meiske Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Goedenavond all Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Ja hallo zeg, en is Trees er ook?Ik zat even bijna anderhalve week zonder internet, dat was afkicken. Nu heb ik een sms-duim. Zo hou je altijd wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Heej Vie ook weer aan boord:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 een wat??? Vie smn duim pffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 goedenavond kirky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Ja dat is zo Kirky, we zijn zeker verwend. Bovendien bel ik ook via een provider, dus telefonie lag er ook uit. Hou nu mijn hart al vast voor de mob.tel. rekening. Weer wat geleerd, overstap naar andere provider beter regelen. Maar goed, helemaal off-topic. Was eigenlijk aan het proberen een beetje bij te lezen hoe het met iedereen gaat, maar is geen doen. Dus ik vaar weer mee vanaf de vorige bladzijde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 helaas hier ook geen nieuws kirky;)ik wilde maar weer uitloggen en dan lekker naar bedwant een ouwetje moet op tijd slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 slaap lekker allemaal:lips:en morgen gezond weer op:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Meiske welterusten, sweet dreams!Haha Dar, wat lief van je.Ik heb jullie allemaal gemist, maar vooral 's morgens bij de koffie.Kirky de overstap op zich was wel gunstig, want ik internet + bel nu voor 15 euro per maand, eerste maand voor niks. Alleen had het beter gepland moeten worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Haha Kirky, nee, die eerste maand is vandaag ingegaan. Maar daar ik voor het installeren ongeveer twee uur met de helpdeskmedewerken heb gebeld via mijn mobieltje, heft dat elkaar aardig op, vrees ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Ik heb nu één week een nieuwe provider.Loopt als een trein, ook met bellen. (het zwarte schaap,ik moet dat schaap niet)Maar razendsnel internet+ onbeperkt bellen.Die bekende provider internet + bellen is afgedaan. hopeloos!Het zwarte schaap heeft alles perfect omgezet. Niets te klagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Ja, nou Soothe, dat wilde ik dus eerst ook, naar het zwarte schaap. Maar mijn huis-IT'er wist het beter. Ach het is gewoon mijn eigen schuld, ik heb alles gemakzuchtig aan hem overgelaten en hij heeft me te laat aangemeld. Hoe dan ook, het werkt nu allemaal, en ik heb die negen internetloze dagen mijn verslavingsgedrag weer eens goed onder de loep kunnen nemen. Want, wat doe ik als eerste als ik opsta? De pc aan en mails lezen. Dan vaak even kijken of er al iemand op adb zit, en tijdens de koffie berichtjes lezen en schrijven. Ik werd daar 's morgens gewoon ibbel van en heel onrustig toen dat niet kon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 De man in het paarse pak vind ik een engerd!Alice vind ik een lieve meid, maar het werd het zwarte schaap!Hannah, reclame mag niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Hee Vie leuk dat je er weer bent!!Pff ik krijg al een woedeaanval als ik 1 dag niet op mn pc kan.We hebben je gemist..Scoothe een schaduwforum voor oudjes??Doe even normaal zeg!!En wij dan ook nog zonder jullie???Nog ff en alles hangt van schaduw aan elkaar hierJe zult wat beters moeten verzinnen hoor:PBrengt me trouwens op het volgende.Ik heb al vaker aangegeven dat ik slecht tegen raadseltjes kan.Ik heb een beetje het idee dat iedereen die hier al wat langer meedraaitallemaal zo ongeveer wel weten waarom het mis gegaan is met dekerstmannendraad....Maar ik merk aan de reacties va ons die hier nog niet zo heel lang meedraaiendat die er allemaal helemaal niks van snappen.Is er misschien iemand zo aardig die een kleine onthulling kan doen waaromdie draad nu opeens weer op slot zit???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Hannah dank je voor het vragen. Ze is afgelopen donderdag geopereerd en de prognose is goed, maar er volgen nog onderzoeken. Zelf is ze er zeker van dat het allemaal goed zit. Terwijl iedereen om haar heen zich zorgen maakt, inclusief ik, blijft zij de koele kikker. Maar je weet nooit echt wat er zich bij iemand van binnen afspeelt, hoe goed je die persoon ook kent.Ik vind dat zwarte schaap overigens ook een eng beest, maar blijkbaar leveren ze goed werk af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Ha die Witte! Nou, ik heb dat kerstdraadje even bekeken en nou draai ik hier toch al een tijdje mee, maar ik vond het ook een tikje dubieus. Het zal best wel goed bedoeld zijn, maarrehhh... nee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Witte, ik weet niets van een Kerstman. Sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Komt door de berichtjes van Houtje, Hannah en Dar dat ik dacht dat iedereen die hier langer zit, het allemaal we zouden snappen.Maar misschien dat die dames een tipje op kunnen lichten dan??Ben nl een ontzettend nieuwschierig aagje:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Trouwens waar maak ik me ook weer druk om.Als ik nu het berichtje lees van de zus van Vie.Laten maar gewoon allemaal met twee benen op de grond blijven,en ons niet druk maken over raadseltjes.Maar toch,Ik kan het niet laten want het komt doordat ik het idee had dat iemand van het forum iets leuks wilde proberennet als Dar met sinterklaas.En wil niet dat diegene zich rot voelt erover.Maar nu denk ik weer dat het Tactive is ofzo...Gelukkig wist ik wel wie het zwarte schaap was pffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Internet en bellen kan nooit 70 tot 80 euro zijn!Premium met 20Mb is de hoogste met altijd vrij bellen en kost 65 euro!20 Mb bij het schaap 39.95! Eerste zesmaanden 24.95Erg off-topic. Genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 vrouwen zijn om van te houden kirky;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 ja klopt hoor hannah en je antwoord was ook super duidelijk.Goed verwoord ook.Ik had dus alleen ff het idee dat jullie "ervaren draadjes mensen"meer wisten dan wij.maar dat was dus een misser van me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Ik geloof je wel, maar snap het niet.Zal eens nadenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden