Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 373
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Weten ze op je werk ook van je drinken ER?

Gelukkig Coco,
want je geeft Scoothe veel eer (ik ook hoor trouwens)
maar jij bent ook een toppertje hoor met je
dubbele gevecht.
Dus bij deze ook ff de eer aan jezelf!

Geplaatst

Jaja Jane, ik moet ook mn bed opzoeken,
maar zit nog ff zo lekker hier en daar op de pc..
met muziekie aan pffff
Nah ja nog 1 dagje en dan weer weekend!!!

Geplaatst

Ja heerlijk Emma. En nog even een salade gegeten.
:)
Straks nog even de hond uit.
Zie wel weer tegen het slapen op.
Had het er vanavond nog even met een buikdansvriendin over, dat als ik naar de huisarts ga ik de verkeerde kant opga. Ik wil geen zwaardere pijnstillers, maar juist de andere kant op. paracetamolletje ok.
Zij zei ook, dat ze het snapte, omdat ik dan weer terugga waar ik al ben geweest.
Volgende week weer een gesprek met mn begeleider, die is ook verpleegkundige enzo, dus dan zal ik het eens over hebben.

Geplaatst

Dat wisten ze nooit Witte, tot 16 juli.
Toen heb ik naar mijn werk gebeld en ze dachten dat ik niet goed geworden was.
Toen hebben ze een ambu gebeld en mijn man kwam thuis en de telefoon stond nog aan.
Je raad het al, hij zei, och, heb je weer gedronken? en dat hoorden ze.
Toen moest ik op gesprek komen en er was iemand van p&o bij en heb toen alles eerlijk verteld.
Een week later zei mijn leidinggevende dat ze het een goed gesprek vond en nu dit.
Toch denk ik dat het meespeelt ook.

Geplaatst

Nee zeker niet. Maar het is zo gek, die dame van p&o vond het goed hoe ik alles vertelde en dat ik er ook zo eerlijk over was en mijn leidinggevende zei dat ook, ze kustte me zelfs bij het afscheid nemen.
Later werd ze heel koel en afstandelijk.

Geplaatst

Coco, mijn collega's weten het niet, alleen diegene die late dienst hadden en die hebben zwijgplicht opgelegd gekregen.
Wat een rund ben ik ook geweest.
Een rund die met drank stunt.
Maar ik vertrouw het zaakje niet hoor.

Geplaatst

Maar dan nog,
Zit me net te bedenken, als ze je nu zouden testten, je was toch te vroeg getest volgens je neurochirurg??? en je staat nu serieus onder behandeling van een verslavingsarts, zouden ze je niet zomaar mogen laten gaan, als die testten goed nu goed zijn lijkt mij.
Dus als het gesprek de verkeerde kant mocht opgaan, kun je deze argumenten toch nog gebruiken???

Geplaatst

Is ook zo Witte maar die eerste test, daar was de neurochirurg het niet mee eens en moest de bedrijfsarts het zelf betalen, zijn afdeling dan.
Hij zal het wel uit zijn hoofd laten om me nogmaals te testen want ook daar is de chirurg het niet mee eens. Die heeft me al lang en breed beter gemeld.

Geplaatst

Chips nu echt 1 uur,
Veeel te laat.
Sorry maar moet nu echt van mezelf afsluiten (had al een uur eerder gemoeten pff)
Ik wens je veel succes morgen ER en laat je niet zomaar in een hoekje duwen he.
Ik hoor graag van je hoe het is afgelopen.

Jij ook veel kracht met getrouwde irritantjes Coco

Truste allemaal

Laterzzzz

Geplaatst

Dat is wel toevallig dat je dat zegt coco.
Daar hadden mijn man en ik het ook over van de week.
Eerlijk ben ik altijd geweest en dat voelde goed maar ik denk dat je soms voor je eigen bestwil moet liegen.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...