witte Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Las net nog ff terug sorry Jasmijn.Maar je stond wel vanmorgen goed op.Dus blijft mn vraag staan, is er net nog iets gebeurd,waardoor je verdriet nu nog groter is?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Heeft hij helemaal niks maar dan ook niks van zich laten horen??vanaf donderdag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Hee Jasmijn,moet je wel hier blijven he,niet daan de winkelof gaan drinken hoor!Morgen heb je spijt en nugeeft Witte je een kans er wat mee te doen,komop meid je kunt het!Jane:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Dat is wel heeeel naar,maar wat win je als je nu zou gaan drinken??Verandert dat iets aan de situatie zoals die nu is, tussen jou en hem?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Jane, hij is nog niet toegevoegd op mn hyves..ik heb wel uitgezocht waar hij woont, en dat is niet zover hier vandaan:)Dus reele kans dat ik em tegenkom in de supermarkt. Dus dat wordt elke dag lippenstift op voordat ik naar buiten ga quote: Originally posted by: jane4Hoi Woman, heb je m niet en passant verteld dat je morgen jarig bent? of laat Hyves die boodschap sturen naar zijn adres, kan allemaal nog! Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Wij samen jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Daar kunnen we ons wel wat bij voorstellen Jasmijn..Maar goed dat je dat niet opschijft ivm banWoman hoe je het forum gebruikt moet je idd helemaal zelf weten, das een ieders goed recht. Maar soms.... is het niet slecht om alleen maar even de bladzij te lezen als je iets neerzet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Ja we gaan hier gewoon met zijn drietjes uitkomen hoor,niks geen reden om te drinkenik heb net ook nog eens alles gelezen en je boosheidis heel krachtig, mag ook wel na al dat investeren dat jij jebt gedaan Jasmijn.Stom he, ik ken m ook, je geeft en je geeft, maar stiekum wil je ook (spontaan ook dat nog) terugen als dat niet komt houdt het op. Maar boosheid is soms beter dan pijn, want dan voel je je minder slachtoffer en het helpt stappen te zetten.Maar die pijn zit er natuurlijk toch en die moet er echt ook uit,en dat ruimt ook op.En daar weer onder zit waarschijnlijk een lief iemand die wat te weinig eigenwaarde kenten die via relatie graag wil krijgen/verdienenkomt ie je bekend voor Jasmijn?want ik heb het ook over mezelf hoor, dus als je je erniet in herkent kan het voor jou heel anders zijnJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 ff weghalen Jasmijn en per pb is wel goed,dit is niet voor iedereensvp niet doen!via aanpassen dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Jasmijn,H (ungry)A (ngry)L (onely)T (ired)zijn 4 valkuilen: honger, boos, eenzaamheid en moeheid. Die hebben we (te) vaak verdrongen metalcohol.Als je wat aan je boosheid kunt doen, zoals je hart hier luchten, helpt dat.Als je je alleen voelt ook.Bij honger kan je wat gaan eten (ik heb daarvoor ook druivesuiker liggen, als ik te laat ben met koken). Al deze dingen maken je weerstand minder tegen alcohol. Dus praat van je af, huil maar, pak een boterham ondertussen en ga daarna een uurtje liggen. Dan voelje je zeker beter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Ja lieverd, maar iedereen kan meelezen en voor nuklopt het misschien wel, maar later heb je daar misschien spijt van.Je bent nu heel erg kwetsbaar, dus zorg goed voor jezelf.Blijf maar even lekker hier en laat je afleidenen troostenen later komt de tijd wel om wat belangrijkere stappen te gaan zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Komt alleen maar omdat jij ook lief bent Jasmijn en recht hebt op aandacht.Zaak is nu dat je goed voor jezelf gaat zorgen ipv voor andere.Ik hoop dat je iets aan de info hebt van HALTen dat je op dit moment iets kunt bedenken, om de dag mee door te komen.Misschien heb je iets aan Houtje haar voorbeelden?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 He Jasmijn wat vreselijk voor je. Dacht dat je hoop had dat het goed zou komen. Samen ff janken en doorlopen maar waarschijnlijk zal je dit niet zo voelen. Kan ik iets beters voor je doen als mee brullen om een verloren liefde? Ja we gaan hand ik hand samen niet drinken. Morgen weet ik het ook niet maar vandaag drinken we niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 het is ook fijner het hier centraal te houden, toch?overzichtelijk en van iedereen kun je wat opstekenen ook bij hyves kan iedereen meelezen wat we schrijvenhoud het dan maar bij ADB, je zou niet willen dat die vriend meeleest neem ik aan?kunnen we niet lekker stoken (geintje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Ja Houtje eten helpt veel tegen te dreigende trek en is idd bekend maar werkt goed.Ga het ook doen en ff liggen want zit al weer te gluren naar die bedreigende fles hahahaKom Jasmijn dit ga je redden al zie je het niet zo. Peptalk heb je denk in nu niet veel aan want je bent erg verdrietig en voelt het dus heel anders. Knuffel van druppeltje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 hoi jasmijn,nou ik was alles kwijt met hyves,ben er een oen in en gebruik hetnooit, dus eigenlijk ben ik dik tevredenom het hier te houden, wat we willen melden.Dan snap je nu waarom je er niks hoort van me.JaneHoe is het nu?En naar de friture alleen voor de patatten he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Jasmijn ik houd je hand vast. Ben door het verlies van mijn man aan de drank geraakt want het kon me allemaal niets meer schelen. Wil niet zeggen dat je er zelf ook aan onderdoor moet gaan al voelt dat op zo'n moment anders. Door te gaan drinken (wat ik deed) werd mijn verdriet allleen maar erger. Toen begreep ik pas wat jenevertranen waren en heb daardoor niet kunnen rouwen. Jij rouwt nu ook maar probeer echt niet te drinken want eens gaat je dit opbreken zoals bij mij na al die jaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Jasmijn ik ken dat en heb dat geschreven al eerder deze week. Probeer wat thee met en beschuitje of zoiets want hoe meer je maag leeg gaat lopen hoe erger het dat worden want die wil op het laatst niets meer. Vooraf wat citroensap wil wel eens helpen voor je maagzuur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Gelukkig maar Jasmijn, wat thee en bouillon en wat licht spul is nou ook beter voor je te verdragen,Wat denk je gaat ie weer een beetje?Als je wilt dat we stand bye blijven eerlijk zeggen hoor, anders ga ik een boekje lezen en check af en toe,net wat jij nodig hebt ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Ga er vandoor.Jasmijn vandaag voor jezelf gaan zorgen he!!das stap 1 denk ik.Druppeltje heel veel sterkte vandaag en morgenDenk aan jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Nou Jasmijn zelf uitgelogd,dan ga ik ook ff bankhangenmet een lekker boekDrup, houd je taai he meis,tot laterJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Jasmijn,Drank helpt in dit soort situaties niet. Ik ben zelf een ervaringsdeskundige. Heb hetzelfde vorig jaar meegemaakt.Wat ik je adviseer is een lange wandeling te maken zodat je doodmoe wordt en dan je bed in de kruipen.Mannen die opeens alle contacten verbreken zitten over het algemeen in knoop met hunzelf. Het zegt iets over hun en hun gedrag en respect over anderen.Je zou gek zijn om hierover te drinken. je hebt alleen jezelf mee. Het is makkelijk gezegd maar ik weet uit ervaring dat door drinken zaken alleen erger worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Jasmijn, verdriet is er ook om te voelen en niet om weg te drinkenwat jij nu voelt is gewoon een emotie en die kan jij verdragen, als je dat verdriet en die boosheid toelaat gaan ze sneller weer voorbij of nemen af in heftigheidmet drinken drink je ze weg en komen ze alsnog de volgende dag bv en dan ga je weer drinken om ze weg te maken en weer en weerof je gaat met drank op stomme dingen doen, mailen, bellen, chanteren waardoor je het nog meer stuk maakt dan het al is.Dus vooral vandaag niet drinken, maar gewoon de boosheid en de pijn voelen.Ik vind dat je ex niet erg fijn met je om gaat dus ga er niet achteraan lopen rennen, jij bent meer waard dan dat.pak jezelf in je kladden en je lurven, ga douchen, lekker heet douchen, trek een huispak aan, steek kaarsjes aan, zet een jankplaat op en janken wees nieuwsgierig naar hoe je gevoel is en of het varieert in heftigheid, zie het maar als een onderzoek.Dit gaat echt weer over en het gaat sneller over als je het toelaat.Je mag er ook zijn als je je zo ellendig voelt en hoeft niet altijd groot te zijn, dat kan namelijk niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Wing, hoe gaat het met je?. Al helemaal ADB? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 november 2009 Rapport Share Geplaatst 8 november 2009 Hallo allemaal,Vanmiddag had ik verjaardagsvisite. Eerst mijn ouders en grootmoeder en toen die een uurtje weg waren, kwam er nog een lieve vriendin langs om van de taart te snoepen. Ik kreeg van haar een beschermengeltje. Leuk, he en zo attent!Een lekker rustige verjaardag dus.Morgen moet ik er wel aan denken om:1. de huisarts te bellen voor een afspraak2. mijn baas te bellen dat het niet goed gaat met me3. gevulde koeken te kopen voor de twee koren4. een cadeautje voor mezelf te kopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden