witte Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Djiezzzus het wordt al gekker met die griepkrijg het er zo af en toe wel een beetje benauwd van hoor...Was je wel goed je handen daar Pip???Die bacillen gaan overal in zitten volgens mij pffffWel lief dat je vriendin jou zo in de paniek (denk ik) jou belt, dat is waar vrienden voor zijn ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Nou mijn slaap begint ook te werkendus ik ga er lekker aan toe geven.Alle pactmensen van vandaag: toppie:heart:Kirky, je hebt altijd 9 maanden om aan zoiets te wennen (gelukkig) en er naartoe te levenSafi:present:Drup, feli met de ferrari en rustig aan he we willen je zondag in een stuk zienEmmaroos meis, ik hoop je morgen weer gewoon te lezen en ook zondag te zien meid!!!en alle kanjers hier:heldere dromenen een frisse start morgenochtend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Ja is wat hè Witte, met die griep, maar ze zijn er op tijd bij hoor, dus het gaat allemaal goedkomen met de kleine meid.En ik zal heeeeeel goed mn handen wassen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Pippie en Hermiealletwee aan het zorgensterkte ermee en take carefor yourselves!!!:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Oh ja, vergeten...................Kirky gefeliciteerd hoor!!!!!en welterusten voor straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Slaap lekker Jane Iedereen gaat naar bed, niet omdat ik nu inlog toch Zo besmettelijk is de griep nou ook weer niet hoor!!!!!! :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Fijn om nog even wat van je te horen Thé Goed ook om te horen dat het weer wat beter met je vader gaat.Slaap lekker voor straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 truste Theee en lekker dat je er weer bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 druppeltjevertel, vertel, vertelHeb je vandaag al gereden na t opladen???Of krijg je eerst les??Was vd week nog in het nieuws (heb je dat gezien) dat mensen met een stoepferrari (vind ik zo een grappig woord) eerst goed les moeten krijgen.Moest lachen om de foto van Adam trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Schrijf ik met mezelf??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Pfffffffff, ik moet ff sigaretje roken hoor, mag hier niet binnen, dus ik ga ff lekkerrrrrr brrrrr naar buiten.Haha verkeerde emoticon, moest blauwe zijn (blauw van de kou) geen zonnebril natuurlijk, duh......Nou ja, ik laat hm maar staan, weet ook niet welke dan die blauwe is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Haha, Witte, ja dat denk ik ook wel es.Drup is wel ingelogd, maar misschien is bezig om haar scoothe in de pyama te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Ik heb een leuk filmpje van Zowie die heel graag wil spelen met de poes.....Even oploaden nog.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Ok, Woman ik pak de popcorn alvast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Dit moet em zijn:http://www.youtube.com/watch?v=TWqHI26Kg0o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Das echt een goeie pippie.Ohh ik moet echt lachen, Ik hoop wel dat druppeltje het ook kan waarderen..Anders sorry hoor DruppeltjeWij wachten vol spanning af woman.....(pact jou ook geholpen???) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Ja de pact heeft zeker geholpen !Even voor de duidelijkheid, de poes zit naast de kachel...tis beetje donker filmpje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Ja maar, Witte zo heet de hoes echt hoor, die om de scoothmobiel moet.Dat vertelde Drup vanmiddag nog, of vanmorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Ja weet ik pip, maar dat je zei dat ze m nu zn pyama aandoet misschien, voor de nacht dus.Heeeel leuk filmpje woman, volgens mij verveel je je nu deze dagen niet echt met die twee doerrakken.Ik weet zeker dat er veel van het forum het een prachtig filmpje vinden.(best grappig dat woman nu opeens een stem heeft;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Leuk filmpje Woman, gezellig zo, met Zowie en de poes.Ja af en toe Witte, ben ik wel es een flapuit, maar ik moest ook zo om Drup lachen, toen ze het over de pyama van de scooth mobiel had.............vandaar mijn grapje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Ja Witte, ik ben heel blij dat ik de stap heb durven zetten de poes te nemen, voor Zowie ook reuzeleuk. Vanmorgen was ze al beneden voordat ik wakker was, dat is echt nog nooit gebeurd !Als poes nog wat beter gewend is dan kan ik met een gerust hart wat uurtjes weggaan zonder me zorgen te maken dat Zowie alleen is...Kunnen ze het huis afbreken haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Nou ik ga weer even live naar het beestenfeest kijken, Tot morgen allemaal, ben ik er weer een half uurtje eerder !ToedeloetjesLieve groetjesxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Slaap lekker Woman, tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 ja joh snap ik, ze maakt zelf ook veel grappen hoor.maarre tis mn tijd, Pact goed doorstaan met zn alle hoop ik, Niks meer gehoord als afsluiting van safie:(Hoop dat de man van je vriendin, snel thuis komt Pip en veel sterkte daar in huize mexico.En woman jij met de nieuwe bewoner van huize "woman"Weltrusten allemaal en tot morgen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Slaap lekker Witte, ik doe hier straks op het Forum het licht wel uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden