Spring naar bijdragen

vrijdag 20 november 2009


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 244
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
Kit

Als ik nu "Leaving las Vegas" zou kijken, ik heb de film al gezien, dan zou ik ter plekke onderuit gaan, want het is een heel goede film.


Ik heb een emotionele dag achter de rug en ik dank met name Wing Chum en Sailor.




Ik bedank ook Adam want met je gedrag raak je mij en dat maakt dat ik vandaag heb gezien dat mijn verleden wat mij in het verleden totaal ontwrichtte nu beheersbaar lijkt.


Adam, ik wens je toe dat je weer kunt openstaan voor liefde.


Je blijkt open te staan voor het boeddhisme maar wat je de laatste tijd op het forum hebt laten zien heeft niets met het boedddhisme te maken behalve de verwijzing naar een uitzending van BOS.


Ik heb mijn kracht hervonden door de psychologie van het boeddhisme zonder een boeddhist te worden.




:):lips:



Kit, je was weg toen ik het las nu ben je er weer dus ik quote het even.
Ik snap er namelijk niet veel van, bedoel je nu dat je door de genoemde mensen een emotionele dag kreeg of dat ze je juist redelijk hielpen om inzicht te krijgen op je emotisch?
Of waren de opmerkingen nu juist net de druppel?

Veel vragen, oké. Ik snap dat je geraakt bent maar verders kan ik het op veel manieren invullen en aan invullen heb ik een hekel, wordt al genoeg gedaan naar mijn mening. Dus ik vraag het even na. Kan namelijk zomaar in een andere hoek zitten waar ik net niet in gekeken heb. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

maar gezien recente ontwikkelingen heb ik besloten mijn eigen opgelegde ban op te heffen.
alhoewel ik geneigd ben om mijzelf weer van harte de ban op te leggen aangezien ik na een paar posts al weer wordt aangevallen door een of andere kid die beweerd dat ik dronken ben en deshalve niet in staat om te antwoorden.
de tendens van dit forum begint zicjh steeds sterker af te spiegelen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wen er maar aan Herman. :D Cynisme wordt hier vaak verward met dat iemand te diep in het glaasje heeft gekeken. ;)
Je schrijft zelf dat je redelijk achterdochtig bent, ik denk dat we allemaal wel redelijk achterdochtig zijn.

Heb je dan gedronken? Ik wel, 2 kruidenthee, een koffie, koko´s annanas sap. En gegeten heb ik ook, maar ja dan moet ik geleuf ik op een ander forum zijn. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kijk ik ben zoals ik ook aangeef aan het minderen, dat impliceert een niet geheel stoppen.
dus kan ik ook niet anders dan toegeven dat ik vanavond niet geheel alcoholvrij ben.
dit betekend echter niet dat ik dan ook direct als een dronkelap hier op het forum aan het lallen ben zoals kit beweerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ben ziek thuis met een aandoening die zich als zeer ernstig kan uitwijzen en heb daar zeer grote stress over, als een nitwit als een kit waarschijnlijk een snotjong die van toeten noch blazen weet mij op dit moment de les wil gaan leren omdat hij het zo goed weet dan moet die mooi doen maar dan weet ik des te meer dat dit forum aan mij totaal niet besteed is.
mijn time out heeft mij dus bevestigd in de gedachte die ik al een beetje had over dit forum.
ons kent ons en de rest wordt weggestuurd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik wil het hier graag bij laten, ik ga slapen ik ben moe, en niet het soort moe van even slapen en dan gezond weer op maar het soort moe dat met slapen niet weggaat, en ik hoop toch binnenkort weer eens te slapen en echt wakker op te staan.
afgelopen week is mij dat met om 20.00 uur naar bed gaan en om 9.00 uur opstaan niet gelukt.
nu heb ik het bewust laat gemaakt en ga kijken hoe ik morgen wakker wordt.
als het aan kit ligt met een kater Ha,Ha,
ik lach wel maar voel mij intern echt niet goed,
groetjes en welterusten van Herman.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allereerst je komt niet dronken over.
Ten 2de heftig dat je ziek bent.

Ten derde, dankjewel, heb je mijn inschrijfdatum gezien? En stuur ik je weg?

Ten vierde, waarom laat je je op de kop zitten door 1 iemand die jou toevallig beticht van dronkenschap?

Ten vijfde, ik kan heel goed begrijpen dat jij mij ook niet als gewenste gesprekpartner ziet zo op de vroege ochtend, ben niet taalkundig waardoor ik misschien ook wel als een snotmeid overkom. :D
Gewoon zeggen hoor! Daar heb ik het meeste aan. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...