Otje Geplaatst 18 november 2009 Rapport Geplaatst 18 november 2009 Ik denk dat ik een flinke stapel films ga huren voor de feestdagen. Wie weet is er wel een speciale workshop of buikdansfeest die dagen. Ik ga op zoek!
Julius Geplaatst 19 november 2009 Rapport Geplaatst 19 november 2009 Ik hoop dat ik tegen die tijd werk heb, en ook veel diensten tijdens die dagen kan draaien.Veel veranderd, mensen weggevallen waar ik oud & nieuw mee vierde, meer contact met oude vrienden, dus ik weet het niet.
Otje Geplaatst 19 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst 19 november 2009 Ja dat zou ik ook wel willen. Werken tijdens de kerstDie optie hou ik zeker open
Otje Geplaatst 20 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst 20 november 2009 De Nieuwjaarsduik !Zie draadje bij Thema's
witte Geplaatst 20 november 2009 Rapport Geplaatst 20 november 2009 Ik heb zo een mega verschrikkelijke hekel aan 1e kerstdag pfffHeb gister de dvd van gooise vrouwen (dit seizoen) opgehaald.Ga ik is ff lekker voor zitten die dag, en dan hoop ik maar dat het snel voorbij is...
Otje Geplaatst 22 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst 22 november 2009 Ja ik ga me echt indekkenPlannen maken dusAnders wordt het een rampDuurt het allemaal zo lang en saai en de hele dag kerstfilms op tevee over Amerikaanse gezinnetjes die gezellig samen zijn - bah
Tatum Geplaatst 22 november 2009 Rapport Geplaatst 22 november 2009 Is er geen vrijwilligerswerk rondom deze dagen? Mensen die eenzaam zijn bezoeken bijvoorbeeld?Die afspraken moet je natuurlijk wel deze dagen regelen.
Otje Geplaatst 2 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst 2 december 2009 Ik heb er flink over nagedacht en ik mag van mezelf een tattoo laten zetten als ik de feestdagen en oudjaar droog doorkom. Ain't that nice
Lieved Geplaatst 2 december 2009 Rapport Geplaatst 2 december 2009 Ah de feestdagen, veel snoepen en lekker eten maar natuurlijk ook (niet voor mij) veel drank...confronterend.Ik heb party en co extreme gekocht, is een erg leuk spel wat je in teams kan spelen.
birthe Geplaatst 4 december 2009 Rapport Geplaatst 4 december 2009 Tot mijn eigen verrassing vind ik kerst best leuk sinds ik kinderen heb. Ik doe elk jaar een kerstboom, met elk jaar meer zelfgemaakte frutsels van de kinderen er in. Extra veel kaarsen aan in de woonkamer. Lekker naar sentimentele films kijken. Beetje kokkerellen met de kinderen samen, vooral leuke toetjes maken. Radio aan tussendoor op de top 2000. Oudjaar vind ik veel lastiger. Sinds een paar jaar vier ik dat eigenlijk niet meer, en vind ik het ook een naar en konfronterend moment. Dat ik gescheiden ben, en (zoals afgelopen 2 jaar) mijn kinderen bij hun vader zijn, en dat ik geen moeite doe om zelf ook een leuke afspraak te hebben.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden