Spring naar bijdragen

dinsdag 3 november


sailor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 267
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Aan eenieder een groet.

He, Calimero, dat is lang geleden. Alles kids met jou? Doe evt. per pb, want ik kom ook niet meer elke dag langs en alles lezen lukt me niet meer.

EmmaRoos,
Goed dat je stappen onderneemt. Als je bij een vakbond bent, kan je die kennis van hen misschien ook wel gebruiken.

Albertina,
Ik zal niet vergeten om jou om raad te vragen. Jij hebt het inmiddels al allemaal ervaren en ik ga er ws. tegenaan lopen. Dus je kan nog 100den vragen van me verwachten. ;)

Meiske,
Strijdvaardige angsthaas ben ik nu. :D Terwijl ik me echt niet lekker voel in mijn vel, zit ik toch alweer met een raar schuldgevoel. Ik stop het niet weg, maar redeneer met mezelf. Net ruzie in mijn hoofd nu.

An,
Dierbaren mag een mens herdenken met tranen, zelfs na 50 jaar. Ik heb nog altijd herinneringen aan mensen die mij dierbaar waren (a, jee, 't zal niet waar zijn, maar dat waren dus mensen die wel in mij geloofden). Soms komen daar tranen bij. Die heb ik soms ook bij het herinneren van de twee honden in mijn leven. Gek? Nee, goed om die gevoelens toe te laten.

Alkol,
Welkom


Mensen, ondertussen heb ik gegeten en nu moet ik me als de wiedeweerga klaarmaken om naar OMSK te gaan.

Fijne avond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He, kransgenoten, houdt vol!
Doe wat u goed dunkt!

Alles lezen gaat niet lukken, dus zo maar even. Wel goed te lezen dat jij ook niet meer zo vaak op 't forum bent, Corinne, lijkt me vooruitgang.

Ben zelf net 'n paar dagen met de zware shag gestopt, vandaar dat deze site weer wat in m'n hoofd zit. Zo'n onnutte gewoonte, dat roken. We gaan 't zien, ik doe m'n best.

Welnu, waarde medestrijders, hou 't zo droog als u belieft. Soothe, shovell on, my boy! Trees, laat u niet in de luren leggen, maar leg de drankduiveler in!
Maak er wat van! La luce continua!

De overdegrensl#ller.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha Kirky, jij bent er ook een.
Albertina; geniet er lekker van, en dan zonder krukken wauw.

Corinne: als je in je hoofd een gevecht hebt kan je gerust zelf antwoord geven.
Automatische gedachtes, schuldgevoelens, zijn vaak aangeleerd.
Kijk naar je situatie hoe die nu is.
Dit is de tweede keer dat ze lopen te dreigen en gaan doen.
Het is gewoon teveel, klaar.
Je gaat er gewoon voor. Je hebt A gezegd, en nu komt B.

Meiske :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet stoppen, ben net gebeld door mn zus (een jaar jonger).
Heeft een scan gehad van de lever en ze hebben iets ontdekt wat niet goed is. Is overstuur.
Ze wil dat ik langs kom dus dat is niet best.
Zus drinkt ook, maar zegt daar zelf geen probleem mee te hebben. Heeft in voorjaar haar man verloren aan kanker, ja ook in de lever. Is nu alleen, geen kinderen. Hoe triest kan het nog worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Corinne,

Maar je bent wel een hele dappere strijdvaardige angsthaas

en niks wegstoppen hoor dat schuld gevoel schiet je niks mee op ,maar ja
dat wist jezelf natuurlijk ook wel,

spreek jezelf maar eens goed toe lieve Corinne,
het helpt echt wel:D

Lieve knuffel van me:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lief lief Druppie. Meid toch dat het zo ver moest komen dat je hebt gedronken. Diep en diep triest en zo jammer dat je gekozen hebt voor drank. Maar begrijpen kan ik het zeker wel. Je voelt je zo machteloos en eenzaam in je strijd. Hoop dat we je vanavond nog zien en dat de kater morgen niet al te erg is, want dan is het dubbel op.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Co gelachen vanmiddag met die stomme kat van mij. Loopt, als er ruzie ergens is als eerste voorop en wordt het een beetje eng, zie je haar ook weer als eerste met d'r staart tussen haar poten weg rennen.
Vanmiddag had ze een vis aan haar tong. Ze zat te drinken in de binnenvijver, een vis zag dat tongetje en hap. Viel ze achterover op de grond(dacht eerst dat ze van haar stokkie viel) en rende met een rotvaart onder de kast. Zit ze nog steeds. Zie nu alleen maar twee heeeele grote ogen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...