Alf Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Idd het Stanford Prison ExperimentWing u bent goed geinformeerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Ik merk het zelf ook hoor. Ik verf nogal eens mn haarAls ik rood haar heb, krijg ik op een andere manier met andere mensen contact dan dat ik blond ben. Als ik blond ben word ik vaak aangesproken en vriendelijk toegelachen door oppervlakkige mensen. Als ik rood ben word ik nauwelijks aangesproken maar als ik word aangesproken heb ik een diepzinnig gesprek over cultuur. Op de een of andere manier word ik als ik rood haar heb serieuzer genomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Probeer eens groen haar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Mijn vader heeft me wel eens gezegd:Als ik in de oorlog iemand dood zou moeten schieten omdat ik anders zelf doodgeschoten zou worden weet ik nog zo net niet of ik dan wel zo dapper ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Even douchen Ben vaak zo koud, als ik dan even douche is dat over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Truste Arilekker uitrusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Ik heb wel eens dreads gehad, alkol. Vond het wel heel interessant om te zien wat voor mensen ik aantrok. Bijna niemand zocht contact met me maar de mensen die dat wel deden waren echt onwijs toffe mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 November is bijna voorbij en Coco is 2 maanden rook-en drankvrijik vind dat top en hang er graag een slinger voor ophoe we de decemberdagengaan doen hoef je niet te vragenwant we willen 2010 nuchter gaan zienvoor gezelligheid geen alco roesdie geeft een koude douchebij HALT trek zeggen we: stopklim dan maar het forum opCoco weet wel wat ze doetvan mij krijg je een pluim op je hoed:present::lips::present::lips::present::lips::present::lips::present::lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Dag Ari Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 quote: Originally posted by: wingchunIk ga plat voor rood haar, zij het niet geverfd. Onwaarschijnlijk mooi! Buiten zinnen?uitzinnig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Alkol,Ik ben bijgelezen (reeds)over ontgiften: ik heb gelezen dat wat je in jaren vergiftigd hebtongeveer 1 jaar nodig heeft te herstellen, dus eigenlijk valt datmee. Er zijn alternatieve manieren dat te versnellen op celniveaumaar het lichaam kiest zelf de prioriteit dus je kunt het niet echtsturen.Over dat stukje dat jij schrijft dat alles beter was/leek toen je nog dronk;ik herinnerde me dat je ergens schreef dat M bij de vorige poging had gezegd iets van als je zo sjaggi blijft mag je wat mij bereft weer gaan drinken (vrij vertaald in mijn woorden dus)Is dat nu ook zo? Want je postings zijn vol humor en zo kom je ook over. Maar in het echie kan hetnatuurlijk zijn dat je in vertrouwde omgeving wel weer dat chagrijnige stuk hebt? Waarom ik het vraag is dat ikzelf op het forum meestal mijn "betere" ik aan kan boren en thuis meer met stemmingswisselingenworstel. Als je hier niet wilt antwoorden, natuurlijk ook goed hoor, maar het houdt mij bezig zelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 neen zinnenprikkelend!?Wing mag henna wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Dhendroin te huren voor zaterdag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Tuurlijk Jane gratis en voor niets verzin ik vast nog wel iets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Goedenavond allemaal!Heb nog niets gelezen, dus kan niks zinnigs zeggen over vandaag.Met mij gaat het heel goed.Naomi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 sCHERPZINNIG OPGEMERKT jANE! ##@# WEER DIE capsLOCKJe hebt het goed gezien en onthouden. Idd laat ik hier meer een wat uitgelaten kant zien.Komt denk ik door het schrijven an sich en de stimulus die ik krijg van wat anderen weer schrijven.In het ' echt' ben ik wisselend gestemd, chagrijnigheid en vrolijkheid wisselen elkaar af.Het is wel anders dan de vorige stoppoging waarin ik veel meer depri was dan nu.Had toen ook veel negatieve life events, zoals het overlijden van mijn zwager. En.. een geringeremotivatie om te stoppen. Die is nu veel sterker. Maar het hangt ook erg af met wie ik omgawat ik laat zien. Zo heb ik op het werk een hele leuke collega met dezelfde humor als ik, dat is constant lachen met die man. Thuis is het ook wisselend, ook wat meer botsingen dan tijdens de drinkperiode, ja het komt er nu op aan, ook relationeel gesproken hoe mijn nieuwe levenhier zichtbaar wordt. Is een thema dat ik met de psy ga bespreken en uiteraard ook met M. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Lukt mij het rijmen niet terstondpb ik met een gerust gewetenmijn rijmelaar op de achtergrondga zelf lekker pepernoten etenjij pakt voor mij de uitdaging aanen ik laat voor jou de eerste staan;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Ja dat herken ik ook Alkolmaar het is wel echter hedus er zal wel weer iets van een evenwicht komenmogen we hopen.Hoe is het trouwens met je zus,die leveruitslag was toch foute boel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Bravo JaneWil je inspiratie opdoen voor het rijmen, kijk dan eens naar Kees Torn met zijn liedje ' Nance' op YTDe beste woordkunstenaar van NL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Hoi Kirky,Ik heb zojuist mijn onderlijn aangepast, misschien dat mij daardoor die van jou opviel.Je schrijft een niet drinkende (ex-) alcoholist. Klopt die betiteling wel?Je bent toch net als ik een alcoholist die niet meer drinkt. Bestaat er zoiets als een ex-alcoholist? Voor mezelf weet ik dat ik een alcoholist ben en blijf, al zal ik geen druppel alcohol meer drinken.Vandaag in elk geval niet, morgen hoop ik dat weer te kunnen zeggen.Naomi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Jane ,dat je dat nog weet!De uitslag wees niet op iets kwaadaardigs. Ze moet deze week naar het ZH om te horen, van het schijnt de beste leverarts in NL,wat het precies is en wat er evt. aan gedaan kan worden. Is daar best wel zenuwachtig voor. Ik kan niet mee, want ik moet met M naar het ZH. Ja is de week van het ziekenhuis bezoek. Redenen om veel ..thee te drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Haha, dat is een goeie, Kirky! Leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Dankjewel Alkolvoor de tip van Nanceik was aan een schaterlach toede eerste van vandaagoei wat mis ik dat somsga meer van hem luisteren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Helaas, het is al weer bijna tijdom het veld te ruimen enzo voorkom ik met zekerheiddat ik morgen ga verzuimenIk wens jullie allen een goede nachtwelterusten, slaap zacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst 30 november 2009 Het kwam uit mijn onderbewuste opborrelen Alkolgek hoe dat soms wordt getriggerdliever dat natuurlijkdan de trekMaar spannend dus weervoor zus en jou en Msterkte ermee:present::present:en ook welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden