witte Geplaatst 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst 14 december 2009 Oeiii ik zit zo te lezen dat ik vergeet in te loggen...Maarre nu kwartetten???(heb deze blz nog niet gelezen...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst 14 december 2009 Heeee Wiiittttteeeeenog even welterusten zeggen pleaseanders kan ik niet slapen:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst 14 december 2009 Weltruste lieve janeSlaap lekker en droom mooi....(ben net je filmbeschrijving aan het lezen...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst 14 december 2009 Ari,Van :heart:e gefeliciteerd met je verjaardagen een hele fijne dag vast gewenst:musicnote::musicnote::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst 14 december 2009 welterusten lieve Witteeindelijk iemand die me serieus neemt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst 14 december 2009 ari van harte hoor!!:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst 14 december 2009 Is t zoooo errug Jane???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst 14 december 2009 Kan niet slapen en ik ben zoooo moe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst 14 december 2009 Hannah,ben jij ook wakker? Je lampje is nog aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Hannah,je hebt gelijk. Als ik hier blijf, blijf ik de hele nacht. Slapen zal ik!Goed plan van dat boekje, ik ga me in slaap lezen.Normaal slaap ik goed, maar nu wil het niet lukken.Nu ophouden met malen in mijn hoofd!Dank je voor je reactie,goedenacht,Naomi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Goedenacht Julius,ga jij ook slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Ik log nu uit, misschien tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Oe jaDaar zeg je me watTis wel 2 uur reizen ofzo naar ScheveningenEn die plons is om 12.00 uur toch ?Dus neen Da ga ik nie redden Maar even serieusAls ik weer aan het werk wil/gaZit ik echt te denken aan een baantje in de nacht quote: Originally posted by: jane4dat is het onderschrift van Hannah Woman, ben net terug van een filmhuisfilm Fish Tank erg mooi, maar ook confronterend wat een meisje van 15 mee kan maken tegenwoordig vooral met een dochter van 14, bbrrrr. Oh ja Woman, over bbrrr gesproken jij als nachtmens zijnde ga jij dat redden op 1 jan. 2010 met badlakens voor ons klaar te staan? in Scheveningen? Zo ver van jou vandaan??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 En nu afsluiten ToedeloetjesSlaap lekker !tot morgen xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Is er nog iemand op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Slapen wil niet lukken. Mijn hart is te hard aan het bonzen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden