Spring naar bijdragen

Dinsdag 15 December

Michiel

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 261
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ik denk dat ik meer open zal zijn als ik weet dat het verder niet geword gelezen, misschien dat ik dan een andere naam ga gebruiken want deze zal herkend worden.
Ze weten thuis van mijn alcohol gebruik en dat ik een ADB behandeling onderga, en ook dat ik dit forum lees, maar mijn zoon hoeft niet alles te weten. Vandaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ar ik denk het wel hoor. Unoxje blijft Unoxje. Misschien dat ze binnenkort wel gaat verhuizen naar lotgenootjes. Is ze niet alleen maar ik kan haar dan nog regelmatig gaan bezoeken. Ze is echt zo ontzettend lief. Ik denk dat ze gewoon altijd in huis rond gelopen heeft. Maar wat stom hé dat ik dacht dat het een hij is:o Ben er nog niet zeker van. Bij Roos (een vroeger varkentje dat ik gehad heb) kon je het zien. Als ik haar over haar buik aaide viel ze als een blumpudding op haar zij, maar Unox vind dat niet fijn. WIE WIL ER NOG EEN HEEEEEEL LIEF HANGBUIKZWIJNTJE? Ze is zindelijk.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag saam,

het lukt mij de laatste tijd niet om alles hier bij te lezen.
De dagen zijn lang en dan gaat er in de avond nog best
wat tijd in het forum lezen zitten.
En, helaas dat gaat nu even niet.

Ik denk wel aan jullie maar het momenteel
niet mogelijk op de hoogte te blijven van jullie wel en wee.
Geen desintresse dus.

Een fijne avond allemaal en voor straks,

eet smakelijk.
:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirk Ach........ Das inderdaad het toppunt van dierenleed. Eerst aan je laten wennen en dan de schaal op.
Zeker met een appeltje in haar bekkie en een ganzen veer in haar poepert. Ach wat zielig. Of een kunstgebit in doen van een bejaarde en dan zeggen dat het een wild zwijn is.
En dan met een stalen gezicht zeggen "ik ga voor dieren door het vuur".:wacko::(:$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...