Emmaroos Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Nee zeker niet, dat maakt niet uit maar ik kan me zo voorstellen dat ze zich zo rot voelt dat ze het niet heeft zien aankomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Ja das afwachten of dat alllemaal zo is, of heb je haar al gesproken?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Nee, en je hebt ook gelijk hoor, ik weet natuurlijk niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Geeft niet, je bent gewoon met haar begaan das duidelijk.en heel logisch, als je zo een band met haar hebt.Hoor je morgen wel iets of is dat ook nog afwachten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Ze belden mij omdat ik morgen een afspraak met haar had en ze is er voorlopig niet dus ik heb voorlopig geen therapie.Nu ga ik wel even bellen morgen want ik was zo verbouwereerd dat ik niet weet hoe het nu verder gaat. Ik zal vast wel een vervanger krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 hoop ik van harte voor je en dat je snel meer duidelijkheid krijgt dan.Vind wel dat ze je dat moeten geven.Hou je ons op de hoogte??Ik moet nu wel echt naar bed want bijna 1 uur....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Welterusten Witte, slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 november 2009 Rapport Share Geplaatst 4 november 2009 Probeer jij ook een beetje te slapen he..Volgens mij zou je begeleidster niet willen dat je dat niet doet.Wens je sterkte (ook met een evt. vervanger) truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Hey, kransgenoten, goeienacht. Terug uit m'n laatste avonddienst, hehe.Welkom voor de nieuwen, muisje, alkol in 'n aktieve rol. Ga d'rvoor, kanshebbers!Lieve Corinne, hier met hond en vriendin alles wel, vriendin is onder Schots recht zelfs vrouw geworden!Verhuisd, maar niet geemigreerd.Dat gekijf op de list van die kijvende ****** wordt ik niet echt vrolijk van. Het is en blijft natuurlijk zo dat iedereen hier voor zichzelf zit, niet voor 'n ander. Het lijkt erop dat het voor sommigen 'n podium voor zichzelf wordt, "kijk mij 's", in plaats van "zullen we 's wat minder drinken"! P(H), S en A hebben verleden jaar al 'n tijdje in m'n oude huisje gelogeerd, geweldig, toch? B is ook nog langs geweest, who cares? Have fun! Nou ga ik toch niet verwachten dat ze me eeuwig dankbaar op de knieen nooit meer af zullen vallen, dat zou al te gek voor woorden zijn. Feodaal zelfs. Ik koop geen vrienden. Je mening blijft je mening, ook al is iemand tien keer je beste vriend. Wiens brood men eet, wiens woord men spreekt is mij al te nederlands.Dit gaat hard klinken, P: wees eerlijk naar jezelf! Wat zijn je motieven, wat wil je? Zeur niet. En drink voorlopig niet. Niets.De wel betrokken harde leermeester Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 En, ingelogden, schroom niet te antwoorden op andere berichten, deze stokouwe ooit kromlopende gaat nu mooi rechtlopend bedwaarts. Als Jack Dupree op Beeb4 uitgesproken is krijgen we Brian Jones nog, not in the flesh, so sorry!De psalm minachter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Laatselijk nog doorgezakt, Tijn?De benieuwde slaper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Ik weer niet, zo af en toe, na 7 diensten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Meisjes, Jongens ook, ik ga echt op bed. Straks raak ik nog aan de drank!Maar voor jullie allemaal geld:-je moet 't zelluf doen.-je moet nooit 'n ander de schuld geven-je moet goed tegen wakker liggen kunnen-je moet eigenlijk helemaal wel tegen wakker liggen kunnen, maar nooit doen!Kortom: maak je niet druk, 't komt toch anders.Be yourself.De niet zo gekke gek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Scheeltje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 quote: Originally posted by: tijnaf en toe gaat het bij mij niet worden. i. Okay, Tijn, je weet wat je wilt. Helemaal in orde. Ik val op mijn manier ook in mekaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Bitter lemon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden