Gast Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 MichielKun je morgen mee stoppen met roken met de rest hier als je toch niet merkt dat je niet rookt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Haha ja dat is vooral in combinatie lekker hè, nee voorlopig nog maar even niet..Het houdt me soms rustig maar ben wel blij dat ik niet eens gemerkt heb dat ik vanavond niet gerookt heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Ach AlJa natuurlijk heb ik gelezen,ik begin nu te zwetsen geloof ik hahahaBedankt nog hoor!!tijd voor even ontspanning en weg achterdit beeldscherm vandaag, ik kom er nogop terug AlAllemaalslaap lekkeren lekker fris weer op!ik ga nog even tievie kieken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Co, je maakt me aan het lachen....en dan zie ik M wat scheef naar me kijken. Net vroeg ze ook of ik een leuk antwoordterug had gekregen. Geeft niet, geef gewoon antwoord dat dat zo was en ook wat zo ongeveer de inhoud was.Is ook iets: teveel frummen loopt in de gaten. Net moest mijn jongste dochter perse nog even op de laptop (boven kan ook maar ze zit liever beneden, is gezelliger, dat snapik wel). Dus dat doe je dan maar weer. Loopt stage in Nijmegen momenteel dus moet weer vroeg op morgen.Helaas, ik moet nog even een boekverslag nakijken van de jongste, nog eenkopje slaapthee nemen en dan: hit the sack.Bundy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Michieloké wat jij wilt en niet wilt slaap lekker voor straks, en hoop voor je dat je wat sneller slaapt dan gisterenbeker warme melk met honing of anijs wil nog weleens helpen sneller in teslapen en proberen niet te piekeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Ga het zo proberen.. Welterusten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Bundy :lips:en nu ga ik echt!!!!!!!!!!!!!!!tot draad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Coga je nou tv kieke of blijf je schrijven?Nog even een ser. vraag:wat is moeilijker voor je: stoppen met roken of stoppen met drinken?Of heb je daar al eens over geschreven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Er is niks op tv, geen lollige series of zo, hoewel M kijkt nu naar Frasier,maar daarvind ik niks aan. Geef mij maar MwCh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Tijn, fijn dat je een leuke avond hebt gehadZoals je ziet is het hier erg stil en helaas , ik stop er ook meeTrusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst 25 november 2009 Welterusten Tot morgenxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vladimir Geplaatst 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst 25 november 2009 Het is elke avond weer een gevoel van overwinning.Als ik naar het toilet ga, voordat ik ga slapen, kan ik voorover hangen tegen het handdoekenkastje dat er boven hangt.Zo met mijn voorhoofd tegen het geplastificeerde deurtje.Zo'n typische mannen-ik-ben-dronken-houding.Ook wel een goede evenwichtsoefening, om niet naast de pot te pissen.Dat staat heerlijk, ook als ik gewoon moe ben.En niet sta te wiebelen en gewoon een goed evenwicht heb.En dan denk ik automatisch: "há, mijn pis is sterk okergeel, van het afval, niet waterig van de drank!"En dat geeft een overwinningsroes, elke avond weer...Slaap lekker allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden