pippie Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Houtje Heb h'm op de gedichtendraad gezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Wat een idee, heerlijk ! Een paar dagen met hondje !Die ga ik onthouden x quote: Originally posted by: houtjeMisschien van de zomer gewoon weer naar Texel, of.........met de tent naar Frankrijk (hhhuuuuuu). Spannend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Hi houtje, zomerhitte heb ik ook gezien, vond 'm een beetje matig.Gisteravond naar de bios geweest, naar 'komt een vrouw bij de dokter' van Reinout Oerlemans. Dat is wel degelijk een volwassen film, zeker voor nederlandse begrippen. Niet zo mooi als het boek natuurlijk maar dat is meestal zo, er gaat niets boven je eigen fantasie.. En zelfs de erotische lading wordt vergeleken met Turk Fruit. Wel een aanrader.Viel me wel op dat er weinig mannen in de zaal zaten. 't is ook een drama film natuurlijk en er zater er genoeg te sniffen om me heen haha.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 En drupje houd ook van Spud.Ja is leuk Houtje want zoals ik al schreef gaan Caro en ik dat volgende maand doen. Lekker waaien aan zee hondje mee.Owwe als jullie het niet erg vinden ga ik ook bami eten alleen heb deze zelf gemaakt. Sinds wanneer heeft bami iets met Sinterklaas te maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 ZoKerstboom aan, heel veel lichtjes aan bij het raam, lekker bami en gebakken banaan gegeten. Over een half uurtje begint filmavond op RTL 5 en sluit aan met de nachtfilm op nederland 2. Poes uit de kast trommelen, want die slaapt de hele dag al op een zijden onderjurk. En gezellig met de beestenboel op de bank. Verstand op nul. Tevee aan. Chocolaatjes binnen handbereik. Van een forumgenoot een hele luxe letter gekregen met pralinevulling-jammie!. En zelf nog zeebanket en brownies. Nou als ik dan nog niet misselijk ben.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Waarde kransgenoten,de PB's drogen ietwat op (lees: non-existent), dus ik zal niet veel meer inloggen. Ik heb m'n tijd op het forum wel gehad. Niets ten kwade van het nieuwe of de nieuwen, maar ik heb m'n draai wel gevonden. Redelijk droog, knap tevreden, gezond en gelukkig. De shag is ook al de deur uit!Ouden, nieuwen, het ga jullie allen goed, en hou het zo droog als je wilt!Ik heb, zeker in het begin, veel aan 't forum gehad.Wie weet, kijk ik nog wel eens ff. Adieu, droogstoppels.De vertrekkende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 The contract komt idd op rtl5 om 22.00 uur. Mooie film, heb m al eens gezien maar vond 'm mooi genoeg om nog een keer te kijken.. ga vanavond lekker in bed liggen film kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Meiske, op naar een jaar, fantastisch!Pippie, je hebt nu echt een goede start, die eerste maandenzijn zo lang! Succes!En Jane, bijna stopgenootje, van harte,lieve knuffel, en we gaan door!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Dag lieve Haddock, ga je goed. Dank voor je suppoot en zal je missen. Hoop dat je nog eens laat horen hoe het met je gaat. Voel me vandaag steeds ouder worden gezien de herinneringen en het feit dat ik hier al zo lang ben. Maja er moet toch iemand de nieuw aangeslotenen de weg wijzen en Meiske blijven terugknuffelen? Pff kan een ander ook moet je zeggen. Ja is zo maar ben wel de enige echte hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Hey mensenIk ben weer thuis maar te moe om de hele draad te gaan lezen. Maak er een gezellige St. Nicolaasavond van en tot morgenvroeg.doeiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Fijne avond Bolleke.Strakjes belt er nog een vriend die ik al meer als 25 jaar ken en het verdriet van mijn kinderloosheid weet. Lief toch allemaal die attenties? Dat is ook Sinterklaas maar op en andere manier. Zat net aan het fruit die ik dolgelukkig met mijn scoot kon halen en toen belde mijn broer of zusje het nog een beetje trok allemaal. Heb je me weer hoor want griende dat ik dan toch niet de verkeerdste ben? Dadelijk die verhipte taaipop met de choc nog die ik niet lust maar dan op zo'n moment wel de wereld aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Hellep!!!!!!!!!!!Er zit een vel op die chocolademelk, getver. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Hoi allemaal,Heej Drup,Die vel er gewoon even uitvissen hoor!Kom net terug van de kleinkinders (1.5 en 3 jaar).Heerlijk, sinterklaasfeest gevierd.Prachtig.Ben nu weer rustig thuis.Man naar bed gegaan, dacht..kom ik ga eens kijken hoe het op het forum is.Maar eerlijk gezegd alleen de laatste bladzijden gelezen.Wat is er weer veel geschreven zeg, aan de pagina's te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Oh jee,Ik zie dat alleen Isa nog maar ingelogd is.Hoe gaat het Isa? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 M,n drankjes bestonden uit water en thee.Is wel eens anders geweest met sinterklaas.M,n tweede droge sinterklaas, dat voelt wel heel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Isa,Met mij gaat het perfect.De tijd gaat zeker snel, vind het soms nog steeds "jammer"dat ik geen wijntje meer kan drinken.Maar ja, krijg er erg veel voor terug.Fit. en meestal vol energie.Hoe ervaar jij dat, is het jou gelukt om langere tijd niet te drinken.Sorrie, soms weet ik het niet meer precies van iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Hoi Wing,Mooi gedicht.Leuke Sint gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Dag Rapilos,Ik moest er vanavond ook aan denken: mijn eerste droge Sinterklaas in jaren (muv mijn zwangerschappen dan); voelt goed.Het is wel erg rustig op het forum; alhier net klaar met het in elkaar zetten van het speelgoed, papier in de haard, kids in bed. Nu met een potje thee op bed...heerlijk, eindelijk rust. Tot morgen maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Nee hoor rapilos ben er ook nog maar was ff aan de foon. Tante belde hoe het ging, voelde me helemaal popie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Nee Wing die tijd ligt ook al ver achter me maar de lieve dingen die dan gebeuren doen me toch geloven dat er en heilige is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Meiske 10 maandenJane 4 maandenPippie 2 maandenGefeliciteerd meiden, wat is December toch een mooie maand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Isa, 4.5 maand is tof joh,Het eerste jaar is elke maand erbij weer zo,n overwinning.Tja, en zal ik er weer eens eentje proberen..die gedachten hebben we allemaal wel eens denk ik, maar ja, we weten wel beter he!Aloine, Lekker ook voor jou de eerste droge sint.Drup,Leuk toch, dat je zo gebeld wordt vanavond, ik hou ook altijd wel van een beetje belangstelling, voel je je tenminste geliefd.Wing,Jammer dat je niet meer in de Sint geloofd:).Maar ik dacht, misschien heb je het wel bij je neefje gevierd, waar je wel eens over schtijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Ik ga maar naar bedje toe,het was weer een enerverende dag, wel goed hoor;)tot morgenwelterusten voor straks:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Welterusten Albert:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst 5 december 2009 Ik ga trouwens Alberts voorbeeld volgen.Allemaal een heel fijne nachtrust toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden