extreem.

quote:

Originally posted by:
birthe

Ik wil nog wel even terugkomen op een eerder gesprek vandaag, over al dan niet dominante moeders. Mijn moeder is eerder een passief agressieve vrouw, en had daarmee toch een grote invloed op de sfeer in huis. Ze dronk daarnaast ook veel, met veel ruzie tot gevolg. Wat ik me afvroeg, zijn er meer mensen die een ouder hebben met ook drankproblemen?

Ik heb gelezen dat er vaak een erfelijke component is in verslavingsgevoeligheid, en denk zelf dat het opgroeien met een drinkende ouder zeker van grote invloed is. Als een verkeerd soort voorbeeldgedrag ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeienavond! Aan iedereen!

Vie het was me al opgevallen dat je je niet meer mee laat slepen.
Zoals je vanmorgen zei dat wij eigenlijk begrip moeten hebben voor degenen die het niet snappen.
Dat is inderdaad een gezondere houding dan op anderen afgeven.
(maar niet Adam wegjagen he ;)

Mijn man weet ook dat ik op het forum zit en hij zit altijd sport te bekijken op zijn computer. Er is natuurlijk ook een sportforum. Waar is er tegenwoordig geen forum over. Zelfs van naaikransjes zag ik op een andere draad.
Ik vroeg hem van de week of er op zijn forum ook zo gekibbeld wordt.
Ja dus, vrijwel dagelijks. Hihi.

Zo naar een feestje. Zo'n feestje waar de drank rijkelijk vloeit. Bleh.
Ik hou niet echt van feestjes maar ga me er dapper doorheenslaan met thee en spa.
Observeren maar.

Tina je doet het goed :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Wing, er bestaat helaas nog geen equivalent voor "wijf" als het over een man gaat. Dit equivalent, mocht het al bestaan, wil ik ook helemaal niet kennen.
Ik weet wel dat sommige knulletjes zich snel miskend voelen en dan zielig gaan mieren. Sorry knullen, een paar vind ik wel heel aardig en sterk.

Lianne er zit in Rotterdam een theezaak, jeetje daar kan je alle thee kopen die je maar wil. Maar ik vind die spreuken wel heel leuk. Als je dat kopje thee zet en die spreuk leest... dan weet je het ineens weer.

Tijd voor DVD, namelijk 28 hours.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Herman
hoe doe jij dat dan ?
Ik heb dat zo vaak geprobeerd, maar het lukt mij echt niet,
ik ga vreselijk aan de zuip en ben dan zo slecht de volgende dag
dat ik met bier moet ontbijten...en ook de dag erop weer
moet drinken om me een beetje bij de mensen te voelen
en zo zat ik in die visieuze cirkel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alleen in het weekend drinken heb ik erg lang volgehouden, was er zeer tevreden over en over te spreken.
Heerlijk nuchter doorde weeks, voelde echt als een opluchting.
Totdat ik besloot om eens een weekend over te slaan.
Toen kwam ik erachter dat de werkelijke kater wel 1,5 week duurt.
Wat ik ervaarde na 1,5 week was onbeschrijvelijk fit en fijn.
Toen ben ik verder gaan nadenken :)
Nu ben ik zover dat ik op feestjes niet meer WIL drinken.
Na een aantal keer geprobeerd erachter gekomen dat het echt veel leuker is zonder alcohol. Ja de eerste keer is even doorbijten en volhouden. Maar je went er snel aan.
Dit jaar voor het eerst mn verjaardag, kerst en oudjaar op een drogie. Ben erg beniuwd, vind het zelfs spannend :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had afgelopen week schattige vuurrode enkellaarsjes gezien maar vond ze veel te duur. Gisteren vond ik het wel meevallen dus vandaag besloten dat ze goedkoop waren hahaha. Doggy uit met mijn mooie laarsjes en liep lekker door de gevallen blaadjes te darren. Kom ik buuf tegen en zegt tegen me dat ik blubberlaarzen had die ik nodig moet poetsen. Huh? Had dus ook door de modder gelopen zonder het te merken. Naja bleek dat ze waterdicht zijn (me hoela voor die prijs) alleen waar haal ik rode schoenpoets vandaan? Zo blijf een mens googlen he? www schoenpoets.nl Moet lukken ergens in die richting hahaha maar heb wel mijn laarsjes. Heb er gewoon ff een vaatdoek over gegooit en hielp ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...