witte Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Dat is een mooi bericht thee!!!!!!!!wat heerlijk voor je.en voor je hele familieGeniet van deze dag, zolang mogelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 ThéTOP!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Goed bericht TheDas een taaie die pa van jedie wil nog even doorgaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Alkolhallobijna iedereen is uitgelogd waar je op gereageerd had netdus denk dat je nu geen reactie krijgt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 nog even voor théwat heerlijk voor je thélieve knuffel van me:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 soothehier was het heel de dag donker weerbijna heel de dag licht aan gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Ben er weer, mn laptop heeft het een beetje moeilijk.Bolletje nog niet weer terug??AlkolJa ik bedoel inderdaad echt helemaal stoppen met drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Thee, die man is echt niet stuk te krijgen he!!fijn dat het zo goed gaat!!Wing, bedankt terug. Fijn om te lezen dat je mijn postings waardeert, medestadsgenoot!!Ik moet eerlijk zeggen dat de nieuwe medicatie die ik gekregen heb er wel een grote rol bij speelt.Ik voel me zoveel rustiger en evenwichtiger en dat is prettig! Heb in lange tijd niet zo'n fijn weekend gehad,gewoon in mijn eentje thuis, beetje ontwerpen en zelfs dat hoeft niet af van mezelf. Niet stressen maar gewoon doen wat ik kan en meer nietbed is verschoond en de elektrieke onderdeken staat aan, kat en hond zijn binnen, voor de zekerheid wel een pammetje genomen want ik wil vannacht wel erg graag gewoon slapenen duik ik zometeen lekker mijn fris ruikende buiten gedroogde bedje in, erg vroeg voor mijn doen.goh, het wordt nog eens wat!Iedereen nog een fijne avond ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Oh Thé ik ben echt blij voor je meid!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Thee hopelijk heb je zijn genen ge-erfden nou wel luisteren hewat ie je te vertellen heeft!!Moet wel erg de moeite waard zijndat hij daar zo veel voor doet.Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Maar ik ben er wel hoor, hé.Alco fijn dat je blijft en hou mij maar in de gaten hoor, veilig gevoel.Thé, wat een geweldig nieuws, zo zie je maar, je pa heeft helemaal geen tijd en geen zin om dood te gaan, die wil nog even lekker genieten.Jammer dat Bol uitgelogd is maar ik hoop dat ze er morgen weer is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Ha pip gelukkig was dat de reden, ik had nl ook niet gereageerd las ik..Bolletje komt wel terug hoor denk ik, dat wilde ik je nog even zeggen, sorry van net Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 hey pippiewelcome back:Dik heb dat ook met mijn laptop. Zit er nu mee op schoot en dan doet de batterij ineensraar en gaat ie ineens uit, heel vervelend. Maar heb geen zin om nu nog achter mijnbureau te gaan zitten. Lekker onderuit op de bank hangen nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 wingsweat dreams:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 WitteGekkie, dat maakt toch helemaal niks uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Nou............. daar zijn de meningen anders aardig over verdeeld hier op het forum hoor Pip;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Coco, dat volgens mij omdat je laptop dan te warm wordt en dan stopt ie ermee.Soms is het beter om je laptop even op tafel neer te zetten.Hebben ze mij vertelt hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Bij mij niet hoor Want dan blijf je bezig toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 pipja is gewoon luiigheid (schrijf je dat zo...)ik krijg er ook deuken van in mijn benen, lekker belangrijk nieuws:DThédat is bijzonder zeg die gesprekken van je vadermet overleden broers!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Wing, leuk dat je wat van me leert.Echter ik schreef Wilhelmina sluizen, maarhet zijn de Beatrix sluizen.Nou ja, het blijft in de familie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Haha Co, luiigheid snap ik wel hoor.Ik zit ook onderuit gezakt op de bank.Maar mijn vorige laptop is kaduuk, en dat kwam volgens de deskundigen doordat de batterij af en toe te heet werd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Nee hoor Thé, gaat allemaal goed hier.En ik ben heel blij om te horen dat het met je paps ook weer wat beter gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 ?? dat wist ik niet en kan me er ook niks bij voorstellen Thee.FF vraagje tussendoor hoor, hoe ga jij met je hyperdepiep gevoel van nu om??Dat was mij struikelblok nl vd week toen ik mn glisser maakte.Ben benieuwd hoe andere dat doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Op de avond van de sterfdag van mijn vader(hij was pas 63) heb ik zitten janken in mijneentje thuis in mijn woonkamer, was alleen (gescheiden)en mijn kinderen (3 en 8 jaar) in bed en wastegen hem aan het praten. Heb oa gezegd: nu kun jenooit meer met je kleinkinderen naar pretparken.Mijn zoon van 8 jaar kwam de volgende ochtend uit beden vertelde dat hij gedroomd had van opa. Hij was met hem naar de Efteling geweest, naar Walibi en naar Disney WorldDus..... en er zijn heel veel onverklaarbare dingen gebeurdvanaf zijn dood, bij mij en ook bij mijn moeder, broer en zus.Ja, dat er hierna iets is daar geloof ik zeker in, wát dat iszie ik dan wel...ohw chips dus laptoppie toch snel op de tafel pipthé nee niets aan het handje hoor, nog steeds droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 truste ari Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden