Spring naar bijdragen

Dinsdag 15 December

Michiel

Aanbevolen berichten

Hannah.

Jammer dat je al weg bent had wel zin in een gezellig praatje. Wat is dat toch met vriendinnen. Je kunt toch zomaar niet van de aardbodem verdwenen zijn . Zeg dan gewoon wat je dwarszit maar neem die tel . op en beantwoord het sms -je . Kan mij voorstellen dat het je te denken zet.
nou fijne dag ook al ben je niet meer hier:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 261
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jac , ja ben trots op mij zelf.
Hm moet natuurlijk niet de overmoedig worden . Dus ik pluk de dag maar , is het niet prachtig weer vandaag. Zo heerlijk die winter, de kou met dat zonnetje. Hopelijk een mooie witte kerst .
Hebben jullie allemaal al een kerstboom staan. De mijne is klaar en ohhhhhhhhhhhhhhh zo mooi geworden.

Veel engelen haar. en dan ook op de lichtjes dat staat zo mooi.
en dan die leuke pakjes er onder. Spannend. Ach ben af en toe net zo'n klein kind kan niet wachten.

haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Sanne. Je vroeg wat informatie tegen winterdips en de Day-Led lamp. Misschien zou je eens kunnen googlen? Ik heb er eentje en gebruik hem iedere dag. Mij helpt het ontzettend goed, maar het ligt er ook aan of dat je ieder jaar een najaars of winterdip hebt. Nu voel ik me, met heel de situatie van Jos niet zo prettig dus dan heeft zo'n lamp weinig effect om dit wat positiever te zien maar vorig jaar b.v. heb ik hem ook gebruikt en moet zeggen dat dit echt heel goed helpt. Heb jij ook last van winterdips dan? :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Sanne Ja er is zoveel gebeurd met Jos. Wij kennen elkaar al 34 jaar en hebben sinds 22 jaar een relatie. Hij is vroeger, tijdens mijn zware drankmisbruik, mijn psycholoog geweest. Runde toen een afd. voor verslaafden.
Daarna hebben we een relatie gekregen doen Jos zijn ex bij hem weg was gegaan. Jos is iemand die erg somber is, en heel veel aandacht nodig heeft. Hypogonder is en heel erg bang. Heeft 6 fisteloperaties gehad maar die komen iedere keer terug. Verder is het iemand die heel moeilijk is en bovendien de hele dag maar zit en zit. Veel leest. De operaties zijn ver in het land gedaan dus 10 uur per dag reizen om een uurtje bij hem te zijn. was geen uitzondering. Bij de laaste operatie had hij vlak daarvoor een halve liter wiskey gedronken dus was er bij mij veel paniek. De mensen op de afd. hadden het erg moeilijk met hem omdat hij probeerde de hele afd. naar zijn hand te zetten. Daarna ik hij naar een verpleegtehuis gegaan waar hetzelfde gebeurde. Is daar 8 mnd. geweest en op een hele vriendelijke manier weg gewerkt onder het mom van "wij kunnen meneer X niet meer helpen.
Terug naar huis en zit nu in een verpleegflat waar opnieuw het zelfde gebeurd dus veel mopperen, schelden op iedereen en heel negatief denken. Allemaal door pure angst om?????? ik denk het dood gaan.:(
Oeps Sanne pleite:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Bolletje,
Wat zul je daar veel zorgen om hebben gehad en nog. Er is niets zwaarder dan om mantelzorgen te zijn en dan ook nog van je partner. Zoiets sloopt een mens.
Kun je er nu een beetje mee omgaan. Hij zit op een verpleegflat en jij dan? Woon je alleen. Heb je ook kinderen. ? Goh ik zou je graag een bloemetje willen sturen vindt het zo dapper van je . :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sanne lieverd. Het bloemetje komt virtueel toch wel aan hoor dank je:sun: Ja mantelzorgen is een van de zwaarste (beroepen) zeker als iemand altijd somber is en jij je uiterste best doet om dat te veranderen. Dat lukt niet en ik zal zelf moeten leren dat te accepteren. Dat is mijn les. Nee ik heb zelf jammer genoeg geen kinderen maar wel de kinderen van Jos, die erg lief zijn hoor.
Maar 1 op de 3 mantelzorgers wordt na 3 maanden overspannen. Je mag het maximaal 8 uur per week en dan max. 3 mnd. doen. Ik doe het al 9 jaar. Tot voor kort 8 dagen per week. Ppffffft moeilijk hoor.:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirk Hahahahaha laat me niet lachen. Die zijn er al geweest maar Jos weet als ze hem een vraag stellen wat het antwoord moet zijn. Bovendien laat hij zich niets zeggen en werkt ze met een sjagerijnige bui, buiten de deur. Nee dat is al geprobeerd maar dat werkt niet.
Wie denken ze wel dat ze zijn. Jos was erg goed in zijn beroep, een van de beste van Ned. Kreeg altijd patiënten waar anderen niets meer mee konden. Het nadeel daarvan is dat hij zo'n hoge status heeft op gebouwd dat hij zich de les niet laat lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet ik niet, sinds een week of drie schat ik, heb de laatste weken doorgenomen met de huisarts.
Wilde dat ik nu wist hoelang het nog gaat duren.....

Ik ga op de bank liggen. Het typen kost teveel moeite en maakt teveel lawaai voor me.
Geen zorgen, het komt wel goed.

Liefs,

Naomi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...