Alf Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 quote: Originally posted by: CocoAlkol ja thanx. Ik zie wel dat ze er allebei bewondering voor hebben dat ik ben gestopt met roken. Mijn zoon zegt steeds: rook je nou nog steeds niet? en ik zie aan mijn dochter dat ze het heerlijk vindt dat ik niet meer drink. Mijn kinderen hebben allebei borstvoeding gekregen. alleen niet lang. Ik zelf heb ook borstvoeding gekregen, hoe lang? geen idee! Ja, of dat invloed heeft weet ik niet eigenlijk. Leuk dat je zoon zegt: rook je nou nog steeds niet? Klinkt leuker dan mijn zoon die zegt: ben je nou toch weer begonnen met drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muisje2002 Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Mijn eerste avond,bijna zonder drank......om 20.30 1 wijntje genomen,nu aan het water.....wat is dit moeilijk!!!!!Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muisje2002 Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 De aangebroken fles wel,na jouw bericht te hebben gelezen,maar we hebben hier een mega wijnrek vol met wijnen.........pfffff......ik moet er ff inkomen hoor.....dit is zo raar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 He MuisEén wijntje en dan niet verder, dat is pas knap! Bij mij was de fles dan al bijna leeg geweest. Goed dat je over bent gegaan op water, hou vol. Snap wel dat het nu heel moeilijk is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muisje2002 Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Het zal heus waar zijn wat je zegt,zéker na wat ik allemaal heb gelezen vanavond.Maar het is voor mij nog moeilijk voor te stellen.Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Muisje alle begin is moeilijk maar hou vol hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muisje2002 Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Laatste was voor Isa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Koffer ziet er beter uit dan dat oude alcoholhoofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muisje2002 Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Ik heb helaas de ervaring gehad van huiselijk geweld,dat is 3 x gebeurd......en dat krijg ik mijn kop niet uit,als ik in bed lig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muisje2002 Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Hier kunnen toch geen mensen op komen die zich niet hebben aangemeld?Aangezien mijn profiel nog steeds zichtbaar is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 MUISkop op , welkom bij ons , het begin is erg lastigstug doorgaan,hoorsucces bako Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Ben nog niet helemaal tevreden, was toch eigenlijk wel gewend aan die baard. Probeer zo nog eens wat, he god wat is dat lastig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Welkom muisje,Even " vertel dit aan de moderator" aanklkken, en vragen of ze het verbergen!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muisje2002 Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Dank je Baco!Alkol,ik heb je vorige afbeelding ff bekeken want die kende ik natuurlijk nog niet.......maar vindt dit toch wel wat leuker hoor......net of je op reis gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 En wat vind je van deze Muis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muisje2002 Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Er zijn al meerdere mailtjes uitgegaan naar de moderator,ook van hele lieve mensen van deze site.Maar toch bedankt hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Muisje helaas heb ik die ervaring ook, maar zolang je drinkt blijf je een gemakkelijke prooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muisje2002 Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Owwwww....die is héél aandoenlijk.......niks meer aan doen,hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muisje2002 Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Wingchun......ja ik ben uit die situatie nu,gods zij dank,maar het heeft zijn sporen wel achter gelaten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muisje2002 Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Het ergste is,is dat mijn zoontje van toen 5 jaar,er 2 x bij was en daar voel ik mij heel schuldig over.Wat kan ik verwachten wat dat bij hem heeft achtergelaten:brokenheart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Nu nog een andere naam, want die schijnt associaties op te roepen aan' alcohol', dat is toch raar vind je niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muisje2002 Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Is "schuitje varen,theetje drinken"iets voor je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 quote: Originally posted by: Muisje2002Is "schuitje varen,theetje drinken"iets voor je? Is te lang denk en ben ook geen theedrinker, wordt het misschien nog wel want ja je moet wat he. Misschien alleen 'schuit' van zuipschuit?Dat van je zoon vind ik rot voor je. Of het sporen achterlaat, zal zeker, maar hoeveel dat in zijn verdere leven gaat meespelen hangt af van de liefde n warmte die hij nog krijgt. En waarom voel jij je schuldig? Je hoeft hier natuurlijk geen antwoord opt geven als je niet wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 goeieavond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Muisje mijn dochter was toen net 7. Een tijdje later kwam het er op de gekste momenten uit beetje bij beetje, als ze bijv. iets op TV zag of op straat hoorde. Op het moment dat zo'n vraag/opmerking kwam heb ik het er met haar over gehad, zonder haar vader af te vallen. Ik heb haar in hele begrijpelijke taal met voorbeelden op haar niveau heel duidelijk gemaakt dat zoiets absoluut niet ok is maar dat waar er vechten er ook 2 schuld hebben. Ook heb ik haar lerares geïnformeerd zodat zij waar nodig haar kon steunen en mij op de hoogte kon houden. Het is heel ingrijpend voor een kind maar ik ben van mening dat erover praten veel helpt, maar pas wanneer het kind daar zelf aan toe is.Aanpassing/toevoeging: van belang is ook dat het kind ziet dat jij geen slachtoffer blijft maar weer controle over je leven krijgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden