Spring naar bijdragen

maandag 23-11-09


bolletje

Aanbevolen berichten

Ik vind het niet zo erg hoor, was vroeger als klein meisje al een nachtbraker, hoorde altijd mn ouders naar bed gaan, en de volgende ochtend moe en niet op kunnen staan.
Ik heb er ook wel vertrouwen in dat het beter wordt. Leuke plannen, en straks nog een uitjankpsych erbij. De notarisperikelen zijn nu eindelijk opgelost, dus ik kan me weer richten op opbouwen ipv overleven.
Als ik om een uur of twee naar bed ga (het duurt altijd lang voordat ik inslaap)en om 11 uur opsta ben ik dik tevreden.
Een redelijk en vooral haalbaar doel stellen, dat heb ik wel geleerd :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 232
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Speaking off....
De hond moet nog uit, dus dat ga ik maar even doen dan, anders is het zoweer veel te laat.
Toedeloetjes
Ow enne vandaag voor het eerst met de hond en poes samen opschoot gezeten, dat was wel erg precious :)
Slaap lekker Tasseke, en spreek je weer.
xx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
tasseke
oeps ik krijg mijn mail van de ib groep terug. we zijn de studiefinanciering aan het aanvragen maar het is een oerwoud aan brieven, formuliere, uitleg en weet ik al niet meer. ik knal het nu maar de hoek in want ik snap het toch niet meer

Laat de zoon/dochter het zelf regelen; Scheelt eea. aan frustraties en ze komen er naar alle waarschijnlijkheid zelf veel sneller achter ;) Nog een tip; Doe wat er staat. Nadenken is funest bij de IBG.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...