Spring naar bijdragen

woensdag 4 november

albertina

Aanbevolen berichten

quote:

Originally posted by:
Coco

Alkol

ja thanx.

Ik zie wel dat ze er allebei bewondering voor hebben dat ik ben

gestopt met roken. Mijn zoon zegt steeds: rook je nou nog steeds

niet? en ik zie aan mijn dochter dat ze het heerlijk

vindt dat ik niet meer drink.

Mijn kinderen hebben allebei borstvoeding gekregen. alleen niet

lang. Ik zelf heb ook borstvoeding gekregen, hoe lang? geen idee!

Ja, of dat invloed heeft weet ik niet eigenlijk.

Leuk dat je zoon zegt: rook je nou nog steeds niet?
Klinkt leuker dan mijn zoon die zegt: ben je nou toch weer begonnen met drinken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 240
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:

Originally posted by:
Muisje2002

Is "schuitje varen,theetje drinken"iets voor je?
:)

Is te lang denk en ben ook geen theedrinker, wordt het misschien nog wel want ja je moet wat he. Misschien alleen 'schuit' van zuipschuit?

Dat van je zoon vind ik rot voor je. Of het sporen achterlaat, zal zeker, maar hoeveel dat in zijn verdere leven gaat meespelen hangt af van de liefde n warmte die hij nog krijgt. En waarom voel jij je schuldig? Je hoeft hier natuurlijk geen antwoord opt geven als je niet wilt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Muisje mijn dochter was toen net 7. Een tijdje later kwam het er op de gekste momenten uit beetje bij beetje, als ze bijv. iets op TV zag of op straat hoorde. Op het moment dat zo'n vraag/opmerking kwam heb ik het er met haar over gehad, zonder haar vader af te vallen. Ik heb haar in hele begrijpelijke taal met voorbeelden op haar niveau heel duidelijk gemaakt dat zoiets absoluut niet ok is maar dat waar er vechten er ook 2 schuld hebben. Ook heb ik haar lerares geïnformeerd zodat zij waar nodig haar kon steunen en mij op de hoogte kon houden. Het is heel ingrijpend voor een kind maar ik ben van mening dat erover praten veel helpt, maar pas wanneer het kind daar zelf aan toe is.

Aanpassing/toevoeging: van belang is ook dat het kind ziet dat jij geen slachtoffer blijft maar weer controle over je leven krijgt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...