Spring naar bijdragen

woensdag 4 november

albertina

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 240
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Moggu An.

Drup en ze hebben nog niet eens water om dat rubbertje uit te spoelen. :)
Bovendien is de vraag of ze het gebruiken want als de paus ze inprent dat ze dat niet mogen, hebben ze er niets aan.
Moeten de Paus ook maar een enkeltje mars geven, dan zijn we die ook kwijt.:devil:

Heb net geprobeerd die kerel aan de tel. te krijgen maar was weer weg. Op de vraag of hij mij terug kan bellen heb ik gezegd dat als ik daar op moet wachten, het wel eens volgende week kan worden.
Nee ik bel hem zelf wel, en desnoods ga ik er naar toe.
Mensen ik ga naar mijn kabouter. ff kijken hoe het vanacht is gegaan en of hij een beetje goeie zin heeft.
Later allemaal een een droogvrije middag.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn Isa, lekker aan de slag dus. Ben blij voor je.

Hahaha vond het een goed idee om zelf naar Welzijn te bellen en klopt idd niet Deze verwezen me door naar de WMO en die zeiden dat het niet klopte want had hem in juni al moeten hebben die me vervolgens weer verwezen naar Welzorg. Terug naar af dus maar heb nu wel een naam en nummer waar ik een klacht in kan dienen. Maja je raad het al he duur 0900 nummer en na al die cijfertjes intoetsen steeds in gesprek met zo'n rotmuziekje. Schreeuwen heeft geen zin want je staat in de wacht dus deed ik maar niet naja 2 keer maar.

Doet me opeens denken aan Fons Jansen: meneer kan me niet verrekken maar wil een postzegel van een kwartje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat meen je toch niet Isa dat ze je kunnen horen als je in de wacht staat? Hahaha wat ik er uitkraamde daar gaat een bouwvakker voor op de vlucht. Verklaart miss veel dat de een hekel hebben aan me.

Naja klacht is ingedient en hij zal me terug bellen. Is dat zo? Echt waar! Nou zal het beleven als het niet te lang duurt. Volgens hem had hij alles achterhaald en mij leek het ook zo alleen mijn rugleuning schijnt een groot probeem te zijn. Daar zijn ze toch voor? Ja maar uw rugleunig moet helemaal instelbaar zijn en als dat een deel was dat geen probleem maar een hele rugleuning is wel wat anders. Dacht gewoon ffe een scootje uit te zoeken met een leuk kleurtje maar nee niet dus. Het gaat natuurlijk op medische indicatie maar heb nu weer zoiets wat is dat dan met mijn rug dat het een gouden koets moet worden? Werd meteen weer gluiperig van weet jij wat meer als ik over dat beenmerg? Nu krijg ik er ook al een hoes bij om hem af te dekken zodat hij niet vuil word en ik hem moet poetsen. Kee maar ondertussen moet ik nog wel lopen hahaha

Laten we er maar over ophouden want hier kom je echt niet meer uit en ga niet weer aan de boemel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Hannah je bent zeker geen uitschot maar je hebt vaak een giftong en vooral op een verkeerd moment. Je humor kan heel scherp zijn en dat komt niet altijd goed over of wordt niet begrepen. Je hebt veel problemen en ongenoegens die je op deze manier uit wat je goed recht is want je bent even zo goed een mens. Van de andere kant kan je ook erg lief zijn tegen mensen en meeleven. Je bent in mijn ogen dus onstabiel en daar is soms moeilijk mee omgaan maar uitschot ben je zeker niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag.

Thé: goed nieuws van je paps, hoop dat het helemaal goed komt. Ben zelf ook zo'n pappa's meisje:). Wel mooi te lezen dat je moeder zo positief over je is en het ook durft te uiten.

Jane: een kwart jaar.. geweldig meid:present:

Drup: fijn dat je weer wat beter in je vel zit. Geef die meneer nou eerst een kans, er zijn ook goede ambtenaren, echt;)

Hannah: goed om je zo positief te lezen (behalve dan je laatste bericht):D. Laat je je wel even gauw inenten tegen dat vervelende Mexicaantje, kun je er niet bij hebben.

Isa: veel succes en vooral plezier met je werk.

Verder wens ik iedereen natuurlijk een goede dag toe. Hier alles rustig, behalve dan dat stomme oor van mij naja zal ook wel weer goedkomen. Ben trouwens wel benieuwd hoe het gesprek van Caroline gisteren is afgelopen, iemand iets gehoord?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Isa Trix moet bezuinigen en ik word steeds rijker hahaha en als het nog te lang duur jat ik ook die mercedes van Lex voor de meeting want dan kunnen er velen in. Heej heb opeens het wiel uitgevonden want auto staat voor de deur, Verdorie ben niet eens blond maar als iemand een rijbewijs heeft in A'dam of omgeving dan kan die toch gewoon in mijn auto rijden? Ja hij is aan gepast maar dat hun je omhoog flappen zodat je in een automaat rijd. Huh? Verkeerd draadje maar miss is het een idee. FF naar de meetingdraad want deze posting verdwijnt straks in de zee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dat Hannah kan ik wel weer in je waarderen. Je eerlijkheid en bekennen dat je een giftong hebt maar zo ben ik ook en dat kan wel eens knallen. Zo gaat dat hier en zo gaan we altijd weer verder met onze strijd. Dit geld voor iedereeen toch.

Einde van de middag komt de online boodschappen van Appie. Die moet je dagen van te voren bestellen dus altijd afwachten wat er komt want weet het dan het meeste meer hahaha. Ja kan het terug zien maar snap het soms niet want dit had ik in huis en dat besteld maar wat wilde ik er mee? Zie ik bv gehakt en prei voorbij vliegen. Geen idee maar o ja dan had ik nog bruine bonen in de kast staan dus whaahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannah nu loop je alweer vuur te spugen naar Shoote en naar mij toe. Denk dat je het heel goed kan snappen en hou er mee op. Met hem ga je en een stuk oud verleden naar boven slepen en met jmij de galgenhumor die ik uitgelegd had op op de been te blijven. Houd eens op vuurtong want zo word het voor jezelf moeilijker en voor forum zeker niet aantrekkelijker.

Probeerde je de hand te reiken alweer maar je bent niet te redden omdat je niet uit je cirkel komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga er ff met hondje vandoor en lees wel wat Tactive beslist. Had al een waarschuwing gehad en er bovenop een mail gegooid dat ik mijn mond toch niet zal houden. We zijn hier om elkaar te steunen en niet af te zeiken. Ik ga er ff uit omdat ik vind dat dit geen opzet van forum is. Het moet steunen, lachen en tranen geven maar geen ruzie telkens weer want dat bederft de sfeer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha allemaal!

Ik ga zaterdag naar Apeldoorn, de workshop van Byron Katie doen.
(heb haar naam leren kennen door jou Kate!)
Niet als DE oplossing, ga ook niet specifiek drank gerelateerd, maarr lijkt me leerzaam.

Verder vandaag een heel stuk van John Gray gelezen dat een groot deel in alcoholbehoefte etc bestaat door een tekort aan de juiste amino zuren, vooral tryptofaan slikken klan enorm helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan niet meer doen dan negeren, maar het schiet niet op hier op het forum.

Zijn er nog mensen die een bemoediging nodig heeft vandaag?
Of moeten we eens meppen naar de gremlins bij de een of ander??
Ik heb n.l. van alles in voorraad vandaag :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannah, ook jouw woorden spreken hier mee. Geen uitschot dus, maar dat had je al van velen gehoord. Ik vond het erg aardig van je dat je voor Drup aan het bellen bent gegaan. Doe wat mijn man altijd zegt: ben je boos, pluk een roos... (Beetje lastig in november.)
Ik geloof oprecht dat jij veel goeds doet, maar verwacht niet altijd meteen dank en lof. Je weet toch van jezelf wat je intenties zijn, dat hoef je toch niet altiujd bevestigd te zien? Of wel?

Inmiddels zit ik mijn nieuwe mobiele telefoon uit te puzzelen, allemensen wat kan daar veel mee.
En voor de mensen die net als ik soms last hebben van een namiddagdip: maak ijskoffie. Echt een oppepper.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu ga ik toch echt partij trekken voor Hanna terwijl dit niet in m'n aard ligt om partij te trekken.
Ik voel duidelijk dat Hannah wil. Dat het niet altijd zo subtiel over komt wil niet zeggen dat de bedoelingen niet goed zijn, en de berichten van vadaag zijn rustig en zonder aanvallen (denk ik).
Laten sommigen niet als een pitbull op iemand zitten als hij niet helemaal voldoet aan de formulering die wat begrijpbaar is. Ik vind dat ze vandaag heeft laten zien dat ze wil, en dat vind ik belangrijk, het langzaam leren hoe het mischien anders kan is een andere zaak en misschien zit dat er bij haar niet zo in, maar de rustige, niet aanvallende reacties van haar nu, vind ik een compliment waard. Voor mij is het zien dat die ander wil veranderen genoeg, en de rest moet groeien. Nu moeten we de vrede bewaren en kijken wat Hanna wel goed doet en daar voor open staan en ze een kans geven.:heart:
Houd je niet vast aan wat er in het verleden gebeurd is maar kijk naar het heden.
Hopelijk schop ik anderen niet tegen hun schenen, dat ismijn bedoeling niet, maar dit voel ik nu en moet dit ook schrijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Instanties zijn vaak raar. Ik kreeg de tip van mijn huisarts om een vernevelaar aan te schaffen vanwege mijn astma en op de site van dat bedrijf staat, echt, letterlijk: "... maar ook slechthorenden hebben baat bij de geruisloze werking van dit apparaat". Nou ben ik zelf slechthorend van mijn eigens, dus waarom zou ik een geruisloos apparaat willen? Dat hoor ik toch niet.
Nu, dat zijn dan van die dingen waar ik me vrolijk om maak.
En ook, dat mijn echtgenoot het schilderij aan het plafond zo prachtig vond, dat hij er van in slaap is gevallen.
Dus er blijft gewoon ontzettend veel waar je pret over kan hebben.
Hebben jullie vandaag plezier gehad ergens om?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...