Spring naar bijdragen

woensdag 4 november

albertina

Aanbevolen berichten

Lieve Thé
Wat een wonder dat het weer een klein beetje beter gaat met je Pa. Wat heb je eergisteren moeten leven met het gevoel van onzekerheid zeg. En nu de dag daarna weer een beetje opgelucht adem kunt halen.
Ik geloof dat de mens, soms de keuze kan maken om verder te leven of niet.
Je vader is een sterke man met veel wilskracht.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 240
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mogge allemaal,

Fijn Tina dat je een leuke avond hebt gehad met je vader.

Mutsje ik ben blij voor je dat er weer hoop is voor je vader.

Nee Hannah de problemen zijn nog niet opgelost en tot die tijd zal ik niet rustig zijn. Maar om het op een drinken te gaan zetten lost ook niks op dus zit ik ik zit weer braaf aan de koffie hahaha. Fijn te lezen dat het weer wat beter met je gaat. Toen ik op de longafdeling werkte kregen de mensen ook vaak ontstekingsremmers en meestal was het middel erger als de kwaal.

Er is in het bejaardenhuis hier vlak bij en oudere man met wie ik vaak s'avonds samen onze doggy's ga uitlaten. Ik weet dat hij enkel een AOW-tje heeft dus geen vetpot. Vaak neem ik wat lekkers mee voor zijn hondje en die man is daar altijd dolblij mee. Nu had hij een kodootje voor mijn hondje gebracht. Een mooi rood tuigje met flikkerende lampjes voor als het donker is. Was hier erg ontroerd door want weet dat ze duur zijn dus voor hem helemaal. Nu maar hopen dat Banjo dat ding om laat doen want ze is het niet gewend en ik zou het pijnlijk vinden als ze hem niet draagt tijdens onze wandelingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank Bolleke gaat wel weer hoor. Moet niet oplossingen zoeken ik de alco, mijn huis snel verkopen, het moet snel lente worden en de scoot kan de pot op. Verder gaat het wel hahaha.

Dar gewoon uitzieken hoor Poortwachter is een verpichting die opgelegd is aan de werkgever dus ze moeten je wel bellen en de bedrijfsarts moet je daardoor oproepen maar doet vaak niet moeilijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Bolleke het is een erg mooi tuigje en ik kan daar helemaal ontroerd over zijn dat iemand zo'n duur ding koopt van zijn weinige geld. Ik begreep natuurlijk wel waarom hij dat deed want koop al 2 jaar lekkers voor zijn hondje en hij wilde eens wat terug doen maar een knabbeltje was ook goed geweest hoor.

Hannah ik bel al elke dag naar allerlei instanties maar word steeds terug verwezen naar Welzorg die hem moet leveren en die schepen me telkens af. Krijg er de hik van en dat bleek dus gisteren wel. Dit is het me niet meer waard en ze mogen de pot op voor mij. Nee belangrijker is nu het huis verkopen want traplopen gaat zo moeilijk. Zit dus gewoon in de tang en dat brak me gisteren op want mijn gezondheid wordt er dus niet beter op. Weet dat het tijd nodig heeft maar lichamelijk gaat die tijd wel dringen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Isa ben ik ook van plan. Heb morgen morfine-controle en laat mijn HA bellen, Die heeft dat overigens ook al 3 keer gehaan zonder resultaat hahaha

Bolleke ik weet niet of je al hier was toen ik het vertelde van mijn huis dus blijkbaar niet. Moeten de anderen maar ff scrollen. Dit huis is erg groot en heeft 2 verdiepingen dus trappenlopen en dat gaat niet goed meer. Moet gelijkvloers gaan wonen dus. Caro kwam met een idee om dichter bij haar te komen wonen maar moest erg wennen aan het idee omdat ik uit Brabant kom en al naar Noordholland was gegaan en nu weer naar Zuidholland zou vertrekken. Maja na een verhuizing moet je altijd wennen dus maakte me niet meer uit eigenlijk. Toen had Caro een koopflat gevonden die ideaal zou zijn voor mij want het is begane grond met betegelde tuin en uitzicht op water. Vlak bij haar en een park. Het lukt me maar niet om mijn huis te verkopen terwijl ik al 55.000 gezakt ben. Verder kan niet anders kan ik die flat niet kopen en ondertussen heb ik de bibbers dat die flat verkocht is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drup het is poepvervelend voor je dat die mobiel niet opschiet. En heel erg lief van je hondenwandelmaatje, van dat tuigje.

Ik heb zojuist een schilderij, dat ik erg mooi vind maar dat nog geen plaatsje in huis had gevonden, tegen het plafond van de slaapkamer gespijkerd. Waarom zou een schilderij aan de muur moeten hangen, nietwaar? Nu kan ik er naar kijken als ik niet slaap.

En van dat spijkeren werd ik zo vrolijk dat ik een liedje verzon:
Ik ben wel slank maar zonder topmodellenlijf
Maar dat ik MIJ ben dat staat buiten kijf
Ik zou geen ander willen wezen
Omdat ik zoveel van mij hou.

Ik hoop dat jullie vandaag ook zoveel van jullie zelf houden dat jullie net als ik geen drank willen nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O Drup dat is inderdaad spannend. Ja het is nu erg moeilijk om een huis te verkopen maar de huizen die te koop staan, gaan ook moeilijker weg dus in die zin kun je nog blijven hopen. Maar het is inderdaad erg vervelend. Er zijn toch ook hele sites op internet waar huizen te koop zijn? Kun je niet eens kijken of je je huis daar te koop kunt zetten?
Ja en de flat kopen en je eigen huis als onderpand gebruiken gaat ook niet, je zit dan met twee lasten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Kirk, dat heb ik ook gehoord. Inderdaad dat zou veel hummies helpen. Als je de beelden op t.v. ziet hoe kinderen lijden, en hoe machteloos ouders zitten te kijken naar die kleintjes, vreselijk.
Hoop echt dat het vaccin gauw op de markt komt. Nou nog al die kleine mondjes voeden, en de wereld gaat er beter uit zien.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Captain Kirk, ik heb het ook gezien, dat item. Of je er nou in gelooft of niet, stel dat het iemand helpt?
Ik denk ook nog steeds dat het een kwestie is van de knop omzetten, maar dat geldt niet voor iedereen.

Isa, de melodie is al heel oud, al lang voordat jij ook maar geboren was, en zelfs ik nog niet.
Maar een sterk gevoel van jezelf liefhebben, dat is wel bijzonder, hè?

Bol, het is net zoiets als jouw vijver onder je trap. Je denkt er niet meteen aan, maar het is zo leuk om de zaken eens van een heel andere kant te bekijken.
Scheelt jou wat vandaag, trouwens? Ik vraag het omdat je veel liefs aan iedereen zegt, maar je lijkt, hoe zal ik het zeggen, zelf een beetje eenzaam. Alsof je net iets meer nodig hebt dan anders. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Liev Vie, Met mij gaat het toppie hoor, maar lief dat je er naar vraagt. Ik voel me erg goed. Zit alleen te wachten op tel. van die man die me gisteren al zou bellen voor de flat van de kabouter.
Als hij om 11.45 nog niet gebeld heeft, hang ik weer aan de tel. en zal hem toch eens zeggen dat ik er van baal dat hij zich niet aan de afspraak houdt. Maar nog ff wachten en dat barst hier de boemmmmmm.:devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje dat ideaal heb ik al lang verloren. Beter zou zijn met goed ondewijs en voorlichting en dan wel gratis. We hebben vanalles gedaan voor Afrika maar niets werkte dus. Kochten we melk poeder voor he humpies dan werd het weer even zo snel verpatst. Zonden we kleren op dan zagen we er niets meer van terug. Een doos met pennen voor een arm schooltje dan werd het ingepikt door de meester. Stuurden we speelgoed dan kwam het niet door de douane want die namen het zelf mee. Heel veel zaad gezonden met uitleg dat ze de groenten zelf moesten gaan zaaien maar de moeson komt en de jonge plantjes konden daar niet tegen. Neem je condooms mee dan worden ze voor een dollar verkocht. Kan er boeken over schrijven..............

Nee ik denk niet dat ik het zo goed weet allemaal maar heb me er heel erg in verdiept omdat we zouden gaan wonen daar. Heb er dus nog een heel groot stuk grond met een half afgebouwd huis in de aanbieding hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,
Het kan nog net, het is verdikkie alweer bijna middag.
Isa, wat fijn joh dat je een baan hebt gevonden. Kan me voorstellen dat je nu al zoveel voorpret hebt.
Kirk, ik moet altijd lachen om jouw humor.
Thé, hoe is het met je vandaag?
Drup fijn dat je er vandaag weer bent joh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor je hulp Hannah, erg lief van je. Sterkte met je docher hoor want dat zal schrikken zijn omdat het juist voor jongeren gevaarlijk is.

Ja Kirky heb je gelijk in want de meesten zijn van de 7e dag adventen dus rubbertje is illegaal en daarom zo duur. Alleen die in de goudmijnen werken krijgen bij hun maandsalaris een condoom. Dat is dus uitgekeerd wit 30 dollar en zwart een rubbertje. Zo zie ik dat met anti-malaria ook weer gebeuren want of ze verhandelen het of het wordt idd ingepikt door de rijken. Kwam eens in de missiepost aan net buiten een klein dorpje waar we zouden gaan wonen. Ik zou daar gaan werken en nam alvast veel medische spullen mee die ik hier bij elkaar had proberen te verzamelen. Volgende dag was het weg, compleet verdwenen en natuurlijk wisten ze van niets. Hier lopen jammeren om de spullen te verzamelen, 1000 euro betalen voor vervoer en weg. Weet het niet meer zo hoor maar heb mijn twijfels

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...