Suffertje Geplaatst 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst 25 november 2009 Goedemorgen,Ik heb begrepen dat diverse mensen vandaag gaan stoppen met roken ? (wie ookweer allemaal ?)SUCCES jongens ! Ik hoop dat het een beetje meevalt en jullie niet tegen de deuren oplopen. Schrijf anders op de moeilijke momenten (als je de gelegenheid hebt.Hou me op de hoogte, ik wil er ook mee beginnen.Alle andere forumlieden ook een hele fijne dag gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst 25 november 2009 Ach Suffertje, helemaal alleen op het forum.? Goeie morgen. Voor diegene die willen stoppen vandaag met roken. Heel veel succes. Dat gaat ook lukken, we zijn doorgewinterde stoppers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 25 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 november 2009 Moggu Bolletje,Jawel, maar voor drinken heb je toch meer alternatieven dan voor roken vind ik. Bij drinken pak je wat anders (fris) en blijft de handeling hetzelfde en bij roken heb je dat niet. Roken is ook een bezigheid is mijn idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst 25 november 2009 Goede morgen allemaal,Maak er een mooie dag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst 25 november 2009 Moggu Albartus. Ja Suf, misschien moet je op een houtje kauwen. Een zoethoutje, dan zuig je er ook aan en heb je toch iets in je mond. Kweet niet hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst 25 november 2009 Alkol. Heb nog ff de berichtjes van gisteren gelezen. Ja ik ben heel benieuwd wat de uitslag gaat worden. Heb je het met de arts nog over dat monddingetje gehad? Hoe was zijn reactie? Heb ooit een filmpje gehad over een man die dat ding gebruikte en die was er zo van op geknapt. Ging fluitend naar z'n werk terwijl hij toen hij het nog niet gebruikte echt hondsmoe was en s'avonds in slaap viel voor het eten.Hoop zo dat het voor jou ook helpt:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst 25 november 2009 Hannah ik heb gezien dat je weer terug is. Leuk meid. Als ik heel eerlijk ben, heb ik al een paar dagen gedacht, "waar blijft die troela nu, het is toch al lang 14 dagen geleden?"Blij dat je weer terug bent meis, en nu maar hopen dat je geen ban meer krijgt, want dat is nooit leuk. Lijk net of je uit de klas gezet wordt. Nou heb ik daar vroeger nooit geen moeite mee gehad hoor, stond de halve tijd op de gang, en ging daar dan aan het klieren:devil: Maar nogmaals welkom terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst 25 november 2009 Goedemorgen!Aangezien ik gisteren om 7 uur in bed lag, ga ik eerst eens even gisteren teruglezen!Stoppen met roken: zoethout kauwen is prima ze hebben het nog bij Jamin dacht ik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst 25 november 2009 Goeiemorgen.Iedereen die stopt met roken vandaag succes.Alle andere een fijne daglaterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst 25 november 2009 Ari NEE geen denken aan. Snoepen is gezond:PMoggu Witte. Ook al weer vroeg wakker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst 25 november 2009 Hee Hannah; welkom terug. Ik ben geen vrouwtje maar al een hele vrouw Dat niet drinken 9 maanden gaat nog wel maar dat nuchter zijn elke dag; brrr Ari; binnenkort snoepstop hiero. (nadat het sintpakket gearriveerd en op is, ofzo, pfff zal wel na de kerst worden vrees ik ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst 25 november 2009 Hey Hannah Ik heb een chihuahua gehad. Was voor mij mijn kindje. Ze zijn zo dapper. Ja die gekke Amerikanen zijn al lang bezig met hangbuikzwijntjes te houden en dan moet weer al het andere wijken.Dan gaat het niet om een diertje hebben maar om mee te doen aan de mode.Nee als ze Unox hier niet komen halen mag hij lekker blijven hoor. Het is een heerlijk ventje en doet het erg goed. Knort heel tevreden en vind alleen brood, Ragout enz. lekker. Z'n brokjes laat hij staan. Trekt hij z'n korte neusje voor op. Zal binnenkort eens wat foto's vragen bij de D.A. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst 25 november 2009 Hannah helemaal mee eens. Heb ook een pesthekel aan mensen die honden kunstjes leren. Of aan een circus waarin dieren hele onnatuurlijke dingen moeten doen om de mensen te vermaken. Tijgers, prachtige dieren die dan door vuur moeten springen of olifanten die op hun achterpoten moeten staan.Kijk als ze dieren gebruiken om drugs of andere dingen op te sporen, prima maar laat inderdaad een dier, dier zijn. Hoewel ik moet zeggen dat ik mijn vorige hangbuikzwijntje inderdaad binnen heb gehad maar dat kon niet anders. Ze moest appart gevoerd worden omdat moeder maar twaalf tepels had en 13 jonkies, en iedere big z'n eigen tepel heeft. Roos had het anders niet gered. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst 25 november 2009 Moggu Opa Kirk. Hoe is het met dochterlief? Is ze erg ziek of valt het mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst 25 november 2009 Morgen iedereen en succes aan de mensen die stoppen met roken. Iemand zei me ooit 3-3-3, drie grenzen. Na drie dagen heb je het ergste gehad, na drie weken begon ik rook vies te vinden en na drie maanden was het zo goed als uit mijn dagelijkse gedachten. Voor mij bleek die 3-3-3 opvallend te kloppen. Vooral het feit dat het na een dag of drie langzaam minder erg wordt dat stoppen, hielp mij in mijn 2e en 3e poging. Het is maar tijdelijk die enorme trek in een peuk. Mij hielp ook sporten, ivm de innerlijke onrust en het feit dat ik na bijvoorbeeld hardlopen geen zin had in roken. O ja valeriaan tabletten hielp mij ook, pleisters en kauwgom niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst 25 november 2009 Ja Hannah jij zal het dadelijk wel weer druk krijgen met leblammetjes. Heb ze hier ook gehad. Moet jij nu ook om te twee uur voederen of heb je zo'n speciale emmer waar een speentje aan zit?Hoeveel schapen heb je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel Geplaatst 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst 25 november 2009 Goede morgen allemaal, Isa gefeliciteerd met je vier maanden!!! Heel goed..Ik ga niet stoppen met roken en met snoepen hoeft gelukkig niet want dat doe ik nooit, al heb ik er vannacht wel over gedroomd dat ik een enorme zak snoep kocht, vreemd...Ik ga ff roken met koffie, ben net wakker..Grtz.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst 25 november 2009 Isaxxxxxxx:heart: helemaal alleen voor jou;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst 25 november 2009 Goedenmorgen allemaalIk wil iedereen nog bedanken voor het medeleven en de lieve woordjesdie geschreven zijn:present:ik heb vannacht heerlijk doorgeslapen en geen moment van trek is er geweest (gelukkig)een hele lieve knuffel van voor allemaal:present:Hanah welkom terug ik had je al gemist:present:erik goed van je dat je de draad van het hardlopen weer hebt opgepakt, help toch wel he een beetje stimulans kon jij wel gebruiken toch????Voor de zieken heel veel beterschap:present:ik heb de laatse tijd wel gelezen maar er is niet veel blijven hangen sorry hiervoorzo en nu ga ik me heerlijk op de klaas gedicht van het forum stortendwz voor degene die ik getrokken heb pffffffffffff niet zo heel moeilijk maar toch???????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst 25 november 2009 Hannah al ben je nog zo lang op het forum en weet je het allemaal zo goed, je gevoelens en behoeften zijn heel anders. Dat is moeilijk om daar tegen te vechten. Soms lukt het en soms niet, de een kan het wat vlugger dan de andere. Wat mij betreft blijven we je steunen hoor en laten je niet vallen. En blijf eerlijk dan kom je ook niet met schuldgevoelens te zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst 25 november 2009 Opa Kirk dat schijnt vaker voor te komen. Ik heb zelf geen kinderen maar heb dat wel gehoord. Natuurlijk is er paniek. Dit zijn eigenlijk dingen die ze een vrouw die voor het eerst moeder wordt, hadden moeten zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst 25 november 2009 oeps dan moet ik toch maar eens naar safi toe;)thanks voor de tip hannah:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst 25 november 2009 Isa gefeliciteerd:musicnote::musicnote:knuffel van me:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst 25 november 2009 Hannah die schrijven misschien niet omdat ze nu eenmaal anders zijn. Sneeuwitje heeft vorige week een keertje geschreven en daarna niet meer. Vind dat dan zo erg. Maar soms kunnen mensen ook niet anders. Hoop dat we van haar ook gauw weer wat horen zodat we haar kunnen helpen. Daar heeft ze recht op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst 25 november 2009 HannahWaarom hoor jij alles te weten dan ????????omdat jij al zolang hier bentnu je bent echt niet de enige die eerst gaat drinken en dan pas opbiechten(oeps is een zwaar woord)en schamen tja als je dan later op het forum komt , hoort er een beetje bij;)maar als je in het vervolg dan eerst je hersens aan het werk zet voor je gaat drinken dus BV denken van helpt het mij als ik me nu laat vollopen is het antwoord nee dan niet doen want het helpt namelijk niets daar ben je dan toch wel van overtuigd denk ik ,maar vind het gedurfd van je om het dan toch hier maar te zeggen en ook wel positief van je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden