tapas Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Lizzoe, stel het drinken gewoon steeds een kwartier uit vandaag, en ga op tijd koken, dat helpt ook, vroeger gaan etenJasmijn wat een moedige besluiten allemaal!! Het gaat goedkomen, maar ben het wel met soothe eens, denk niet, ik mag nooit meer drinken maar denk, vandaag drink ik niet, en morgen neem ik opnieuw een beslissingIk drink nog steeds alleen vandaag niet en dat vandaag duurt inmiddels 2 jaar.Dat je dat nog weet Vie, donderdag was mijn drinkavond, laatste werkdag in de week, meestal ga ik dan net teveel over mijn grenzen, nog even dit of dat afmaken... kwam dan doodmoe thuis en mocht van mezelf drinken, heb heel lang nog maar 1 avond in de week gedronken... klinkt goed maar was niet goed, want de fles port was dan na het eten al op, dan kwam er nog een 2e fles of een sixpak bier en als ik dan nog niet genoeg had ging ik naar de snackbar.en daarna was ik vrijdags ziek, en zaterdags eigenlijk ook nog en zondag begon ik weer een beetje op te krabbelen en dan mocht ik maandag weer werken.Al ruim 2 jaar is het donderdag - zonderdag geworden! In het begin heb ik me wat moeten verbijten maar nu sta ik er niet eens meer bij stil, Het is uit mijn systeem.Dat kan dus!! Ik kan namelijk niet drinken, ik kan alleen maar zuipen of niet drinken, en dan kies ik voor dat laatste!!, dat maakt het leven een stuk duidelijker namelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 en nu naar het bos met de hond, duimen jullie dat het even droog blijft?!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lizzoe Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Ik moet er ook nog ff met de hond eruit....hier hoost het nu! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Ik heb een merk-waar-di-ge dag gehad (en die is nog lang niet om) met allerlei rare zaken waarvan ik vroeger beslist meteen naar de fles had gegrepen. Of meteen had gereageerd. Nou, tegenwoordig ga ik eerst maar eens achterover zitten en tot honderd tellen. En gewoon eens bekijken wat de emoties nuchter met me doen.Meiske ik had nog vergeten om je te feliciteren. Gefeliciteerd!Tapas, wat dacht je, dat ik zo kort van memorie was geworden? Nee dat was ik niet vergeten hoor, jouw moeilijke donderdag van toen. Een van de dingen waar ik me indertijd aan heb opgetrokken.Hoi Ari, wat heb jij allemaal gedaan vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Kirky ik heb mijn echtgenoot vorig jaar een rit op het Zandvoortse circuit cadeau gedaan voor zijn verjaardag. Was het zoiets op de weg vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Hoi allemaal,Lizzoe,welkom terug.Jasmijn,heel goed dat je zoveel stappen hebt ondernomen.Nu volhouden hoor!Meiske,:musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote:proficiat!.Carolineik ben eigenlijk benieuwd hoe het gesprek op je werk is verlopen.Tapas,donder zonder dag.Hoe kunnen we dat nu vergeten?Hier weinig bijzonders, een sloom dagje grieperig en sloom.Fijne avond nog allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Wow!! Meiske negen maanden droog. Heel goed Meiske Een knuffel. :present: :present: :present: :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Een jarige in ons midden.Thé gefeliciteerd. MANY HAPPY RETURNS OF THE DAY!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Kan ik me wel iets bij voorstellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Goedenavond allemaal,Weer op weg naar huis, hehe.Van harte Meiske!! Super!Jasmijn, wat fijn om weer iets van je te horen/lezen.Grote plannen, dapper.Ik wens je veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Thé van harte gefeliciteerd:musicnote:Meiske hartstikke goed joh 9 maanden!;;:present:;;:present:;;:present:;;:present:; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Hai Isa, gaat het goed met werken of ben je nog niet begonnen?Ik ga zo weer uitloggen, trein is er bijna en ik surf nu op mijn telefoon.Aura, heel veel sterkte, de volhouder wint, echt waar.Fijne avond iedereen, sterkte voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Ha Hermie, bijna over het hoofd gezien!Hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Fijn te lezen Isa. Positief!Ik zie ook An en Dar, goedenavond dames! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Hoi Val. Gaat een stuk beter, ontsteking is nog niet helemaal weg maar de pijn gelukkig bijna wel. Hoe is het met jou, griep eindelijk over? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Ja Hermie, ik begin mijn energie terug te krijgen.Gelukkig neemt de pijn af, duurt lang zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Mooi zo goed te horen. Ja heb al van kindsafaan veel last van mijn oren gehad. Zit ook nog een gat in mijn trommelvlies dus dat zal iig wel weer een enkeltje KNO arts worden. Stond in dubio over de inenting voor Mexicaanse griep maar ga het toch doen aangezien ik een risico loop met astmatische bronchitis. Zul je zien dat ik daar weer ziek van word. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Tsja Hermie, lastige keuze.Sommige mensen worden doodziek als ze mexicaanse griep hebbenterwijl ik ook mensen ken die helemaal niet zo beroerd zijn.Maar ja, het risico wat je neemt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Ik ben bijna thuis, in de bus intussen,dus als ik plotseling weg ben....eet ik lekker door mijn vriend gemaakte kippensoep!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Eet smakelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Hermie, ik stond ook in dubio! Wel- niet.Gezien de leeftijd en een beetje lekkende klep, alsmede copd,doe ik het wel!Weinig keus, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 hoi hoi allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Die dubio gaat over de Mexicaanse griepinenting Thé. Ik heb het vanmiddag met mijn huisarts overlegt en hij zegt dat alle 'conserveringsstoffen' die gebruikt zijn ook in overige vaccins zitten. Tja wat is wijsheid, weet wel dat ik al een keer longontsteking gehad heb en dat was echt geen pretje. Dus ja ik ga het ook doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Heee theemuts van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!Meiske ook gefeliciteerd met je negen maanden!!Kit hoe was je tocht naar de tandarts, nog iemand gezien, die je liever niet wilde zien??Caroline, Lizzoe en Jasmijn van harte welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden