Spring naar bijdragen

Dinsdag 10 november 2009

Gast Loen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 240
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:

Originally posted by:
meiske

Goedenmorgen

Isa , jennifer, albertina ,dar, en degene die nog volgen

Mooie dagopening Dar

tja ik doe ook wat ik wil en goed voeld voor mezelf

want gekletst word er toch wel

dus daarom blijf ik mezelf maar:D

Isa jouw gevoel van moet nog een zoveel doen,

maar he tliefst weer onder de wol

nu zo voel ik me ook

heb nog steeds last van seasonal affective disorder

komt ook door dit klere weer he teveel aan melatonine aanmaak in de hersenen maken

je moe en loom, maar
:rose:
probeer ik in m,n harte te laten schijnen, voor m,n positieve inslag;)

maar goed ik probeer toch maar weer te sporten zo

Dar succes met je sollicitatie hoop voor je dat het lukt

Ar werkse

tina hoe gaat het nu met je ??????

Kit wat een lief moppie

allemaal een lieve knuffel van me
:rose:

----------------------------------------------------------

ik blijf gewoon mezelf, het natrappen als iemand al gedronken heeft , heeft gewoon geen zin en zoals

AR het al zei doe wat jezelf wilt
geklets wordt er toch
dus blijf ik maar mezelf , weet wel dat vriendlijkheid op de duur meer resultaat geeft,

en een ander de schuld geven dat dit forum dan niet goed werkt is wel heel gemakkelijk,

tja ik denk dan maar zo vroeger was ook alles anders maar BETER, soms wel en soms niet denk ik dan

en die knuffels blijf ik gewoon geven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga je dit berichtje nu ook zo weer weghalen Hannah?

Ik heb dit soort gedrag al zo vaak bij je gezien.
Je zoekt een slachtoffer als je zelf down bent
Geeft een sneer dat de knuffels onecht over komen en in het zelfde berichtje zeg je dat je de persoon respecteerd.

En dan ben je verbaasd dat er niet op je gerageerd wordt als je het moeilijk hebt.
Misschien moet je wat minder hard trappen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Emmaroos

Kom op Alkol, er wordt goed op je gereageerd toch?

Ik schrijf ook best wel redelijk veel en er wordt de ene dag meer gereageerd als de andere dag.

Zo bedoel ik het ook helemaal niet, die discussie is wat mij betreft passé, ik heb al
gezegd dat ik niets verwacht dan valt het altijd mee.
En je hebt gelijk, er wordt gereageerd, maar niet altijd op dat
wat ik leuk zou vinden.

Heeft eigenlijk met vroeger te maken heb ik opeens ontdekt
Bij mijn ouders kon ik ook terecht met allerlei oppervlakkige zaken,
maar als ik met echt iets belangrijks kwam, voor mij dan, dan waren ze er niet, werd het
weggewuifd, genegeerd, of er werd gezegd dat ze het zelf ook moeilijk hadden.
Dat heeft mij doen besluiten om niet meer bij hen te komen met mijn problemen.
Los ze dan zelf wel op met eenzaamheid tot gevolg.
Praat nu nog moeizaam over problemen, want ben al gauw bang dat
het niemand echt interesseert. Heel gevoelig voor afwijzende signalen geworden.

Natuurlijk hangt de hoeveelheid reacties erg af van het moment:
wie is er on-line, waar gaat het over enz.
Het maakt niet uit, het enige wat ik wel vind is dat er over
sommige belangrijke berichten wordt heen gelezen
(en ik bedoel daar niet mezelf mee) en dat is soms jammer,
dan blijven mensen weg en dat moet denk ik voorkomen worden.

En nu in mn mand, dank je Ari.
Lekker geluncht met de collega's, maar nu echt aan het werk!!!!!!!
(dat verslag moet wel af en die telefoontjes nog en....):clock::P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal!

Zojuist heb ik me afgemeld voor de meeting.

Beste Safidepafi,

Het had me erg leuk geleken jou 'in het echt' te ontmoeten. Wie weet komt er een andere keer.
Ik wens je in elk geval een fantastische 50e verjaardag toe; maak er een superfeest van!

Hannah,

Het is niet mijn bedoeling je weer de gelegenheid te geven om wederom een rel te schoppen op dit forum; ik wil toch even herhalen wat ik al eerder tegen je gezegd heb: zoek professionele hulp. Ik vermoed dat je behoorlijk in de problemen zit, realiseer je dit, accepteer dit en trek aan de bel bij een instantie die je kan helpen. Ik vind het zo erg dat je je telkens weer gekwetst schijnt te voelen, terwijl je medeforummers je zoveel mogelijk steun proberen te geven. Ga jezelf eens respecteren en van jezelf houden. Alleen als je bereid bent dit te doen, kun je van anderen respect en liefde verwachten.

Groetjes,

Naomi

aangepast vanwege grammaticafoutje...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
tapas

Alkol, gericht schieten wil ook wel eens helpen
;)

Gericht schieten kan, maar dat dwingt de ander om te reageren, het wordt persoonlijk.
Dat kan natuurlijk als je elkaar al wat beter kent en weet wat je
van de ander kan verwachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

OOOOOOH, Alkol maar nu begrijp ik jou heel erg goed.
Ik mag ook heel erg graag discussieren.
Bijna niemand die ik ken is daar voor in en daar zit ik met mijn drang om te praten over de dingen die mij bezighouden.
Op andere forums idemdito.
Mijn pleegmoeder had een uitdrukking die ze gebruikte als ze bij ons was en we hadden het eens een keer over meer dan oppervlakkigheid, dan zei ze tegen mij pa, Kom Sietze wie goan!(gronings.)
Als ik nu eens wil praten en mensen trekken zich terug dan noem ik die mensen, Komsietzewiegoan mensen.
Zo irritant als mensen het alleen maar over koetjes en kalfjes kunnen hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als je gericht vraagt of iemand naar je wil luisteren krijg je een ja of een nee en weet je waar je aan toe bent
die heeft een keuze en die dwing jij niet af. Dat is precies waar het knijpt. Jij denkt dat je een ander dan dwingt om naar jou te 'moeten' luisteren
maar misschien zijn er ook mensen die oprecht geinteresseerd zijn in je verhaal.

het verleden kan je niet meer ongedaan maken, wat gebeurd is is gebeurd
het heden is maakbaar en dit forum is misschien wel de plek om te leren om anders te reageren.
en te oefenen met nieuwe vaardigheden

Daarin zijn velen je voorgegaan, ik ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zal nog eens een engelenkaartje trekken want er stond iets te verwachten. Ja de MRI is niet goed maar net foontje want de scoot is klaar. Wordt vandaag nog gebeld wanner ze hem gaan leveren.

Whahieuw drupje kan weer gaan "lopen"

Kan me weer verplaatsen want deze week krijg ik hem. Jank me weer suf want ben daar goed in. Kan ik eindelijk weer vooruit. Daar komt mijn stoepferrari aan.

Dubbel natuurlijk ook want de MRI was niet goed. Via de HA had ik begrepen dat het mis is met met beenmerg. Naja was al niet goed maar toen ik de 19e niet kon afwachten had de HA gebeld. Die had weer de neuroloog en het zks gebeld en het is mis dus. Praten weer over beenmergkanker.

Dadelijk zit ik in een scoot met een chemo-infuus in mijn gedachten. Wordt er nu al misslijk van hahah.

Ga eerst maar ff een frisse neus halen met Banjo want nu word ik echt gek. Of een vliegtuig want dat kan ook nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi
Hé wat voel ik me lekker vandaag :)
Drupje, doggydance is leuk omdat een hond graag iets voor je wil doen.
Het is natuurlijk iets anders om een olifant een koprol te laten maken.
De moves bij doggydance zijn "natuurlijke" bewegingen, zoals over je voet springen of tussen je benen doorlopen. En als je dat een beetje leuk timed op muziek heb je een voorstelling :)
Ik ben inderdaad wel gestopt omdat ik mn hondje teveel moest laten gehoorzamen. Ze springt graag bij iedereen op schoot, en dat is niet handig als er publiek in de zaal zit.
:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Emmaroos

OOOOOOH, Alkol maar nu begrijp ik jou heel erg goed.

Ik mag ook heel erg graag discussieren.

Bijna niemand die ik ken is daar voor in en daar zit ik met mijn drang om te praten over de dingen die mij bezighouden.

Op andere forums idemdito.

Mijn pleegmoeder had een uitdrukking die ze gebruikte als ze bij ons was en we hadden het eens een keer over meer dan oppervlakkigheid, dan zei ze tegen mij pa, Kom Sietze wie goan!(gronings.)

Als ik nu eens wil praten en mensen trekken zich terug dan noem ik die mensen, Komsietzewiegoan mensen.

Zo irritant als mensen het alleen maar over koetjes en kalfjes kunnen hebben.

Maar alleén maar discussieren is ook niet goed he, het is zoeken naar een goede mix van beide.

Dat is ook heel moeilijk bij het zoeken naar een partner: met de een kun je goed praten,
met de ander over oppervlakkig zaken spreken en lol maken, de volgende is weer goed in bed enz.
Zoek maar eens een partner die alles heeft!!
Ik zie het aan mijn zus die na het verlies van haar man, weer op zoek is naar een ander, via internet.
heeft verscheiden dates achter de rug en zegt hetzelfde: de een heeft dit de ander dat.
Haar overleden man had alles, maar ja die is niet meer
Overigens krijgt ze deze week uitslag CT scan: wel of niet kwaadaardig gezwel op de lever.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannah hou toch eens op meid. Je blijft dagen en steken. Verdwijn tot na de winter zodat er wat meer daglicht is voor je. Ben het nu echt zat met je. Je leeft in grote onvrede en als je zo door blijft gaan zal je dat altijd blijven doen. Doe er wat aan meis, zo kom je er echt niet uit.

Je zit hier al lang genoeg net als ik om van je verslaving af te komen. Doe het dan eens, probeer het mnaar je doet niets anders als jammeren en stoken. Ben het zat.

We hebben het allemaal moeilijk en maken wel eens een uitglijder maar we gaan dapper door. Jij doet niets anders als je koesteren in je verdriet. Zoekt een hondje die je kan troosten maar ex, kinderen doen het ook niet goed dus kijk jezelf eens aan. Arm hondje??????????//!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alkol Iedereen reageert als hij ontevreden is, bijna altijd vanuit een gemis uit het verleden. Een stuk ontevredeheid. Goed dat jij daar naar durft te kijken en het op geschreven hebt. Kunnen sommigen van ons nog wat van leren.:heart: en die is je echt gegund hoor.;) Ook ik blijf emotions uit delen. Want ik vind dat we dat verdienen. Als ik ze geef is dit vanuit mijn gevoel en dan is dat gemeend!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er was eens een Drup op haar scootmobiel die.......
Heerlijk voor je meis dat het eens een keer mee zit. Maar ik heb al vaak aan je gevraagd of je ook les krijgt om zo'n ding te besturen maar weet niet meer of je daar antwoord op gegeven hebt. Zal best wel maar m'n geheugen ach en wee, laat me in de steek.
Hopelijk dat de M.R.I scan een goeie uitslag geeft en dat je je daar geen zorgen over hoeft te maken.
Toch steek ik een kaarsje voor je aan vanavond.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Fruitvlieg
Ik vind dat voorkomen moet worden dat mensen onterecht verdwijnen bv
doordat ze een noodkreet plaatsen midden in een babbelsessie,
dan wordt het even stil of er wordt gezegd, 'goh naar voor je' en dan
wordt er weer doorgebabbeld (woordkeus is niet helemaal goed,
maar dat is dan maar even zo), dat komt gelukkig niet veel voor,maar toch.
Verder denk ik dat we dit onderwerp moeten laten rusten, ik ben er wel uit.

Ik schrijf door om verschillende redenen,
de belangrijkste is toch om maar niet aan de drank te hoeven denken
en verwacht in principe geen reacties, maar het is leuk als ze komen
en vooral als ik naar mijn idee iets zinnigs zeg(komt niet vaak voor)
of iets zeg waardoor ik me kwetsbaar opstel (komt nog minder voor).

Verder probeer ik een bijdrage te geven aan onze gezamenlijks strijd tegen
de drank, want daar doen we het toch voor.

Tapas
het forum is idd zeer leerzaam en daarom ga ik ook door en probeer zo eens wat uit.

Bol, lieve schat,
Bij jou heb ik zeker het gevoel dat je het meent!!:present:
maar dat heb ik ook bij een aantal anderen hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Bol is terug van Pietje Peut. We hebben gekeken naar waar ik zo de hele dag mee bezig ben en of dat voldoening geeft. Heb hem gezegd dat ik me gelukkig voel, zeker nu de kabouter naar een flat gaat.
Ook dat ik een compliment gekregen heb, dat ik duidelijk mijn grenzen aan geef en wil proberen dit te blijven doen. Ik ben een stuk sterker en evenwichtiger geworden. Was heel fijn dat te horen.
Ook hebben we het gehad over het gedrag van de kabouter. Hij zal, als hij dit gedrag door blijft zetten, op moeten letten want dat pikken ze in het bejaardentehuis niet en wordt hij verplaatst naar een afdeling waar de echte (zware) jongens zitten. Hoop dat dit niet gebeurd want dat zou ik verschrikkelijk vinden.
Dan is hij af geschreven. W.b. z'n drankmisbruik heb ik gezegd me daar niet meer druk over te maken. Hij weet als geen ander wat drankmisbruik kan veroorzaken.
Heb ook gezegd dat, als ik naar de H.A. ga, m'n vlindernetje altijd mee neem. Daar moest hij erg om lachen. Nou het is toch ook hartstikke fijn als je weer ff vlinders voelt;)
Nou dat was het weer. Ga eens ff kijken wat ik nog kan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mensen,

Even een moment om op het forum te komen. Ben er (te) weinig, niet zo veel tijd...... maar lees soms wel de discussies.Vandaag even een heel moeilijk moment gehad waarbij ik even denk, hoe zou het zijn om een glas wijn te drinken, zou ik de rest kunnen laten staan.........vandaag 6 weken geleden gestopt, gaat eigenlijk heel goed maar mis wel het drankje als vorm van gezelligheid. Daarvoor moet ik echt de gedachten verplaatsen en heel hard NEE in mezelf roepen.

Vraag me af, hoe zou het over een jaar zijn. Heb ik dan ook soms nog zin in een glas wijn en bestaat mijn leven dan ook nog uit alleen thee en sapjes?

Zit voor mijn gevoel nog in een soort rouwverwerkingsproces, het foute vriendje die ik niet meer mag zien of erger, gewoon dood is.

Hoe ervaren de mensen die al heeeeeeeel lang gestopt zijn het heden, net als ik nu na 6 weken droog staan, of is het anders?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Hilde, ik vraag me ook weleens af hoe het zou zijn.
Niet leuk denk ik, daarom ben ik gestopt.
En ja de gedachte is er echt weleens, maar anders.

Soms heb ik een gedachte, beetje down- beetje somber- beetje stress,
dan denk ik, kijk dit is nu typisch zo'n moment waarop ik vroeger een slok nam!
En dan verdwijnt het weer. Wat zal ik me kwellen, het boek is dicht. Over- uit.

Even dit, is er iets mis met thee en sapjes! ;)

Groet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...