Gast Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2009 Eet smakelijk adam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2009 riep je herman? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2009 he, een reactie ik zit al een uur online met een aantal reactie`s maar iedereen reageert of ik een melaatse ben dus totaal niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
birthe Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2009 Dat bedoel ik ook Coco, er was een soort gewoonheid rond alcohol, dat werd altijd maar erbij gehaald, ook in (te) grote hoeveelheden. Niemand die dan nadien zei dat dat wel eens minder kon. Het was eerder zelfs onderwerp van vrolijkheid, goh wat was ik toen dronken, haha. Terwijl ik het als kind al vaak ver over de grens vond gaan, van wat leuk en gezellig was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2009 Birtheja dat klopt. Bij ons was het normaal op eenverjaardag (en in de hele familie overigens, enik heb een grote familie) opverjaardagen en feestjes, visites om 12 uur in demiddag aanwezig, 2 bakken koffie en hup dedrank op tafel. Heel normaal.Buurvrouw op visite of bij de buurvrouwop visite, neuten op de tafel. Ik weet niet beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2009 niet zozeer een vraag , maar totaal genegeerd worden als men toch ziet dat je er bent zegt mij veel over de manier hoe hier met elkaar omgegaan wordt.alleen berichten van kennissen worden gelezen en de rest snel voorbij gescrollt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2009 Birth mijn moeder dronk tegen de klippen op. Dit omdat wij jarenlang een café hebben hadden. Van de een op de andere dag, nadat wij het café verkocht hadden, is ze gestopt. Nooit meer gedronken.Mijn vader dronk nooit, maar moest voor het verdunnen van z'n bloed, een borrel drinken. Was daarna ook als een toeter.Mijn oudste broer heeft veel gedronken, mijn jongste nooit. Erfelijk? Ik weet het niet. Mijn oudste broer en ik zijn in het café groot geworden, mijn jongste broer leefde bij mijn vader.????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2009 Théheb je schilderij ook gezien vanmiddaghahahahahaaaaa whaaaa sorry.....héél mooi!Wat een bevrijding:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2009 Albertina meid ik heb diep bewondering voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2009 hermanjammer dat je dat zo ziet.het is erg druk nu, en vast niet de bedoeling dat je genegeerd wordt,in elk geval niet mijn bedoeling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2009 Hallo Herman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2009 nou muts ik lees veel mee op de achtergrond zoals zo velen (1100 gebruikers van deze site niet?) en heb niet vaak de behoefte te reageren, maar ik kan je meedelen dat die behoefte zo langzamerhand tot het nulpunt daalt.mede door positieve input als jij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2009 Herman,Hoi!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
birthe Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2009 Hmm, ga nu weer even andere dingen doen. Iets te crowded hier. Prettige avond voor allen, en tot morgen ergens... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2009 BirtheEven van Internet geplukt Vraag:Hoe zit het met de erfelijkheid voor alcoholverslaving? Antwoord:Kinderen van alcoholverslaafde ouders lopen meer risico om een alcoholprobleem te krijgen dan andere kinderen.Dit heeft te maken met drie zaken:?erfelijkheid: uit onderzoek is gebleken dat er een zekere erfelijke aanleg kan bestaan voor het krijgen van alcoholproblemen. Voor zonen van alcoholafhankelijke vaders geldt dat nog wat sterker dan voor dochters. Het is niet bekend hoe groot het extra risico is maar kinderen van alcoholverslaafde ouders moeten wel met een vergrote kans op het ontstaan van alcoholproblemen rekening houden. Sommige onderzoeken spreken van een verhoogde kans van ongeveer 50%! ?invloed van de omgeving: als je opgroeit in een omgeving waar veel gedronken wordt kan het zijn dat je als kind daar veel last van hebt; je voelt je dan als kind minder gelukkig omdat je minder aandacht krijgt of omdat je erg onzeker wordt door het soms onvoorspelbare of misschien wel bedreigende gedrag van je vader of moeder. Een ongelukkige jeugd kan vervolgens een rol spelen bij het ontstaan van alcoholproblemen op latere leeftijd. ?als er door je ouders veel gedronken wordt kan het zijn dat je erg gewend bent dat er altijd en overal alcohol aanwezig is; je kunt de gewoonte om veel te drinken zonder daarover na te denken overnemen van je ouders. Het is goed dat iemand zich van het bovenstaande bewust is en zelf voorzorgsmaatregelen te treffen. Het komt voor - als je zelf ouders hebt die overmatig drinken en een verslaving hebben ontwikkeld- jezelf minder last hebt van de korte termijn effecten van alcohol. Je kunt meer drinken voordat je het effect merkt. Daardoor kun je denken dat je er beter tegen kan dan een ander en minder bezorgd hoeft te zijn. Het omgekeerde is echter het geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2009 Birthelees je het nog even voordat je weggaat,heb wel even mijn best voor je gedaan;)fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2009 Wing: zeikwijven> neem aan dat je het niet over ons hebt.Adam, ik vind jou doorgaans humoristisch, lekker droog.Maar Vie een sjagrijn.. nah, echt niet hoorecht helemaal niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2009 en ze heeft zulk leuk haar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2009 ja muts, ga snel en antwoordt vooral niet, op dingen die je even niet bevallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2009 Mij streeft het doel van al dit gekatook compleet voorbij.Wing,tegen wie heb je het??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2009 Ha dar!Ik postte laatst iets over Yogi (het merk) thee, heerlijke kruidenthee en op elk zakje een leuke spreuk.sta ik in de keuken en denk ik : o als ik Dar zou kennen zou ik dit haar voor haar verjaardag gevenhaha raar he?hoi herman! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2009 Goh wat een drukte hier op de zaterdagavonden had nog wel gedacht dat ik hier alleen zouzitten met mijn akelige trekmomenten in hetweekend, want dan zijn ze toch wel errugaanwezig.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2009 ons is de wijven op het forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2009 hoi Lianne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2009 Hoi herman,hoe gaat het met minderen?lukt het een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden