bolletje Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Jip je bent nu iedere keer het balletje terug aan het spelen. Geen volwassen reactie. Houdt het bij jezelf en kijk wat jij kunt veranderen waardoor je deze reacties niet meer krijgt. heb jeniet in de gate dat mensen op JOUW bericht reageren. Doe daar iets mee i.p.v. het probleem weer bij een ander te leggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Co hoe kom je nu aan ontstoken ogen zeg? Ja en nog beter, hoe kom je er van af. Zou het een bacterie zijn, omdat je dochter er ook last van heeft?Morgen ff naar de oogarts of iets bij de apotheek halen. Kunnen we hier niet gebruiken hoor een ontstokenoogCocie. Heu wat schrijf ik nu allemaal weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Hoi Woman,Ik heb inderdaad ook een helemaal verkeerd dag en nachtritme op het moment.Ga 's nachts om 3 a 4 uur es een keer naar bed en sta pas na 12 in de middag weer op.Heb toen met Isa, Bol en Witte een beetje over en weer geschreven en ze hebben me een eindje op weg geholpen.Ben gisteravond voor 1 uur naar bed gegaan en vanmorgen ben rond half 11 opgestaan.Dit was al een hele overwinning voor mij.Vanavond wil ik tussen 12 en half 1 inliggen want ik wil morgen weer es rond een uurtje of acht opstaan. Want ik wil/moet ook weer aan het werk. Heb me vorige week een paar daagjes ziekgemeld.Isa en ik hebben inmiddels een pact om wat meer regelmaat in ons leventje aan te brengen voor volgende week.Vind het leuk wanneer je ook mee doet, want dan kunnen we elkaar een beetje helpen toch??En kan ik jou es naar je bed sturen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Em. raar hé dat je zondagavond, terwijl het een avond is als anderen, toch koppelt aan drinken. Die dingen zouden eigenlijk uit je geheugen gewist moeten worden. Maar je blijft een kanjer hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Ik heb even een schemaatje gemaakt en het is best te doen:ma: 13.30di: 13.00wo: 12.30do: 12.00vrij: 11.30zat: 11.00zo: 10.00dan ben ik weer op schema Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 ja denk erom bol, mij geen cokie noemen hè, dat kan ikheus nog wel lezen nu hoor haha, die associatie hof iker nog niet eeens bij te hebben.Ja morgen even langs de HA, tis heeeel irri die ogenen ziet er ni uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Goed van je Woman, maar ga je dan ook steeds iets eerder naar bed?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 isasweat dreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Trusten Isje.Ik denk dat ik ook maar eens ga afsluiten. Morgen hard werken dus moet ik energiek zijn.Trusten lieve allemaal:sun:O moet nog ff m'n comp. opschonen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Co, regelmatig schoonmaken met gekookt water (wel af laten koelen hoor ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Slaap lekker Isa en denk aan onze pact he ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Ja ik heb expres de laatste tijd het losgelaten, en ben er achter gekomen dat ik 7.5/8 uur slaap per nacht en zo'n 2 uur de tijd nog heb om slapend in mn bed te liggen. Ik kijk altijd nog even een saai teveeprogramma in bed (slaapverwekkend) Eind van de rit zal ik dus om 12 uur naar bed gaan. Hond moet dan uitgeweest, alles uit, pecee enzo. Hier snel gedag zeggen en niet blijven hangen Afspraken maken had ik het toch over ? Dat gaan we maar eens doen dan. Doe je mee ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 ja af laten koelen pip anders zien ze er straks helemaalniet meer uit of kan ik niets meer zien hahahaja heb ook weleens gehoord koude thee??of was dat voor iets anders ?tegen een kater???? hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 dag bollekker slapen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Oja en Vie, ik heb bij mezelf donkergroen als kleur. Heel heel heel donkergroen. Ik deed dat vroeger met het alfabet:A=blauwB=roodC=geelD=aubergineE=groenF=lichtblauwG=bruinenz. enz. enz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 pipbedankt voor de tip hoor (van het gekookte water) ik wens jullie veel succes met jullie pact, gaat vast lukken!Ik ga nog even tievie kiekenslaap lekker allemaal en tot draad:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Ja Woman ik doe mee!!!Het is ook goed voor mij om afspraken te maken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Haha, die kende ik nog niet koude thee Maar van katers hebben we geen last meer gelukkig!!!Wat zijn we eigenlijk toch goed bezig he, met zn allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Slaap lekker Cocootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Zo, ik ga ook (naar boven).Nog even Hansje erin zien te meppen, dat kind heeft ook een verkeerd ritme.Ik moet ook streng zijn voor mezelf, anders heb ik zó weer nachten tot 2-3 uur wakker.Vóór elf erin en dan vóór 7 eruit!Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Niet te hard meppen hoor Hout Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Welterusten,Naomi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Trusten Naomi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Pip gaat ook uitloggen!!Welterusten allemaal aanp.verkeerde emoticon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Zeg, wat bedoelen ze met dat lootjes trekken eigenlijk met een verlanglijstje wat je moet invullen?Ik dacht dat het om een gedicht ging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden