Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

De droge arre-slee pact
kerstnacht, eerste en tweede kerstdag oudjaar en nieuwjaar

Wie stapt erin ?

Woman
Witte
Dar
Water
Isa
Jane !
Kit
Rapilos
Bolletje
Alaine

• Antwoorden 253
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Nog twee uurtje Wing, dan zetten we m apart ok??
Anders zoveel draadjes.
Snap je wel hoor dat gekopieer is heel irritant.
Laatste dag om op dagdraad op te stappen

Geplaatst

Heeeeey allemaal,
Ben ik ook weer eens.Heb het megadruk gehad.
Gisteren waren we naar Utrecht naar de naturistenbeurs.Er was echter zoveel vertraging dat we om 3 uur uit Groningen gingen en we pas om 7 uur in Utrecht waren.
Op de terugweg net zo en moest onze zoon ons ophalen van Groningen want we mistten de laatste trein naar ons dorp.
Vandaag alles in huis gehaald voor het feest van morgen.
Ik ben in februari 50 geworden en dat feest ging niet door omdat ik op die verjaardag een hersenbloeding kreeg.
Nu vieren we 4 dingen tegelijk.Mijn verjaardag, die van mijn man, want toen moest ik plotseling opgenomen worden met oogproblemen, Onze 32e trouwdag maandag, en mijn diplomering afgelopen week.
Onze dochter heeft een knalfeest georganiseerd weer en ik heb geen idee wat er gaat gebeuren.
En maandag gaan we een midweek naar Brabant in een huisje van Landall, sauna en zonnebank binnen en hottub buiten. Vorig jaar dronken we nog Champagne in de hottub, nu maar jus.
Ik ben dus een week niet op het forum, alleen vanavond nog, och wat zal ik jullie missen zeg.

Geplaatst

De droge arre-slee pact
kerstnacht, eerste en tweede kerstdag oudjaar en nieuwjaar

Wie stapt erin ?

Woman
Witte
Dar
Water
Isa
Jane !
Kit
Rapilos
Bolletje
Alaine
Emmaroos

Geplaatst

Fantastisch voor je ER.
Nu kun je er vierdubbel van genieten morgen!!!
Ik wens je een hele mooie dag toe en geniet
van alle dierbare om je heen!!!
En vooral zo een geweldige dochter....

Ik ga jou niet missen hoor, daar heb je een veel te mooie week voor.
Ik gun het je van harte!!!

Geplaatst

Kirky, als jij het niet ziet zitten doe je toch niet mee, kan je je nou niet voorstellen dat het voor sommige mensen lastig is om kerst en oud/nieuw voor de eerste keer droog te vieren ?
Samen staan we sterk.
Iedereen die het moeilijk vindt bundelt zich.

Geplaatst

Aan Tijn: ik wens je een heerlijke vakantie in Egypte. Ik ben er ook geweest, maar dat is 20 jaar geleden. Vond het een prachtig land. Wat je verder schrijft over inpakken etc, dat herken ik totaal niet. Moet je vriendin ook voor jou inpakken? Ik ben altijd binnen een paar uur reisklaar, maar daar zijn veel mensen anders in. Vraag me wel af in hoeverre dat iets met vrouwen of mannen te maken heeft.

Baklap: ik weet niets van je, maar wat ik lees is dat je je onmogelijk maakt in een studentenhuis. Dan moet je echt je best doen! Niet meehelpen in het gezamelijke huishouden, nooit je eigen zooi opruimen. Je klinkt erg slachtofferig, en het vervolg dat je moeder je komt redden geeft ook weinig uitgang voor je eigen initiatief. Hoe oud ben je helemaal?

Houtje: ik heb ook een waterman vulpen, met een 18 karaats gouden punt. Heb die pen gekregen van collega's uit een baan waar ik met pijn en moeite afscheid heb genomen. Een zeer gewaardeerd kado, waar ik sindsdien dagelijks mee schrijf. Alles wat ik schrijf krijgt waarde door die pen. Waardigheid.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...