bolletje Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 PEM feest vieren met onze grootste vijand. Stom hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Dar. een gedichtje maken? Ik dacht dat het ging om iets te maken en dan op te sturen naar die persoon, met een kadootje er in.Ja natuurlijk doe ik dan mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Je gaat goed he, Bolletje.Nu kun je ook beter, gewoon naar hem toe gaan.Dus als jij er zin in hebt. Niet als er hulp geboden moet worden bedoel ik.Voelt t zo ook goed voor je???Want je moet hiermee natuurlijk niet zelf in de knoop komen, daar schiet je ook niks mee op toch?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Pem heeft je zoon goed geslapen vannacht??Is hij al een klein beetje opgeknapt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Ben het helemaal met je eens Dar!!Ik wil alleen Theemutsie ook nog aan het lijstje toevoegen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 yoehoeeeeeeik ben er hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Lieve Witte. Het zou zo prettig zijn als ik inderdaad alleen maar op bezoek ga, maar als ik kom lijkt het net of ik met twee sterke armen vast gepakt wordt en niet meer los kan komen.Maar er komt al verandering in doordat ik duidelijker ben naar hem toe. En dadelijk, als hij helemaal gesetteld is, hoop ik dt hij zich een beetje gelukkig kan voelen. Diverse mensen hebben me gezegd dat ik daar niet op moet hopen maar ik blijf optimistisch.Ga jij vandaag nog iets leuks doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Joehoeeee,het 2e schaap.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Heeee Tassie, je werd gemist!!!!!!!!Leuk dat je er weer bij bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Hannah heeft een ban gekregen voor 14 dagen. Dat is nu geloof ik een week geleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Mijn zoontje heeft niet echt joppie geslapen Witte, maar dat lag meer aan de sinterklaas-stressenne, hij knapt sinds vanochtend zienderogen op, dus ik vrees dat Dar gelijk had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Moggu Tas en Albert. Goed geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 telepathie!!moet even snel wat bijlezen, even met zevenmijlslaarzen door de draadjes heen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Heee AlbertinaGoed idee om even te laten weten dat we ze missen Dar..... ze lezen gelukkig wel mee;)..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Ha PEM,nou beter de spaanse stress dan de mexicaanse griep toch??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Mogge..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Moet mn plan even bijstellen BolletjeIk zou net weggaan, even op ziekenbezoek bij een oom van me, maar het begint hier net te regenenen moet er een half uur voor fietsen en dat zie ik niet zitten in de regen.Moet door de week al vaak genoeg door dat natte k.. weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Hahaha, tegen mijn gewoonte in ben ik de laatste 2 dagen niet bijgelezen.Dus ik weet niet hoe het met iedereen gaat,ik hoop goed.Hier nog steeds super lamlendig van de griep,zo lang heb ik nog nooit last gehad.Maar goed er zijn ergere dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 YessssssssssPippie!!!!!!!!!Plan gelukt lijkt het.Is dat ook zo)he, mn vraagteken is weg, hoe moet ik dat ook alweer herstellen iets met control en nog iets toch' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 nou dat is dus geen doen, teruglezende intentie was leuk maar de uitvoering geen doen.hier heb ik het bijzonder druk gehad, het lijkt wel of plotseling iedereen haast gaat maken voor het einde van het jaar.de wsnp gaat lopen en ik ben vrijdag begonnen met de eerste therapiedag, kleine heeft eindelijk weer een compleet rooster op school en ik ben heftig bezig met mijn huis, een beetje palenrot en dan alle kleine dingen erbij.voordat je het weet ben je gewoon een aantal weken verder en compleet de kluts kwijt.ik ben dus behoorlijk tuuterdetuut, oh en dan ook nog niet rokend julllie ook leuke tijd gehad?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Oh, echt?IK ben al anderhalve week ziek,nou ja, het wordt wel elke dag iets mindermaar ik ben niet vooruit te branden.Vrijdag ben ik op therapie na 2 uur al naar huis gegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Dan blijf nog maar lekker ff hangen Witte. Is hier op het forum lekker warm en droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Jep Witte, ik vind dat het plan gelukt is Jippieeeee!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Dat was mijn idee ook, Bolletje;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Je bent een kanjer Pip!!!!!Voel je je ook beter nubedoel natuurlijk, kun je ook een beetje trots zijn op jezelf nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden