Soothe Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Michiel dank. Ik voel me ook jong.Geen achttien, maar zeker geen 60 ( naar beneden bijgesteld.)Michiel. Life goes on!Ik groet u. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Soothe En een pijp en penseel;)? En een dikke portomomee. Voor de duurdere flessen prik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Isje heb je dat wel vaker, als je s'nachts moet werken? Het is ontregeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Sanne ja ik werk bij de D.A. Dierenambulace. Toevallig is die gisteren nog bij Hart van Ned. geweest.Das ontzettend leuk werk. Ik werk er nu ongeveer 10 jaar en kan het nog steeds niet missen. Het geeft veel voldoening. En jij werk jij ook nog? Zo niet, heb je dan ook hobby's? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sijori Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 dan moet ik dus steeds de geschiedenis wissen? Of ben ik nu heel dom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Lieve Isawens je heel veel sterkte met je nachtdiensten;)en he tis denk ik zoals bol zegt ontregeld!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 sijoriIedereen die een comp. heeft kan het forum lezen snap je;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 sijori kijk anders even bij de spelregelswat en voor wiedaar staat precies in hoe of wat en wie het allemaal kan lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sijori Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 ik denk dat ik meer open zal zijn als ik weet dat het verder niet geword gelezen, misschien dat ik dan een andere naam ga gebruiken want deze zal herkend worden.Ze weten thuis van mijn alcohol gebruik en dat ik een ADB behandeling onderga, en ook dat ik dit forum lees, maar mijn zoon hoeft niet alles te weten. Vandaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sijori Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Ik snap het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Isa ikke niet van die mini kaartjes hoor:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 sijorije kunt dan het beste een andere naam verzinnenmoet je wel opnieuw aanvragen bij de moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Dag jarige job !! :)Even muziekje aan en de vloer vegen en dweilenTralalalie tralalala Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Haha Ari Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Kirky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Ben misschien wel oud maar nogjong van hart hoorenne wie wil mee joggen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 oeps ari 50 :present::rosevan harte meis en nog vele jaren erbij;)wens ik je:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 enne wie wil mee joggen:D Meiske ik ga wel staan te zwaaien als je langs komt hoor;) Zal zorgen dat de chocomel warm is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Ari 50??????????????????? Poeh wat jong nog zeg;) Je komt net kijken:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Bol ik vraag me af wie er oud is nu;)enne ben nog niet rijp voor het ouwe tutteforum hoor:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Ari vast wel:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Ar ik denk het wel hoor. Unoxje blijft Unoxje. Misschien dat ze binnenkort wel gaat verhuizen naar lotgenootjes. Is ze niet alleen maar ik kan haar dan nog regelmatig gaan bezoeken. Ze is echt zo ontzettend lief. Ik denk dat ze gewoon altijd in huis rond gelopen heeft. Maar wat stom hé dat ik dacht dat het een hij is:o Ben er nog niet zeker van. Bij Roos (een vroeger varkentje dat ik gehad heb) kon je het zien. Als ik haar over haar buik aaide viel ze als een blumpudding op haar zij, maar Unox vind dat niet fijn. WIE WIL ER NOG EEN HEEEEEEL LIEF HANGBUIKZWIJNTJE? Ze is zindelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Ik duik de keuken in andersheeft manlief niets te eten vanaaf;)tot laters allemaal:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Goedemiddag saam,het lukt mij de laatste tijd niet om alles hier bij te lezen.De dagen zijn lang en dan gaat er in de avond nog bestwat tijd in het forum lezen zitten.En, helaas dat gaat nu even niet.Ik denk wel aan jullie maar het momenteelniet mogelijk op de hoogte te blijven van jullie wel en wee.Geen desintresse dus.Een fijne avond allemaal en voor straks,eet smakelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 Kirk Ach........ Das inderdaad het toppunt van dierenleed. Eerst aan je laten wennen en dan de schaal op.Zeker met een appeltje in haar bekkie en een ganzen veer in haar poepert. Ach wat zielig. Of een kunstgebit in doen van een bejaarde en dan zeggen dat het een wild zwijn is.En dan met een stalen gezicht zeggen "ik ga voor dieren door het vuur".:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden