meiske Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Naomi Dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Tjonges wat een belevenissen allemaal!Marjo: ben zo blij wat van je te lezen.Kom op meid, terugvallen is EEN, maar weer terugkomen.Je kan het en dat weet je. Proficiat met je leuke huis.Een hele overgang zo'n verhuizing, kijk maar eens naar Marieke.Brengt ook de nodige spanningen met zich mee.Praat jezelf niet zo slecht, dat helpt jou niet, niemand niet.Ik ben kapot moe. Beetje veel gewerkt en moet echt even een knopje terug draaien.Ontspannen door op tijd naar bed te gaan, goed te eten en lekker in bad zitten.Geen drank, nee, dank u, krijg ik stress van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Ha Soothe, ik heb Khadak ook proberen te zien, maar het kon me niet pakken. Wees maar heel lief voor jouw eigens, en lekker eten, of waar je vandaag ook maar behoefte aan hebt.Geef mij maar Engels satire. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Nah soothe da's niet echtbevordelijk jouw uitspraak voor iemand die echt niet meer wil drinken:omaar ik zal het ter harte nemen:DIsa dankjewelMarjo fijn om jou ook weer hier te zien en kop heKnuffel van me voor all Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Hoi Vie,One man's meat is another man's poison.Gelukkig vinden we allemaal wat anders mooi.De één houdt van de moeder, de ander van de dochter.Voor ieder wat wils!Lekker eten, een goed idee, dus eerst boodschappen.Groet: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Hallo lieve mensen!Om met de deur in huis te vallen,Alkol, wauw, prachtig geschreven. Sterkte en veel plezier,want die kamers zullen zich langzaam weer vullen.Marjo, Meiske, fijn jullie te lezen. En wat heerlijk Meis, zo iemand!ER, heftig meid, die eenzaamheid, sterkte.Tas, hoop dat de TA goed gegaan is.En verder allen: hallo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Dar??????Naar de wallen in amsterdam,en zoek je daar dan schoonmaakmiddel?????haha ik snap hem effe nietmaar wat ik wel snap is dat je met wat anders naar huis bent gekomen als je wilde ,Knuf van een niet zo snapperig meiske:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Ik wil erg graag op iedereen reageren, maar er zijn veel interessante gesprekken hier vandaag, over die emoties bv, moet ik even laten bezinken.En films, fantastisch! Ik zou onmogelijk een top 5 kunnen maken,maar Gegen die Wand staat hoog, Dead Man Walking ook.Hitchcock, heb ik een manie van gehad, alles achter elkaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Meiske,Het is opdat we waakzaam blijven,.We hebben met een duiveltje te maken.Soms houdt hij ons een lekker appeltje voor,en dan zeggen we NEEN en komen sterker terug!Waakzaamheid betrachten en dat deed je!!We laten ons geen loer draaien.Tiepvaut. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Zo is het Soothe en anderen, one man's meat... Ik heb de DVD gekregen van The League of Gentlemen, dat is zo volkomen maf, en als ik iets minder maf, maar wel Brits wil is de Royle Family ook goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Vie, ik denk dat ik aan een meeting zat te denken. Snappie:PMeet is natuurlijk meat, oei.Of is het flesh? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 He Kirky,Ik ben natuurlijk pas drie maanden gestopt,maar ik heb ook niet echt last van trek.Een moeilijke avond, feest in de stad, bang dat ik in de verleiding zou komen dus thuis gebleven.Ik vond het eerder jammer dat ik thuis bleef, nog geen zelfvertrouwen, dan dat ik echt zoveel trek had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Meiske,Ik vind jou zo'n kanjer, wat ontzettend knap dat je het volgehouden hebt.Gelukkig dat je steun had aan iemand.Je bent altijd zo superlief naar iedereen en positief en je bent voor velen een steun.Nu zat je zelf in de shit en JIJ geeft weer een knuffel weg.Meiske, van mij krijg jij een ENORME knuffel.Lief mens dat je bent, liefs ER Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Misschien heeft het te maken met het feit dat ik zo druk ben met werk ea, ik begrijp niet wanneer ik eigenlijk de tijd vond om uberhaupt te drinken of een kater te hebben.Niet zo gek dat ik altijd achter de feiten aanliep voor mijn gevoel en zo moe was.Ik moet nu al mijn best doen om alles rond te krijgen, zonder katers!Ben ik even blij dat dat verleden tijd is zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 2 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Hallo allemaal. Ben weer even terug, snel even reageren. Houtje, bedankt voor de tip over het forumboek enne.. die kamers komen wel vol denk ik. Ben begonnen met de bezemkast Zelfvertrouwen. Die is veel te klein dus maar een muurtje uitbreken binnenkort. Hannah, ik heb deze metafoor geschreven om het beeld voor mezelf goed duidelijk te hebben en vast te houden in moeilijk tijden. Tapas, ik moest erg lachen om die Gremlins, prima vergelijking, die worden toch ook steeds groter? Extra mep dan.Dar en Kit, ja ik zal eens over een andere naam nadenken. Aan de andere kant doet die naam me wel herinneren aan mijn 'afkomst' Overigens was die naam niet bedacht in relatie tot drank, het is gewoon een initiaal. Alle anderen bedankt voor de reacties op mijn veel te lange verhaal. Zal het volgende keren korter houden.LiefsAlkol(nog even) Als de werkelijkheid niet klopt met de droom blijft de droom dus waar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Meiske,ik sluit mij geheel bij Soothe aan.Waakzaamheid blijft geboden, altijd!Erg goed dat je hulp hebt gezocht en gekregen!Zelf merk ik ook dat er veel lastige momenten zijn.Door de onderzoeken waardoor die trekmomenten ontstaanen er anders mee om te gaan leer je steeds beter de trekmomentente hanteren.Het wordt een andere manier van leven.Ook na 10 jaar kan het zomaar ineens gebeuren dat je na ééndrankje weer in een terugval komt.Helaas ben ik ervaringsdeskundige.Ik heb dan ook besloten aan de refusal te gaan.De pillen zijn in huis, voor nu het beste voor mij.Lang over nagedacht, met mensen over gesproken,ik zie het niet meer als een zwakte bod.In alle jaren dat ik niet dronk heb ik nog nooit één hulpmiddelgebruikt.Nu sta ik wankel, vooral geestelijk, er bestaat geen "help, stop met voelen" pil.Helaas.........Om nuchter te kunnen en willen leven en vooral te blijvenmoet ik toch goed bij mezelf naar binnen kijken.Ik weet hoeveel beter het leven zonder drank is.Dat heb ik 10 jaar mogen ervaren.Dus neem ik het zekere voor het onzekere.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Ik ben trouwens ook geen gezelschaps drinkster.Altijd alleen.Gister bij mijn vader werd er ook wat gedronkendoor de anderen, dat doet mij niets.Gelukkig.tiepfaut. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Hallo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Sterkte Tina, een moeilijke afweging maar als dit nodig om jouw keuze voor 'leven' te maken is het wel een goede.Hou je taai! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Kirky,ik weet niet of het met harder worden te maken heeft,het is ook een acceptatie van bepaalde dingen niet kunnenveranderen, hoe moeilijk en frustrerend dat soms ook kan zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Val,Dank je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Hallo Valentine, ik lees je wel hoor, maar ik was ook even bezig met mails beantwoorden.Fijn dat het goed met je gaat en dat je vastbesloten bent.Soothe je maakt me aan het lachen, meet meat. Nou dat wordt nog denken voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Lieve EmmaroosDankjewel ,jij mag er ook zijn hoor ,jij hebt ook altijd wel een lief woordje voor een ander,en wat dat eenzame gevecht betrefd emmaroos,je moet maar zo denken , eenzaam maar toch niet alleen ,maar wel heel DAPPER zo zie ik het tenminste,Kirky ik was op een plek en waar ik nu elke dag naar toe moet, en daar heb ik altijd heel veel gedronken en ik ging er weer geleidelijk aan naar toemaar ging effe bijna bijna niet goed, heb die plek heel de zomer gemedenmaar ik kan er niet bij wegblijven dus moest ik er doorheen,nu gaat het goed na die hulp van wat ik nu een lieve vriendin noem.Albertina , ja soms moet je keuzes maken daar doe je dan toch wel goed aan,en dat van harder worden , denk ik niet dat je harder wordt, is meer voor jezelf kiezen en opkomen ,dat valt dan soms niet goed bij een ander helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Is goed hoor Vie!Ben zelf ook aan het trammen/treinen/bussen,thuis veeeeel te corrigeren, waaaahhh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden