bolletje Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Nou Dar. dan heeft dat mailtje zeker het loodje gelegd. Heb niets onvangen:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Marieke wie is eigenlijk de baas in huis????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Kitdank je. Ja het mooiste was geweest als ik mijn praktijk goed op had kunnen starten. We weet gaat me dat ooitnog eens toch wel lukken inderdaad zeker nu dat ik nietmeer drink. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 bolsorry dat ik niet tegen je zei eerder wat me bezighield toen je erom vroeg. Ik wilde er eigenlijk niets over zeggen,maar ja zat me toch te veel dwars dus kwam het er toch uit...bedankt voor je belangstelling hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Inderdaad MariekeIedereen aan tafel, mond houden en luisteren. Dit dat en dat worden de nieuwe regels en er is geen discussie over mogelijk. Punt. Savonds om 01.00 gaat de deur op slot, en niet meer open. Licht uit en stilte in huisOpstaan smorgens, ontbijten, douchen, aankleden en werk zoeken. Structuur !!Managen heet dat. Jij bent de kaptein van het schipok ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 womanheb jij kinderen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 kit ook een voor jou:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Hoi,het is wellicht wat kort door de bocht,ik lees dat deze "kinderen'' toch wel 18 jaar of ouder zijn.Dan lijkt het mij toch wel een klein beetje logisch dat ze zelfde verantwoording voor hun leven op gaan pakken?Zelf heb ik geen kinderen, dus wil ik ook niet oordelen.Maar wat ik hier lees, bijv. de hele dag op bed liggen,zou ik onder geen beding tolereren.Dan maar een huis met herrie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Marieke vind je het moeilijk om regels op te stellen? Vind dat Woman erg duidelijk is over hoe het moet.Maar de vraag is of jij dit kunt. En w.b. je man, ja die zou ik toch eens wat meer erbij betrekken hoor, het is tenslotte ook zijn zoon. Wel erg makkelijk om jou alles op te laten knappen. Misschien kunnen jullie samen regels gaan maken. Dan staat hij er ook achter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Co:musicnote::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Tja, er zijn 'kinderen' die een aantal jaren meer nodig hebben om volwassen te worden.Moeilijk Marieke. Niet gaan drinken zou ik zeggen en proberen om je zoon toch ergens anders te laten wonen. Nieuwe plannen maken en dan maar zonder steun van je man of wie dan ook.Zo is het ook niks. Je kan het Marieke, kop op. Er komen vast betere tijden.Ik ga eten, eigen gemaakte patatas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 scheeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 quote: Originally posted by: albertinaHoi,het is wellicht wat kort door de bocht,ik lees dat deze "kinderen'' toch wel 18 jaar of ouder zijn.Dan lijkt het mij toch wel een klein beetje logisch dat ze zelfde verantwoording voor hun leven op gaan pakken?Zelf heb ik geen kinderen, dus wil ik ook niet oordelen.Maar wat ik hier lees, bijv. de hele dag op bed liggen,zou ik onder geen beding tolereren.Dan maar een huis met herrie.Inderdaad kort door de bocht.Misschien kun je beter niet reageren als je geen kinderen hebt,je weet nl. niet wat je wel of niet zóu tolereren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 en dan ligt het ook nog aan het kind datje hebt en de omstandigheden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Coco,omdat ik GEEN kinderen heb kan ik beter niet reageren.Prima hoor!Hartelijk dank voor de vriendelijke opmerking. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 daar bedoel ik niets onaardigs mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 quote: Originally posted by: albertinaHoi, het is wellicht wat kort door de bocht, ik lees dat deze "kinderen'' toch wel 18 jaar of ouder zijn. Dan lijkt het mij toch wel een klein beetje logisch dat ze zelf de verantwoording voor hun leven op gaan pakken? Zelf heb ik geen kinderen, dus wil ik ook niet oordelen. Maar wat ik hier lees, bijv. de hele dag op bed liggen, zou ik onder geen beding tolereren. Dan maar een huis met herrie. Ik vind dat mensen die geen kinderen hebben er best een serieuse kijk op kunnen hebbenen kunnen het vaak goed en realistisch benaderenwij hebben het ook meegemaakt met een zoon die was 35 jaar,hij kwam van de ene dag op de andere dag thuis , en probeerde zijn regels te bepalen bij ons thuisdacht het toen dus niet he, was toen ook de keus, een huis met herrie dan maar maar hij was toen zo weg op kamersdus ik bedoel maar liever een paar dagen herrie als zelf er onderdoor gaanAlbertina:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Adam,Waarom zoveel keer gepost?Boedoel je er iets mee te zeggen?Verder, Als iedereen alleen een mening mocht hebben over iets wat hij of zij zelf ook heeft (kinderen, schulden,een huis, pubers) wordt het wel wat moeilijk. Ik had ook gerust een mening over opvoeden * en heb die ook gegeven over andere kinderen. Ik sta daar nog steeds achter. En probeer het zelf goed te doen. Wetende dat als ik de valkuilen die ik wel kanoverzien, kan overslaan, toch 200% zeker in een aantal andere valkuilen zal trappen.Het is niet anders.* toen ik geen kinderen had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Ruzie ? Hoezo?Hoe bedoel je dat ik er niet genoeg vanaf weet? waarvan?Albertina reageert toch op het lange in bedliggen, dat schreef ik ook over mijn zoon en daarreageer ik op, en dat ze stellig is in haar woordendat zij dingen niet zou tolereren. Hoe kun je dat nuweten hoé je reageert in iets wat er niet is? Dat weet je pas als je het zelf ervaart en op het moment zelf!en dat bedoel ik en niet meer.Niet mijn berichten uit z'n verband trekken.Waaschijnlijk gevoelig onderwerp aan...aan beide kanten...@adamwaarom tellen jouw berichten niet op?1327 blijft steken??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Ik ben ondertussen aan het koken, heerlijk witlof. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Houtje, Uit de oven? Met kaas erop? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Coco,ik zoek geen ruzie, dat past niet bij mij.Wel is het zo dat ik een aantal vriendinnen hebdie zelf ook puberende kinderen hebben.Dus, ik maak nogal eens wat mee en hoor ook nog weleens het één en ander.Het feit dat ik zelf geen kinderen heb heeft denk ik niet zoveelmet mijn mening te maken.Wel vind ik het soms triest te horen en te lezenhoe kinderen de dienst uit kunnen maken.En ja, dan lijkt mij dat als ouder niet makkelijk,je moet er ook nog sterk genoeg voor in je schoenen staanom dat allemaal de baas te kunnen.En er tot slot niet aan onder door te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Hallo allemaal,Kom er ff ongelezen tussenvallen dus hoop niet dat ik dat er erge dingen gebeurd zijn want 2 dagen bij lezen is erg veel vind ik. Doe ik later wel want had kotsdag. Jawel uitgerekend vandaag als ik het weekeind een vriend te logeren had. Gisteren was hartsikke gezellig maar toen ik vanmorgen opstond voelde ik het alweer. Kom hij terug van doggy uitlaten was hij aan de race. Gevolg was dat vandaag hij telkens op de pot zat ik ik met kotsemmertje rondliep hahahah. Solidaire vriendschap dus.Naja ga maar eens kijken of ik hier de draad weer op kan pakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Goh Adam het kan ook wat minder en toch goed. Zal ik iets komisch vertellen?Ik ging net even naar C1000000, een hele onderneming op zich, en tegenwoordig hebben ze daar een piepje bij de kassa voor flessen wijn. Waarom dat is weet ik niet, maar ik kijk dan altijd wel even op: wie zit er nou weer aan de wijn?Marieke ik zou die dure sportwagen van je zoon zo onder zijn kont vandaan verkopen, hij gaat maar in een subarutje rijden zeg. Of op de fiets. Komt hij ook eens van zijn achterste af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Hey Druppie wat raar hé die kotsdagen. Komt dat nu door de medicatie die je slikt? Er zijn toch maagbeschermers? Heeft de h.a. hier een verklaring voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden