Spring naar bijdragen

Maandag 14 december 2009

Otje

Aanbevolen berichten

Good morning Kanjers,

Thé meid heel veel sterkte vandaag. Wat goed dat je nog ff het forum op de hoogte hebt gehouden. :heart:

Houtje vervelend dat je nu weer naar de neuroloog moet. Hopelijk gaat het vandaag wel goed en krijg je een positiive uitslag.:light:

Alaine waar ga je naar toe met de vakantie? Zeker naar een lekker warm land. Ben heel benieuwd.

Ari ook al naar een begrafenis. Is het een dierbaar iemand? Nou ja altijd vervelend.
Mijn vader is gestorven toen ik 14 was en mijn moeder toen ik 22 was, dus erg vroeg.

Tapas succes met het opruimen van je comp. Altijd een heelwerk zeker met zoveel foto's. Kun je alles niet op zo'n geheugenstick zetten?

Niknok jij ook een hele goeie morgen. Hoe was gisteren het uitje? Zeker leuk hé?;)

Jane nou wil ik eindelijk wel eens weten wat spinnen is. Mijn kat doet dat maar ik zie jou dat niet doen dus zal het wel een andere betekenis hebben.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 215
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Raad een wat. Unoxje is een MEISJE. Heb ik me ff vergist zeg.:huh:
Heb vandfaag D.A. dienst, dus ze kunnen me elk moment bellen.
Verder heb ik vandaag maar weer eens de huisarts gebeld voor Jos. Die man zal ook wel het apenzuur krijgen van al dat bezoeken aan mijn kabouter, maar goed, het geeft mij toch een rustig gevoel. Als ik vandaag gehaald word, is dat de tweede dag dat ik niet naar mijn kabouter ga. Heb er wel moeite mee, maar van de andere kant vind ik het erg knap van mezelf.( graag veel applaus voor de Bol;))
Verder heb ik weer goed geslapen. Wel weer veel naar de w.c. geweest. Ben de laatste tijd bang dat ik de buitendeur neem i.p.v. de toilletdeur. Dat ik met mijn zatte kop nog nooit de verkeerde deur heb gepakt is me een raadsel. Je zal toch maar met je zatte klutten, buiten gaan zitten zeg:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal..

Thee sterkte vandaag, je zal het nodig hebben. Ik vind het heel knap als je gaat spreken.
Ik weet niet of ik dat zou kunnen.

Ari ook sterkte, het hoort er bij maar het blijven nare dingen..

Bol, veel applaus voor jou :)
Je bent goed bezig!

Ik ben ziek, zwak en misselijk. Ga vandaag op de bank liggen :huh:

Iedereen een fijne dag gewenst :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sanne de grootste trigger is om dit gevoel wat je nu hebt te gaan verdrinken. Blijf dus allert meid en schrijf je rotgevoelens van je af. Hoe gaat het nu met je? Je schrijft dat je je rot voelt en met koppijn zit maar kun je dat rot gevoel wat beter omschrijven? Weet je ook de rede waarom je van de week zoveel gedronken hebt? En inderdaad de schouders eronder en weer opnieuw beginnen, dan zet je iets goeds tegenover dat rotgevoel. Je bent een mens en mag falen hoor;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sanne alle begin is moeilijk, soms moet het met vallen en opstaan.
Pak jezelf weer bij elkaar en ga er weer voor.
Iedereen kan wel eens op z'n bek gaan maar aan zelfmedelijden heb je iig niets, dat is één ding dat ik wel geleerd heb.
Dus kop op, schouders naar achteren en neem 2 paracetamolletjes ;)

Isa thnx.. ga je vandaag beginnen?

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:moon::heart:

Hi Bol,

We hebben genoten ... ze was zo verlegen dat ze haar handen voor haar ogen hield ... dan kon zij ons niet zien .... en wij zagen dat ze haar handen voor haar ogen had .... :D

Ja het was leuk, leerzaam en lavend .... brr ... en de overtocht op de fiets ... dwars over Klein Nova Zembla .... wat geniet je daarna van een open haard en een glas ... sorry kopje thee ...

dat zijn van die driedubbele momenten ... ik weet zeker dat jullie snappen wat ik bedoel .... nee, geen kopje wijn ... dat bedoel ik niet

de :present: :present: :present:

NikNok
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmorgen allemaal

Thé wens je heel veel strerkte vandaag
en vindt het knap dat je wat
gaat zeggen,
mijn vader is al 20 jaar geleden overleden
en ik kan je zeggen het went nooit tenminste voor mij niet
ik mis hem nog steeds ,ook mijn moeder die is 4 jaar erna gegaan

voor Thé een lieve knuffel van mij:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ari jij ook sterkte vandaag:present:

sanne kom op meis schouders erweer onder,
nieuwe dag vandaag met nieuwe kansen :present:

ik ga er weer vandoor heb me verslapen pfffff
maar ben blij da tik nu best wel een vast ritme heb
met heel soms verslapen,
en ik moet zeggen best lekker:D

Voor allemaal een lieve knuffel van me:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal! Moet even klagen hoor, ben ziek, zwak en misselijk, ik heb 2 weken geleden de mex prik gehaald en ben al vanaf die tijd ontzettend verkouden, ik moet morgen weer maar weet niet of ik het wel ga doen, heeft een van jullie hier ook ervaring mee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sanne ... ooo ... wat begrijp ik je probleem ! ... zullen we een lange wandeling maken langs het strand ... met ijsmutsen strak over de oren ... en met bontgevoerde laarzen ... nepbont natuurlijk ... en dan warme chocolademelk, heet dampend uit zo'n gezellige mok ? .... ga je mee

NikNok

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...