jacc Geplaatst 2 december 2009 Rapport Geplaatst 2 december 2009 bolletje heb ik je nu 3 keer een PB gestuurd? Ben nog steeds nuchter hoor! Ik krijg nu alleen berichten aan mijzelf in mijn mailbox
jacc Geplaatst 2 december 2009 Rapport Geplaatst 2 december 2009 hee jadore, voel me denk ik even slecht als jij nu! Ik ga ook straks maar weer even proberen te slapen, weet wel dat het morgen beter moet / zal gaan!
Michiel Geplaatst 2 december 2009 Rapport Geplaatst 2 december 2009 De eerste stap is er Jadore, en een hele belangrijke!Heb je nu niet het gevoel dat er al een beetje druk van de ketel is?Ik had best een opgelucht gevoel toen ik bij de ha de deur uitliep, toen ik op de stoel zat kon ik wel janken..Daarna komt het in een stroomversnelling, het is ook een kwestie van wilskracht en doorzettingsvermogen..En als je trek krijgt, zoek direct afleiding, even iets eten en drinken (geen alcohol) en ga even de was opvouwen of zo, stofzuigen.. Dan gaat de trek weer weg, eerlijk.. Niet toegeven!Susses gewenst!
druppeltje Geplaatst 2 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst 2 december 2009 Ja Michiel pure mishandeling en dacht dat ik door die ruit heen ging. Ging er wel met mijn rug naar toe staan maar bleef omkijken hahaha. Nee ben niet voor de bijl gegaan dus de koelkast is voor mij.
Vie Geplaatst 2 december 2009 Rapport Geplaatst 2 december 2009 Maar Druppel, als je bij de slijter stilstond had je meteen taki-taki kunnen halen. En dat verkopen ze volgens mij alleen nog maar bij goede slijters.Ik lees hier wat over sociaal drinken. Wasda ook alweer? Wie het kan mag het zeggen. En dat is driekwart een grapje, maar ook een echte vraag.
jacc Geplaatst 2 december 2009 Rapport Geplaatst 2 december 2009 Vie, ik denk dat er voor ons geen sociaal drinken bestaat, we hebben geen remmen, er blijft iets in onze hersenen dat steeds zegt: ik wil meer!
bolletje Geplaatst 2 december 2009 Rapport Geplaatst 2 december 2009 Jacc als je nu ieder keer die berichtjes die je naar mij stuurt terug krijgt, wil je dan aan mij schrijven dat ik een kanjer ben?
Vie Geplaatst 2 december 2009 Rapport Geplaatst 2 december 2009 Denk ik ook Jacc. Vorig jaar was ik met mijn zus in Zuidfrankrijk aan het kamperen en die drinkt voor het eten altijd twee glazen witte wijn. In de koelbox stond dan ook steeds een fles wijn. En als we een flinke wandeling hadden gedaan, zei ik tegen haar: zal ik jou nou eens een lekker glas wijn inschenken? Heb er zelf niet naar getaald.Wat ik wel merkwaardig vond, was dat zij me van te voren had gevraagd of ik het erg vond dat ze wijn dronk. Toen heb ik haar een wedervraag gesteld: vind jij het erg dat ik geen wijn drink?Ze vertelde van niet, maar dat ze het wel leuk vind als ik mijn spa in een feestelijk glas deed. En dat heb ik gedaan.Overigens, even terzijde, heb ik op de rommelmarkt een hele verzameling mooie glazen gehaald in allerlei kleuren, voor elke stemming eentje. Water uit een blauw glas smaakt heel anders dan uit een rood....
bolletje Geplaatst 2 december 2009 Rapport Geplaatst 2 december 2009 Woman er is een kadootje onderweg van St. nicolaas. Als het goed is krijg je het morgen of anders overmorgen.
Otje Geplaatst 2 december 2009 Rapport Geplaatst 2 december 2009 Wow dat is heel erg leuk nieuws Bolletje
pippie Geplaatst 2 december 2009 Rapport Geplaatst 2 december 2009 Hallo lieve allemaal.Ben net thuis, ff niks, even Forum en dan ga ik koken (eten bedoel) Lieve Bol, heb je deze week je refusal geslikt, big sister is watching you
Vie Geplaatst 2 december 2009 Rapport Geplaatst 2 december 2009 Heb het misschien even gemist Jacc, maar waarom voel jij je zo rot?Pippie wat ga je koken?
jacc Geplaatst 2 december 2009 Rapport Geplaatst 2 december 2009 vie, je hebt niets gemist, ik voel me rot omdat ik niet meer wil drinken, is toch mijn maatje geweest voor meer dan 30 jaar, dit zijn gewoon de afkickverschijnselen waar ik even doorheen moet en ik krabbel weer op en ga verder! Nog wel iets grappigs: mijn huisarts heeft me gevraagd of ik beestjes zag! Wilde een gevat antwoord geven maar heb het maar niet gedaan
bolletje Geplaatst 2 december 2009 Rapport Geplaatst 2 december 2009 Piep ja hoor grote zus, vanochtend is hij er weer in gegaan.
pippie Geplaatst 2 december 2009 Rapport Geplaatst 2 december 2009 Vie,Lekker en makkelijk........pastapenneolijfolieknoflookansjovisfiletsspaanse peperontvelde tomatenverse peterselieverse basilicumLekker hoor!!!
pippie Geplaatst 2 december 2009 Rapport Geplaatst 2 december 2009 Harstikke goed Bol, ik heb mn antabusje ook weer genomen.Jacc, doe je met ons mee???
bolletje Geplaatst 2 december 2009 Rapport Geplaatst 2 december 2009 Jacc meisie hoe gaat het met eten? Lukt dat nog wel een beetje? Het is o zo belangrijk om dat toch goed te blijven doen.
jacc Geplaatst 2 december 2009 Rapport Geplaatst 2 december 2009 Nou Bol nu heb je 2 big sisters! Eten gaat vandaag niet zo maar ik heb nog een hoop chips in huis, dit komt ook allemaal wel goedWat is antabus pipi?
pippie Geplaatst 2 december 2009 Rapport Geplaatst 2 december 2009 Jacc, antabus heeft dezelfde werking als refusal, maar ietsje sterker geloof ik.Ik neem elke avond een kwart pilletje en zodra ik dat gedaan heb, ga ik weer ff naar het Forum, om er weer een dagje bij op te tellen. Staat onder het lijntje, nu 53 dagen.Dit helpt mij echt enorm en houdt me scherp.Slik jij refusal???
jacc Geplaatst 2 december 2009 Rapport Geplaatst 2 december 2009 Vie, het maakt niet uit vanuit welk glas je drinkt of het nu rood, blauw of weet ik veel is: als jij je er maar goed bij /door voelt!
pippie Geplaatst 2 december 2009 Rapport Geplaatst 2 december 2009 Hoi Dar. Ik ga ook maar es koken.Eetsmakelijk iedereen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden