Gast Geplaatst 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst 26 november 2009 ER dat is ook wat dat je leidinggevende je niet aan het werk wil hebben..Als je beter verklaard wordt dan neem ik toch aan dat dit voor 100%is, of is dat niet zo, anders heeft ze toch geen poot om op te staan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst 26 november 2009 Dank Coco, dat kan jij ook.Hoe langer je stopt, hoe minder het in je hoofd is,hoe sneller het voorbij vliegt.30-10-2010 , noteren we jouw jaar.Maar eerst morgen.( Eigenlijk al vandaag) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst 26 november 2009 Heee Coco,Alles goed daar???Nah ja ER........Zoiets zou je toch maar overkomen, zit ik me te bedenken.Het klinkt me echt als Amerikaanse toestanden hoor, hoe ze metjou omgaan.En wat maakt de bedrijfsarts beter dan de je neurochirurg en de arts van het revalidatiecentrum???Dat vraag ik me dan af, of is ze loyaal naar je werkgever en willen ze daar niet meer verder met je?Want zo komt het een beetje op mij over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst 26 november 2009 SootheDaarom ben ik zo blij met mensen zoals jij op de draaddie mij bevestigen in de positiviteit van de strijd en een heldere en nuchtere kijk zienswijze verkondigenén hoop ook ik daarom dat je toch wel een beetjeverslaafd blijft aan het forum:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst 26 november 2009 Ik ga natuurlijk eerst therapeutisch aan het werk, ik denk een maand of 3.En daarna wordt ik 100% beter gemeld.Ik kan ook naar een andere afdeling, misschien wel beter ook.Maar ik laat hen eerst aan het woord, daarna begin ik te praten.Ik lust ze rauw maar neem wel een briefje mee want door de zenuwen ben ik alles kwijt denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst 26 november 2009 Dat idee heb ik ook Witte en ze spelen naar mijn idee onder één hoedje.Maar ik ga naar de vertrouwenspersoon van mijn ziekenhuis als het gesprek mij niet bevalt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst 26 november 2009 Wittekreeg vanmiddag een enorm dilemma metenorme trekvooruitzichten, kreeg daarna visite van de buurvrouw, is de hele avondgebleven dus kon niet delen op het forum maar heb hetinmiddels voor een groot deel op de goede plek weten te krijgen voor mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst 26 november 2009 Ha lieve mensenben eindelik bijgelezenpffffffffffffffffffffffffffffffEmmaroos meidheel veel sterkte morgenlaat je niet kisten he!girlpower:present:en welterustenWitte bij deze dus ook;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst 26 november 2009 Coco:present:goed van je zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst 26 november 2009 ERGoh wat een strijd ook, maar ik zie dat je vechtlustigbent voor jezelf, prima! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst 26 november 2009 Hoi Jane, ja er is veel geschreven vandaag hé ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst 26 november 2009 Ja Jane, girlpower!!!Daar zal ik aan denken morgen.Welterusten meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst 26 november 2009 jij ook lekker slapen jane:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst 26 november 2009 Lekker gedouched Woman? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst 26 november 2009 Weten ze op je werk ook van je drinken ER?Gelukkig Coco,want je geeft Scoothe veel eer (ik ook hoor trouwens)maar jij bent ook een toppertje hoor met jedubbele gevecht.Dus bij deze ook ff de eer aan jezelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst 26 november 2009 dank je ER en Witte:present:Woman, wat heb jij helder verteld hoe het jou vergaan is met de dranktot nu toe. Je gaat goed, top hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst 26 november 2009 Jaja Jane, ik moet ook mn bed opzoeken,maar zit nog ff zo lekker hier en daar op de pc..met muziekie aan pffffNah ja nog 1 dagje en dan weer weekend!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst 26 november 2009 ik bedoel natuurlijk strijdlustig hahaha vechtlustig, komt zeker door dat gehakketak tussendoor op de draad Ja thanx wittewat wel heel duidelijk naar voren kwam vanmiddag isdat de trek naar BEIDEN er heel heftig was, dus nietéén van de 2.... ze blijven getrouwd:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst 26 november 2009 Ja heerlijk Emma. En nog even een salade gegeten. Straks nog even de hond uit. Zie wel weer tegen het slapen op. Had het er vanavond nog even met een buikdansvriendin over, dat als ik naar de huisarts ga ik de verkeerde kant opga. Ik wil geen zwaardere pijnstillers, maar juist de andere kant op. paracetamolletje ok. Zij zei ook, dat ze het snapte, omdat ik dan weer terugga waar ik al ben geweest. Volgende week weer een gesprek met mn begeleider, die is ook verpleegkundige enzo, dus dan zal ik het eens over hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst 26 november 2009 Dat wisten ze nooit Witte, tot 16 juli.Toen heb ik naar mijn werk gebeld en ze dachten dat ik niet goed geworden was.Toen hebben ze een ambu gebeld en mijn man kwam thuis en de telefoon stond nog aan.Je raad het al, hij zei, och, heb je weer gedronken? en dat hoorden ze.Toen moest ik op gesprek komen en er was iemand van p&o bij en heb toen alles eerlijk verteld.Een week later zei mijn leidinggevende dat ze het een goed gesprek vond en nu dit.Toch denk ik dat het meespeelt ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst 26 november 2009 Houden zo Coco,want zelfs in dit geval, doet scheiden lijden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst 26 november 2009 Coco thanx ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst 26 november 2009 Ai jai jai ER....klinkt niet echt tof he, alles bij elkaar??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst 26 november 2009 witteja voor mij wel ERjeetje ook wat dat ze daar op die manier zijn achtergekomen..maar misschien maar beter gelijk alles in de openheid, hoewelik het met werk toch altijd heel riskant vindt dat ze er vanafweten...Je weet nu nooit zeker wát de achterliggende motieven zijnvan je leidinggevenden hè? Ik denk ook zeker dat het ook aan de persoonlijkheid ligtvan je werkgever en wat ze vervolgens doen met die wetenschap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 november 2009 Rapport Share Geplaatst 26 november 2009 Nee zeker niet. Maar het is zo gek, die dame van p&o vond het goed hoe ik alles vertelde en dat ik er ook zo eerlijk over was en mijn leidinggevende zei dat ook, ze kustte me zelfs bij het afscheid nemen.Later werd ze heel koel en afstandelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden