Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik denk dat ik een flinke stapel films ga huren voor de feestdagen.
Wie weet is er wel een speciale workshop of buikdansfeest die dagen. Ik ga op zoek!

Geplaatst

Ik hoop dat ik tegen die tijd werk heb, en ook veel diensten tijdens die dagen kan draaien.
Veel veranderd, mensen weggevallen waar ik oud & nieuw mee vierde, meer contact met oude vrienden, dus ik weet het niet.

Geplaatst

Ik heb zo een mega verschrikkelijke hekel aan 1e kerstdag pfff
Heb gister de dvd van gooise vrouwen (dit seizoen) opgehaald.
Ga ik is ff lekker voor zitten die dag,
en dan hoop ik maar dat het snel voorbij is...

Geplaatst

Ja ik ga me echt indekken
Plannen maken dus
Anders wordt het een ramp
Duurt het allemaal zo lang en saai en de hele dag kerstfilms op tevee over Amerikaanse gezinnetjes die gezellig samen zijn - bah

Geplaatst

Is er geen vrijwilligerswerk rondom deze dagen? Mensen die eenzaam zijn bezoeken bijvoorbeeld?

Die afspraken moet je natuurlijk wel deze dagen regelen.

• 2 weeks later...
Geplaatst

Ik heb er flink over nagedacht en ik mag van mezelf een tattoo laten zetten als ik de feestdagen en oudjaar droog doorkom.
Ain't that nice :)

Geplaatst

Ah de feestdagen, veel snoepen en lekker eten maar natuurlijk ook (niet voor mij) veel drank...confronterend.

Ik heb party en co extreme gekocht, is een erg leuk spel wat je in teams kan spelen.

Geplaatst

Tot mijn eigen verrassing vind ik kerst best leuk sinds ik kinderen heb. Ik doe elk jaar een kerstboom, met elk jaar meer zelfgemaakte frutsels van de kinderen er in. Extra veel kaarsen aan in de woonkamer. Lekker naar sentimentele films kijken. Beetje kokkerellen met de kinderen samen, vooral leuke toetjes maken. Radio aan tussendoor op de top 2000.

Oudjaar vind ik veel lastiger. Sinds een paar jaar vier ik dat eigenlijk niet meer, en vind ik het ook een naar en konfronterend moment. Dat ik gescheiden ben, en (zoals afgelopen 2 jaar) mijn kinderen bij hun vader zijn, en dat ik geen moeite doe om zelf ook een leuke afspraak te hebben.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...