witte Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Hele fijne dag moregn PEMJij lekker slapen Mutsie, moet zeker lukken nu...Rustig aan hoor Coco, laat je niet gek maken omdat andere sneller typen.Tot nu toe snappen we je allemaal nog,.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Nou dan ga ik maar achter mijn laptoppie mijn warme melk met anijs drinkenff afsluiten dus , melk warm makenbedklaar maken en dan kom ik terug om metjullie drievoudig te proostenweer eens wat anderspakken jullie ook alvast je :wine::beer:oei zit ik hier te vloeken, kunnen jullie wel hebben toch?niet? moet ik aanpassen?tot zoJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Théslaap lekker en geniet ervan meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Heeft iemand nog confettie??????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Nou Pipie volgens mij kun je die in de doos latenwant ze zijn alle 3 uitgelogdNou ja, morgen maar feliciteren dan..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Ja alkol doe mij ook maar een krat.........perensap hahahaZal proberen mee te feesten morgen maar helaas voor mij een nare dag. Moet leren nu aan de levenden te denken. Naja als het me niet lukt blijf ik wel een dagje weg want heb een hekel aan feestjes te verstoren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Ach Witte, ik let ook helemaal niet op.Nou ja, morgen dan maar.Goed dat jij tenminste een beetje oplet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Nou Coco, dan kun je nu gaan rouwen toch eindelijk, en verwerken.Weet er alles van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Pippie serpentine ook goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Drup, serpentine??? ken ik niet.............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Das eigenlijk ook weer niet goed, had zoveeeeeeeeel andere dingen kunnen doen vandaag...Maar ach hopelijk heeft het zin gehad, ik hoop morgen echt wat te horen van onze lieve Jasmijn en lieve Bolletje. Dan is mijn pc verslaving toch nog ergens goed voor geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 De jarigen weg?Nou ja, zijn ze bang voor de felicitaties? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Raar hé, dat alles hier gewoon door elkaar heen kan lopen.Feestjes, rouwen...............maar volgens mij is dat wel goed dat dat hier allemaal kan op het Forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 WomanPem en CorinneVan :heart:e gefeliciteerd met jullie verjaardagen!!!!:light::beer::) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Nou mooi is dat als ze uitgelogd zijn. Willen we een feestje brouwen en zijn de feestvarkens weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Zit ik hier met mijn melkie en mijn eerste slinger,nou jongens proost dan maarleuk feestje he?Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 quote: Originally posted by: EmmaroosNou Coco, dan kun je nu gaan rouwen toch eindelijk, en verwerken. Weet er alles van. Ja....nou ....ik zie het wel....even afwachten verder wat er gebeurd.....er gebeurenzoveel dingen, alles lijkt zo anders, ja is het ook natuurlijk nuchterdrupgewoon komen morgen als je daar behoefte aan hebt hoor, daar verstoor je vastgeen feestjes meegaan we het op een zuipen zetten trouwens????? Yes!!!!!!!!!!! Eindelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!uhm.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Kunnen we ze niet beter morgen feliciteren, want het zijn alle drie niet echt dasgelijkse lezers toch??Dan zien ze dit misschien niet, zou zonde zijn van onze mooie slingers toch???Ik denk het ook Emmaroos en ze hoeven nog niet eens een rondje te geven;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Ik jullie toch feliciteren hoor!!Woman, Pem en Corinne VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!Heel veel liefs van PipKan helaas geen slingers breien, op een of andere manier doen mijn emoticons het ff niet meer.Nou ja, die slingers hang ik dan morgen wel voor jullie op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 kijken of wat werkt tijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Nee Witte want wij hadden alle drank al klaar staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Neeeeeee Emmaroos mooi niet!!!!!!!!dond even think about it.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 even een glaasje prik opgehaaldmorgen plak ik de slingertjes wel voor de jarigenBol hoop dat je morgen weer hier bent en dat je de rest van de avondeen beetje goed bent doorgekomen!IsaIk hoop ook dat het met jou vandaag goed is gegaan. Ikheb vaak aan je moeten denken. Alle lieve mensen nog hier: slaap lekker en 'vierse' nog, ik ga mijn bed opzoekenen tot draad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Slaap lekker lieve Coco!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden