tasseke Geplaatst 5 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 wat zijn jullie gemeen!!!Sinterklaas hebben we het land nog niet uitgewerkt en de kerstman wordt alweer verwelkomd.denken jullie ook een beetje aan de gevoelens van de Sint? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Lieve mensen op het forumeen beetje vredelievend zijn is ook een kunst:Dvoor mij is het dubbel feest 10 maand droog YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSgoed he;)manlief heeft verrassing zegt die voor vanaaf nu ben benieuwd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Klasse Meiske 10 maanden! Wordt dus spannend vanavond.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Die twee mannen waarschijnlijk wel idd Dar.Maar persoonlijk ligt mijn gevoel mijlen ver uit elkaar bij sinterklaas en kerst.En ik weet niet hoe het op het forum is tijdens de twee kerstdagen, maar ikhoop 1 ding, dat er genoeg ff zullen inloggen.En al zou ik het vanavond niet vieren, dan zou ik nog lang niet zo een rot gevoel hebben als ik met de kerst heb.Nou nou nou niet zo treurig, eerst vanavond nog ff lekker genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Meiske, gefeliciteerd!!!!!!!!Geen slinger nu maar speciale knuffels van mijEn deze keer zijn ze allemaal voor jou!:light: :sun: :sun: :sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Zie je ze goed??? ik heb ze schijnbaar nog speciaal extra voor je verlicht, hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Meiske super van je hoor 10 maanden Tapas, het was pijnlijk voor jou, maar ik moest ook wel glimlachen om je verhaal. Zo'n hummel die even de pakjes vergelijkt en verwisselt, heerlijk toch.En nu weer bijna je eigen kado gemaakt, dat zou een bak zijn Houtje compliment voor je beheerste reactie Een verwijt zegt meestal meer over de gever dan over de ontvanger.En sommige kadootjes hoef je niet uit te pakken.Anjo, kort lontje kan ik ook wel eens hebben. Maar het gaat altijd weer over. Super dat je weer zo op de rails bent gekomen, nee, we gaan niet over treintjes beginnen Ik schrok even van het icoontje van Sinterklaas, maar gelukkig het is niet wat ik heel even dacht.Nou jullie hebben prachtig gedicht, en Wil cheer up. Grapjes dat je gedronken hebt vallen nou eenmaal niet zo goed op een forum als dit. Bolltje, je kunt het negatieve niet verbannen naar een ander draadje, hoe graag je dat ook zou willen.Zie je je eigen boosheid wel eens onder ogen?Goed ik ga mijn eigen eigenaardigheden maar weer eens onder ogen zien.Vanavond een wilddiner met verleidingen. Het is nooit wat het lijkt. Een alcoholverslaving biedt geen echte ontspanning. Het creëert alleen maar spanning die later weer een keer moet worden "ontspannen".Laat ik mezelf een frisse avond schenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 meiske 10 maanden????nou vooreut dan maar met die geit,:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:voor elke maand een bosje met 10 rozenoeps en natuurlijk een witte roos voor de volgende 10 maanden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 witte,maak je niet te druk hoor met de kerstdagen!er zijn genoeg mensen die inloggen al is het alleen maar om steun bij elkaar te vinden.voor mij persoonlijk is het altijd een dramaalhoewel, vorig jaar was miijn eerste kerst zonder een knokpartijik ga dus weer voor een vredelievende kerst maar daar heb ik wel iedereen bij nodig!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Jeetje Tas das helemaal het uiterste met kerst..Dan wens ik je dat nu alvast toe, kun je nooit te vroegmee zijn toch.Maar thnx dat ik daar niet meer over na hoef te denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 5 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 witte,kwestie van veel drank en onuitgesproken ellende in de familie.lekker doen of bij iedereen de neus bloed, het is tenslotte kerst en dan moeten we gezellig zijn.een flesje wijn en na het eten een overheerlijke ammaretto en de poppen zijn aan het dansen.ik heb het 10 jaar de hel op aarde gevonden, maar er zit verbetering in hoor!!!de hulppieten zijn hier gearriveerd dus ik ga op voor het feestjelaters allemaal en geniet van vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Fijne avond Tassie, laat je lekker verwennen!!!!Knap hoe jullie hier op het forum met elkaar omgaan.Mooi hoor die zelfrefectie Houtje, kan ik nog wat van leren.Idd Kit collega's zijn we hier.Als iedereen zichzelf kijkt hoeven er ook geen groteverwijten naar elkaar toe gemaakt te worden.Uiteindelijk zijn we hier allemaal voor onszelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Hé als jullie nog ooit iets leuks verzinnen en ik doe impulsief mee, waarschuw me dan even. Spud je bent impulsief weet je het wel zeker?Leuk die gedichten, ga ik nu lezen. Maar wat heb ik een last gehad van faalangst zeg. Ik hoop dat ook dat ik mijn "slachttoffertje" niet alteveel teleurgesteld heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Spuuuuud,Wat ben je nou toch weer onzeker,moet je niet doen,Hij is hartstikke leuk!!Ik ga dr weer is vandoorLaterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Dat bedoel ik dusJe kan je kont niet keren of je wordt geconfronteerd met de feestdagen. Buiten vertelt iemand mij ongevraagd dat ie gezellig gaat gourmetten. Good for you weet je. Peper het er nog maar eens lekker in. Veel plezier. Volgens mij doe ik er verstandig aan om een refusal te nemen. Lonelyness en Angry gaan niet goed samen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Wat leuk!!! Nee, ik heb geen spijt dat ik meegedaan heb, ik neem die twijfel en onzekerheid vooraf erbij! Yeps, Witte ik doe vaak wel stoer maar als het op gevoelens van anderen aan komt ben ik echt wel heel onzeker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Meiske en een knuffel van druppeltje:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Kate, Kit en Witte,(in order of appearance),Dank voor jullie reakties. Het heeft mij best wat schrijfwerk en kladjes gekost om mijzelf te analyseren. Ik ben blij dat ik het gedaan heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Bolleke dankjewel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Zo Refusal gedroptSafety first...Lonelyness is such a drag (Jimmy Hendrix) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Thanx Coco Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Wauw het is voor mij echt Sinterklaas. Eerst Caro die een weekje naar zee met me wil en nu de scoot die het eindelijk eens deed. Heerlijk naar de markt gesjeest om goente, fruit en ouwe kaas te halen. Drupje kan weer "lopen" en je beseft niet wat dit betekend als je gezond van lichaam hebt Tuurlijk jankte ik me weer suf maar dan van blijdschap. Regende zeiknat maar kon me niks schelen want ga dadelijk wel douchen.Als een mens hier niet vreselijk dankbaar om kan zijn dan ben je het nooit. Had ok gewild dat mijn leven anders was gelopen want wilde dit niet maar nu de sport er mee om te gaan en dat doe ik met jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Woman en anderen, ik weet er alles van, eenzame sinten en kersten. Ik heb bijna 10 jaar geen contact met familie gehad en vierde dus niks, of ik ging eten met andere eenzamen, kon natuurlijk ook, en dan daarna de lege kroegen in en de kerst wegzuipen of in mijn eentje sinterklaasavond tv kijken.Ik ben dan ook best wel dankbaar dat ik het nu wel kan vieren omdat we het contact weer herstelt hebben. Het is nog niet mijn grootste hobby hoor maar ik heb me er nooit echt bij horen voelen, dat begint nu langzaamaan wel meer te komen op mijn 46e. Ik ben dus met een inhaalslag bezig. Vroeger zette ik me tegen alles wat met feestdagen te maken had af en nu doe ik er wat meer aan mee. Kerst blijf ik een bloedhekel aan hebben, meestal ging ik vroeger op vakantie met kerst, wandelen op Madeira, trektocht door de Marokkaanse bergen. Er wordt zo'n gedoe aan kerst gehangen, gezin, gezellig, vrede op aarde, knus, liefhebbende familie.. brrrrrr... en dan 2 dagen lang, sinterklaas is dan nog maar 1 avond, dat is te doen... nouja het gaat ook weer voorbij toch??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Tapas,Ik vond het zooooooooo'n overgang, van Kerst met 17 man (mijn schoonfamilie) met (voor mij)ook nog (te) veel drank.....naar Kerst met zijn drieën, vanaf 2002.Inderdaad, het is vreselijk moeilijk aan wat nieuws/anders te wennen. Sinds ik niet meer drink,kan ik beter aan dat "kleine" wennen. Maar ik heb natuurlijk nog kinderen.We zitten dan met zijn 3-en aan tafel, dus ik ben niet alleen.Als ik alleen was, ging ik denk ik helpen bij het Kerstdiner bij het Verzorgingstehuis bij ons, watdoor vrijwilligers wordt gerund. Er moet toch tafel gedekt en afgeruimd, en de mensen gebrachten gehaald.En als ik dat niet zou doen (zo zit ik dit weekend voor het eerst van mijn leven zonder kids tijdensSinterklaas) ga ik gewoon de dingen doen die ik normaal ook doe.Mijn ervaring is, als je de dag niet zo opblaast, is er ook geen ballon die zo leegloopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Vóór dat ik in de Kerstballen dozen ga graaien, moet ik eerst eens even de Slingerdoos zoeken.Jane: 4 maande ADB!!!~:light:~~~~~~~:light:~~~~~~~:light:~~~~~~~:light:~~~~~~:light:~~~~~~~:light:~~~~~~~:light:~~~~~~~:light:~~~~~Meiske 10 Maanden ADB (per dag, maar toch stiekum óp naar het hele jaar!) ~:light:~~~~~~~:light:~~~~~~~:light:~~~~~~~:light:~~~~~~:light:~~~~~~~:light:~~~~~~~:light:~~~~~~~:light:~~~~~En Pippie 8 weken ADB: we zullen dóóóóóóóóórgaaaaaaaaaaaaaan>>>>>>>>>>>>>>!!!!!!!!~:light:~~~~~~~:light:~~~~~~~:light:~~~~~~~:light:~~~~~~:light:~~~~~~~:light:~~~~~~~:light:~~~~~~~:light:~~~~~En Drup, speciaal voor jou, en je werkende Scoot en een fijne vakantie met je vriendin::present::present::present::present::present::present::present:(zet deze maar in een vaasje en neem ze mee, ze bederven niet).*aanp: die oen van een bloemist ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden