Spring naar bijdragen

zondag 6 december

Mai

Aanbevolen berichten

hallo, allemaal.
ik heb toch de behoefte om mee te delen hoe ons sinterklaasfeest is verlopen.
wij zouden op vrijdagavond met opa en oma met onze kleine sinterklaas vieren.
echter op vrijdagmiddag voelde ik mij wederom slap en niet goed worden, echter met dit keer ook pijn op de borst er bij, dus maar weer de huisarts gebeld.
kom maar gelijk kreeg ik te horen en dus er naar toe, na diverse onderzoeken zei de dokter , je moet verder onderzocht worden.
vanuit de praktijk van de dokter zo de ambulance in richting ziekenhuis in enschede.
dochterje en vrouw in paniek er achteraan, toen mij dochtertje mij in het ziekenhuis zag, werd ze weer rustig, gelukkig.
ik heb de rest van die vrijdag tot 11.30 uur `s avonds aan de hartbewaking gelegen en heel veel onderzoeken gehad.
men heeft niets kunnen vinden, althans niet wat het hart betreft.
dus nu thuis met pijn op de borst jezelf zeggend " het is niets , dit hebben de dokters toch gezegd?"
op zateravond hebben we de sinterklaasavond voor mijn dochterje ingehaald en de sinterklaas bij de andere oma die ver weg woont verzet naar volgende week.
het is nu zondagavond en ik heb mij de rest van het weekend zeer slecht gevoeld.
heb echter mijn baas afgelopen donderdag belooft om op maandag weer te beginnen, ik vraag mij nu af of mijn slap en slecht voelen en bovenstaande gebeurtenis voldoende is om op te bellen dat ik nog niet weer klaar ben om te beginnen?
of dat ik mij er overheen moet proberen te zetten en gewoon gaan en zien hoever het lukt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 236
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hannah1, klopt en dat hebben ze dan ook onderzocht maar is het niet.
en isa je hebt gelijk ik kan altijd weer naar huis gaan als het niet wil.
ik ben al drie weken thuis met dit soort klachten en wil eigenlijk zelf ook wel zo snel mogelijk beginnen, dat is het punt ook niet.
sorry dat dit geen alcohol gerelateerd item is maar ik wilde het graag even ergens kwijt, en uiteindelijk zal het alcohol gerelateerd zijn in het verleden opgebouwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Isa, ik ben bezig met minderen, dus in de werkweek niet en in het weekend wel maar minder.
daar ben ik nu ongeveer 6 a 7 weken mee bezig alleen sinds ik ziek thuis ben ligt de scheidtslijn weekend , werkweek een beetje vaag.
dus smeer ik wel eens een beetje uit maar de totale hoeveelheid is niet toegenomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb de doktoren niet over mijn gebruik verteld, dat kunnen de heren snel aflezen aan beppalde waarden in het bloed.
mijn huisarts kon het tenminste in het verleden wel zien als ik voor controle kwam en er een vrij heftige periode aan voorafgegaan was. trychlyceriden of iets dergelijks waren dan hoog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wall.E is echt een heel erg leuke film !!!!
Ik heb zojuist vanavond de laatste van Star Trek gekeken. Ook leuk (voor de liefhebbers van)

quote:

Originally posted by:
Dar

Nou ja, Disney is wel echt familie...

wie weet, ga eens kijken Isa!

Harry Potter heb ik al vaak genoeg gezien..

En Wall.E ga ik eens opzoeken

Fijne avond dames!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pecee is echt megatraag.
Even opnieuw opstarten dan maar.
Intussen de hond even uitlaten en nog een filmpje kijken. Heb behalve Startrek ook nog een paar Filmphuis films meegenomen.
Lekker hoor, dat is echt wel 2 jaar terug ofzo, misschien nog wel langer, dat ik met een dvdtje op de bank zat. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oke, wat ik zei was ook weer een quote van herman brood.
op het moment dat men herman op straat aansprak met een camrara ploeg zei herman brood " afgezien van het feit dat ik nu ontzettend stoned ben , heb ik verder niets meegemaakt''

ik vond dit zo`n mooie opmerking dat ik hem te pas en te onpas gebruik, tenminste het laatste gedeelte ervan.
ik ben zelf al twintig jaar niet meer van die middelen (jeugdzondes)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook soms druk op t hart
maar minder als toen ik dronk.
Heb ooit op 1 jan. 4 x de dokter voorbij gelopen
met al die tijd hartklachten en de schaamte van het
doorzakken. Alles bleek in orde, maar ik weet 99%
zeker dat het met het drinken te maken had. Kan bij jou ook
zijn Herman. Ik heb het overigens ook niet durven zeggen toen hoor,
bedenk nu dat ze het waarschijnlijk geroken heeft, wist ik veel.
Herkent niemand hier dit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...