jacc Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 dank je wel witte, ik ben nu aan de sinas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Ben ik met je eens Jane, soms zijn pb´s heerlijk om te krijgen. Wat heb ik veel veren in mijn derrier gestoken gekregen via pb´s. Wat ik wel jammer vind, is dat er zo vaak terug verwezen wordt op pb wanneer er onenigheid is. Van de ene kant snap ik het wel maar van de andere kant, als er onenigheid is tussen deelnemers en er met modder gegooit wordt, ik ben wel nieuwsgierig dan naar het waarom. Vind het dan eigenlijk best jammer dat dat dan achter de schermen uitgevochten moet worden, omdat we er allemaal van kunnen leren. En nieuwsgierige aagjes blijf je toch houden. Sorry had tel van mijn mum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Jacclaat je absoluut niet weerhouden hier te schrijven omdat anderen 'zo goed kunnen schrijven' Ieder schrijft op zijn/ haar manier en datmaakt het frum zo kleurrijk, de een heeft aan een paar woorden genoeg, de ander gebruikt er juist weer teveel, de een is zakelijk deander een en al emotie, het mag allemaal en ieder is uniek, jij ook.Dus gewoon schrijven wat je kwijt wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Lekkerrrrr Sinas Jacc, heb je er ook wat te snoepen bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 lol..... AlkolIk schrik me trouwens telkens suf als ik mn hele tekst steeds weer terug zie. Lekker ben je met je quotenGek lijkt me dat idd als je opeens in een andere fase terecht komt.Das altijd weer wennen als opeens de rollen omgedraaid worden.Gelukkig voor haar heeft ze een lieve dochter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Wit Als ik zinnige tips krijg geef ik ze door, maar ik denk dat je ze zelf ook wel weet te bedenken...toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Hoi Isa, dan blijven wij gewoon "schrijven op het forum" iets langer dan frummen, maar ja.Alles goed met je trouwens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Graag gedaan lievet,Gewoon een tijdje hier bij blijven tot de grootste trek en het rot gevoel allemaal weer wat minder is.Jaaaa Pip snoepen helpt ook (helaas)Hoi isaZulle we dr maar mee stuppe dan???Heeee Kit!!!!Ik heb jou ook gemist..Ben blij dat je er weer bent.Het stopte niet zo leuk voor je he, de vorige keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 quote: Originally posted by: wittelol..... AlkolIk schrik me trouwens telkens suf als ik mn hele tekst steeds weer terug zie. Lekker ben je met je quotenKun je nagaan hoe wij schrikken:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 He Alkol,Jij bent ook goed bezig zeg, 30 oktober gestopt met drinken en het is nu 30 november dus hier een hele mooie voor jou!!!!Goed gedaan hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 isa nee ik ben zo een idioot die denkt dat ze het alleen afkan, ik ben niet iemand die snel om hulpt vraagt maar merk nu wel dat het steeds moeilijker wordt om het alleen te doen, ik ben allergisch voor refusal dus dat is geen optie voor me, het is nu gewoon wilskracht en om eerlijk te zijn ben ik ook een beetje ziek/afkerig van allerlei medicijnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Oh ja, Alkol, heb jij die link trouwens nog van het blad Psychologie, het stuk wat over alcohol ging? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Jij moet vooral zoooo doorgaan meneer Alkol!!!Maarre ik ben echt serieus over die tips hoor.Tuurlijk, kan ik heel veel zelf bedenken, bedacht me zelf ook op een dag dat ik teveel dronk.En mede door de extra tips (toen was het vakantietijd)is alles goed gegaan.Maar kijk maar of je het door wil zetten hoor, moetniet hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Jacc, ik kon ook niet goed tegen refusal, ik heb nu antabus en heb nergens last van.Misschien een tip voor jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Ari, wat heb je het weer druk, maar leuk dat je even langs komtToevallig dat je ook net klaar bent met de begeleiding. Ben toentertijd anoniem begonnen, maar heb na mijn beslissing te stoppen ook mijn ware naam aan haar bekend gemaakt, voelde toch beter en gepast ook. CY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Witte, heb je het minder drinken nu een beetje onder controle voor jezelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Ik heb ook in het eerste bericht mn eigen naam eronder gezet.Kwam het allemaal toch net iets meer bij me binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Ik zal je niet meer quoten Witte en dat van die tips, als ik je van dienst kan zijn dan met alle plezier, ik zal zo eens kijken want ik heb drie extra mails gehad van AdB en volgens mij zat er wel zoiets al tussen.Maar als je het niet redt met de feestdagen kun je het ook aan mij vragen.. ben één en al tip(sy) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Ja ik heb er vorige keer iets over geschreven Pipna een vraag hierover.Totaal geen bericht op terug gehad toen, dat vond ik wel jammer.Ben altijd een beetje huiverig om er iets over te schrijven.En dat ik er toen niet 1 berichtje op terug kreeg bevestigde eigenlijk weer dat gevoel.Maar het korte antwoord op je vraag is ja:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Isaals iets niet goed aanvoelt en je hebt het niet on de vingers dan moet je het niet doen. Laat het frummen maar aan anderen overIk kan zelf helemaal niet zo snel typen en al helemaal niet blind.En ja de begeleiding kan volstrekt anoniem, heb ik dus gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Bedankt dan alvast Alkol.Enne ik zal het onthouden dat je 1 en al tips bent...Je maakt me echt aan het lachen isa met die opmerking.Mensen ik ga lekker toneelspelen, ik heb er zin an!Laterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Kan ik me voorstellen Witte, dat is inderdaad vervelend, wanneer je iets serieus in de groep gooit en dan geen reaktie terugkrijgt.Maar ik ben wel blij te horen dat je het onder controle hebt.Is voor mij niet weggelegd, minderen.Maar ik vind het super goed voor je zal ook niet altijd makkelijk zijn.En de feestdagen gaan we ook goed doorkomen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Cocooooooo je bent een topper en een super voorbeeld!!Doe de groeten van ons Wing aub Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Wing geweldig als je Tas ff wil bellen. Zeg maar dat we ze erg missen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden