Spring naar bijdragen

Zaterdag 14 November


Driek

Aanbevolen berichten

Gelukkig hebben we een geinfiltreerde zwarte piet in ons midden.
Die hoort nu vast hoe alleen jij je soms voelt bolletje.
:musicnote: Hier alvast een virtueel kadootje voor jou.
Omdat je zo je best doet om steeds met kleine stapje ook aan jezelf te denken.
De nare kant van voor jezelf opkomen is dat dan zichtbaar wordt wat de ander voor jou doet.
Maar dat hoort erbij.
Gelukkig heb je nu het forum, waar je af en toe je stoom af kan blazen.
Succes met het inrichten vd flat!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 202
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Witte dank je wel. Yes m'n eerste kadootje en nog niet eens van de St.
Ja het is moeilijk om mijzelf op te komen. De ene keer lukt het me beter dan de andere keer. Vandaag was het weer wat minder maar dat komt dan ook omdat ik dan weer medelijden heb met mijn kaboutertje.
Ja ik heb zin in het inrichten van de flat. Lekker smijten met geld van mijn kabouter. Dat geeft het gevoel van een beetje rijk zijn. Niet op de centjes hoeven letten.
Maar erg lief dat je dit schrijft.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja moeilijk hoor Witte.
Ik vind het op een of andere manier moeilijk om goed voor mezelf te zorgen.
Mn huisje is op orde hoor, maar ik kan totaal geen regelmaat brengen in mn leventje.
Ik kook niet voor mezelf (zorg wel dat ik vit. naar binnnen krijg hoor) ga laat naar bed (gister weer om half 5) sta laat op, meld me ziek op mn werk, ga zo maar door.
Ik onderneem bijna niks meer, daar word ik zo moe van.
Ik heb gewoon een schop onder mn .... nodig.

Het is nu voor het eerst sinds een heeeeele lange tijd, heb volgens mij altijd samengewoond, dat ik nu op mezelf woon (ben al 40).
Kon altijd heel goed voor anderen zorgen maar zorgen alleen voor mezelf vind ik zoveel moeilijker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaaa opeens is er nu de confrontatie met jezelf he..
Ik herken het zorgen voor de ander wel.
Hebben er trouwens een hoop last van hier, lees ik telkens.
Nu dan de tijd om uit te gaan zoeken, waarom je je altijd op het zorgen voor een ander stort.

Enne volgens mij gaat het je zeker niet lukken als je je dag en nacht ritme omgooid.
Volgens mij is het nr 1 om een goed dagprogramma te hebben, met juist veel regelmaat
Kijk uit dat je niet afglijd hoor. Het zijn nu harde tijden, wat werk betreft, dat heb je nu tegen.
In glorietijden kun je je nog weleens een tijdje ziek melden, als het niet lekker loopt in je leven, maar tegenwoordig krijg je zo een schop.
Ik hoop dat andere ook nog en aantal tips voor je hebben, want die heb je nodig nu, denk ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Witte.
Maandag ga ik weer aan het werk hoor.
Daar gaat het gelukkig nu nog goed, ik ben vertegenwoordigster, en ik verkoop nog steeds goed.
Deze maand wel wat minder nu, maar ik heb nog 2 weken daarvoor.

Vind het ook een hele leuke job, dus daar ligt het niet aan. Ik heb veel vrijheid in deze baan maar dat is af en toe ook weer een valkuil.

Dag en nacht ritme omgooien is zeker niet goed, maar dat is er ingeslopen.
Elke morgen (middag) zeg ik tegen mezelf, vanavond nu es vroeg naar je bed, met een goed boek en een beker warme melk, maar steeds wordt het weer een latertje.

Met niet drinken gaat het gelukkig tot dusver goed, vandaag 5 weken niet gedronken!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pipie ook ik herken het heel goed. Zorgen voor jezelf is niet zo leuk als zorgen voor een ander. Het geeft altijd meer voldoening zeker als je ziet dat die ander gelukkig wordt.
Maar inderdaad de kleine dingen die je voor jezelf gaat doen zijn ook heel belangrijk. Ritme in je leven brengen is een van de eerste dingen waar we op vast lopen en het is heel moeilijk regelmaat in je leven te brengen.:sun::present: Heb je ook een diertje? Als dat zo is zou je als je je diertje eten geeft, jezelf aan kunnen wennen om ook zelf te eten. Dat is een begin. Zo heb ik het ook gedaan. En op een gegeven moment vraagt je lichaam zelf om eten. Je krijgt het hongergevoel weer terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet me toch even iets van het hart.

Wat ben ik toch ontzettend blij met jullie!!!!!!!!

Ik zit nu rechtop in mn bed en ga er inderdaad zo uit, dankzij jullie!!

Echte kanjers zijn jullie :)

Witte ik ga jou tip opvolgen, ik ga voor 2 uur naar mn bed.

Isa, ik begin met een 50 cent

Bol, ik ga nu heel serieus over een kat nadenken.

Ik ga wat doen nu..........................dank jullie wel allemaal

Dikke zoen van Pip

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...