Spring naar bijdragen

Dinsdag 17 november 2009


Gast Loen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 228
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

dag rapilos, sinds een paar weken, ik kijk altijd wel mee maar meld me nog niet te vaak, sommige van jullie kennen elkaar al een tijdje en op deze manier leer ik jullie ook een beetje kennen. Ben bijna 2 jaar drooggeweest, door een vervelend bericht ben ik vorige week de fout in gegaan maar medeforummers hebben me overtuigd dat ik de fles beter weg kon kieperen wat ik ook heb gedaan, sta nu ook al weer een week en een dag droog gelukkig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey die Kit. Ja hoor weer hard bezig geweest. Maar heb nu zo'n hoop was mee gekregen van de kabouter pppffftt. Hoe kom ik er door. Nou ja we zien wel. Verder zijn we weer een stuk verder gekomen en als het goed,is zijn we met het schilderwerk morgen of anders overmorgen, klaar. Morgen komen ze de vloer schuren voordat het zijl gelegd kan worden.
Hoe is het vandaag met jou gegaan wijfie?
Las trouwens net dat Saf en Woman ook wat moeilijk zaten w.b. de drank. Maar ze zijn sterk hoor. Dat moet lukken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirky,

Ha,ha, dat gezegde van je broer, zei mijn vader vroeger ook altijd toen ik net kinderen had.

Hoi Albert,

Gezellig, dat je er weer bent.

Jacc,

Nou, leuk om kennis met je te maken, en super dat je alweer ruim een week niet drinkt.
Uit het forum, kan je inderdaad heel veel steun halen.
Ongeloofelijk, wat een slecht bericht weer met je kan doen he.
( Zie vorige berichten over emoties en drinken)
Gelukkig, heb je op tijd aan de bel getrokken.
Blijf maar lekker meeschrijven hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O Jacc wat goed van je zeg. Ja moeilijk lijkt me dat. Ikzelf heb het nog nooit geprobeerd. Ben wel geminderd van twee pakjes per week naar een in de 6 dagen. Rook halve dunne sigaretjes. Noemen me bij de D.A. Stompie. nou ja zeg. Maar stoppen dat pas echt:rose: Hoop dat je het vol houd joh.
Ja je rookt veel meer dan dat je gedronken hebt dus is het misschien daarom moeilijker. Maar toppie hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh bolletje,

Dacht al dat het zoiets was, wat grappig.
Maar weet nu in elk geval over wie je het hebt.

Albert,

Het gaat super met mij hoor.
Vakantie was leuk, heel veel gezien, ook van het verleden.
(hebben er vroeger gewoond)
Maar wel erg lang, en erg veel.
Ben dan ook weer helemaal in de gloria dat ik weer vertouwd thuis ben en weer lekker aan het werk.
En met jou, al gewend aan je nieuwe werk?
(Je kreeg toch een nieuwe baan als ik me goed herinner?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Kit. Ja als je weet dat de volgende dag, vroeg mensen voor je deur staan, ben je zo bang dat je je verslaapt, dat je veel wakker bent. Wat vervelend dat ze door je tuin gebaggerd hebben. En ik hoorde dat het flink gaat waaien dus ff lekker door de tuin schoffelen en harken zal er wel niet in zitten. Wel kan het 16 graden worden. Iedeale temp. om buiten te werken. Heb je een grote tuin?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Rapilos ik ben al gewend aan mijn nieuwe baan 28 09 begonnen dus ik ben al door mijn proeftijd heen, nu nog 5 maanden dan ben ik halfjaar contract af en weer een vaste normale baan, heerlijk.

Collega`s zijn ook allemaal prettig om mee te werken, da`s ook een belangrijk iets.

Het is meer dan 14 jaar geleden dat ik een normale baan had. Lekker weer de weekenden vrij.

Fijn je weer even te lezen:heart:

Hé Kirk Gefeliciteerd, je zou toch op een bus gaan rijden? of hebben je kinderen begrepen dat je rollator wilde?;) geniet er van

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Avond allemaal!

Net weer terug van werk, lange dag gehad, nog even aan de stok gehad met een weigerachtige kleuter (niet eten? Ok, dan niet. Hongerig naar bed, papa wint.), nu even achter de Mac chillen, wat een dag...

Ik ga er maar weer lekker vroeg in vanavond, rest van de week ziet er ook nog druk uit en zonder de week te 'breken', zoals ik gewoon ben op woensdag, met een biertje valt het me toch ietwat zwaarder. Kwestie van gewenning hoop ik dan maar...

groeten,

L.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...