Spring naar bijdragen

Zaterdag Sinterklaas, 5 december 2009


tasseke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 209
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Good morning,

Gisteravond 4 glazen wijn. Hier feliciteer ik mezelf mee. Ik zit nog maar een week op dit programma. 1 fles wijn per dag en dan nog naar mijn bed kunnen wandelen. Dat begon me zorgen te baren.
Nu moet ik een beweegprogramma gaan verzinnen. Maar ik ben maar een matige beweger in het diepst van mijn gedachten. Meer een dromer en genieter ..... pffff laten ons motto voor dit weeleinde zijn : leuk leven en gezelligheid moet kunnen met een minimum ( og geen ? ) alcolol. Niknok ( 1944; oud dus )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen niknok

Zo te lezen ben je redelijk vers hier op het forum, geeft niet en des te meer zielen des te meer vreugd.
begrijp ik het goed dat je wilt minderen?

over dat bewegen, dat is inderdaad goed om te doen.
er zijn hier al veel mensen begonnen met wandelen en sommige doen aan hardlopen, dat is zeker een punt die heel wat waard is.
gewoon doen dus!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen vroege vogels,

Ik zit nog wat na te sudderen achter de computer terwijl jullie al zo wakker lijken.

Ook hier wordt Sinterklaas gevierd. Lief ligt nog te slapen dus heb ik nu nog even de kans om een gedicht in elkaar te frommelen.

Gisteren was een vreemde dag, de hele dag zucht. Gek hoe dat je ineens kan overvallen en ik weet eigenlijk ook niet waar het vandaan kwam.
Als het zo heftig is dan kom ik ook aan niets toe en dan wordt ik boos op mijzelf en dan duurt het niet lang of iemand wordt boos op mij. Ik sta geheel achter mijn besluit en gebruik ook Refusal.
De redenen waarom niet, leef ik, ben gelukkiger dan in jaren. Andere keren dat ik probeerde te stoppen waren veel abstracter, ooit heb je er plezier van. Nu heb ik instant gratification maar toch schijnt dat niet voldoende te zijn.

Blijkt wel weer dat oude manieren om met dingen om te gaan erg vastgeroest zitten. Al hoewel, om te gaan is natuurlijk het verkeerde woord, ga je drinken dan vlucht je juist weg.

Ik troost mijzelf dat het met de tijd gemakkelijker gaat worden. Ik weet dat dat soort dagen minder zullen gaan voorkomen. Het is gewoon oud gedrag en mijn besluit staat vast.

Ik probeer het rationeel te benaderen. Het lijkt alsof ik uit een lange winterslaap ben wakker geworden
en wat ik zie vooral mijzelf aangaande vind ik niet altijd even geslaagd. Elke verandering in gedrag kost energie. En er is veel dat moet veranderen. Sommige puinhopen moet ik letterlijk opruimen, anderen zijn emotionele puinhopen. De laatste daar zal ik geduldig voor moeten zijn, de eerste kwestie van mijn schouders er onder zetten.

En dan dat korte lontje van mij. Zijn er mensen die dat herkennen?

Enfin, eerst koffie en dan kijken of er nog wat uit mijn pen komt.

Ik wens iedereen een fijne dag toe. En als een van jullie de goedheilig man nog spreekt, ik heb geen bezwaar om in de zak naar Spanje te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moghu Kanjers,

Volgens mij gaat nu alles een beetje mis. Had gehoopt m'n rijmpje te kunnen plaatsen want ik weet niet of ik later nog tijd heb. Maar we zien wel. Geen paniek wordt er geroepen dus zullen we maar afwachten.
Het regent hier dat het giet. Niet fijn voor de St. Ik ga Unoxje ff voeren.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...