witte Geplaatst 22 december 2009 Rapport Share Geplaatst 22 december 2009 Hmmmm typisch geval een gekruist berichtjeTruste heren!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 december 2009 Rapport Share Geplaatst 22 december 2009 Ja Witte, ik lijk erg op mn vader. Mn vader was ook erg expressief en creatief en stond graag op het podium. Ik heb lang geleden wel eens een droom gehad, dat ik met mn toenmalige vriendje en mn vader een berg zou beklimmen.Een erg mooie berg, met prachtige keien langs het paadje. Toen we halverwege waren keek ik om, om te kijken waar mn vader bleef, maar hij stond nog aan de voet van de berg.Ga je niet mee ? Vroeg ik hemNee zei hij, nu is het jou beurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 december 2009 Rapport Share Geplaatst 22 december 2009 Thanx Soothe, slaap lekker, zachte dromen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 december 2009 Rapport Share Geplaatst 22 december 2009 Ik ga ook afsluiten, Mn hondje nog uit en dan maar hopen dat het vannacht niet drupt in de slaapkamer Nou ja de buurman is ingelicht, hij zal vast snel het dak op gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 december 2009 Rapport Share Geplaatst 22 december 2009 Weltrusten en slaap lekker. Dank je wel Witteke dat je even geluisterd hebt. Fijn is dat Het is ook wel een bijzonder verhaal. dagdagdag xxx zzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 december 2009 Rapport Share Geplaatst 22 december 2009 Nou daar ben je dan goed mee bezig nu.Jou beurt is nu gekomen danMooi he dat alles dan een beetje op zn plaats lijkt te vallen.Hij had je eens moeten zien staan numet je zelfgemaakte jurken terwijl je desjimmie staat te doen op live doedelzakmuziek Volgende keer zn vriend is uitnodigen alsje een optreden heb... Kun je indirect misschien merken wat je vader er van had gevonden....Wie weet hoe dat allemaal werkt??Echt tof voor je dat je een goed gevoel bij znpartner hebt. Want alleen is ook maar alleen he.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 december 2009 Rapport Share Geplaatst 22 december 2009 Nou dit is de avond van berichtjes die elkaar kruizen denk ik pfffNah ja Woman je kijkt toch nog wel als jethuis bent van je hond uitlatenof ik moet me heel sterk vergissen.......Truste iedereen die nog ingelogd staat........Laterzzzzzzz(en met dit forum komt een baalavond gelukkig toch nog om) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 december 2009 Rapport Share Geplaatst 22 december 2009 Lieve Witte, ze zijn al komen kijken bij een optreden ! Ik heb bij hun ook al gedanst tijdens een feestje (in kostuum)Fijn hoor. Mensen die met je mee denken en achter je staan. Ben te lang alleen geweest. Nu ik niet meer drink heb ik ook de tijd om contacten te onderhouden. Altijd maar uitrekenen of ik niet een kater zou hebben als mensen wilden afspreken, of dat het mn "drankavondje" was...brrrrr ben blij dat dat over is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden