witte Geplaatst 26 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2009 Heee juultjeHeb je t leuk gehad bij Thee???Zal vast wel.Ik moet wel lachen jij beantwoord alf zn vraag in 1 zinen ik heb er veeeeeeeel meer voor nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 december 2009 Rapport Share Geplaatst 26 december 2009 HermanDat lijkt me een tegenvaller dat ze je statement niet met gejuich begroettemaar ze heeft denk ik wel gelijk dat door te stoppen niet alle problemen zijn opgelost.Ervaar ik zelf ook niet in mijn relatie, integendeel er lijkt een probleem bij te komenwant ik bekijk mijn relatie nu toch wel anders, namelijk 24 uur nuchter...Is die argwaan gebaseerd op eerdere stoppogingen of beloftes die je in het verleden hebt gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2009 Heb ik trouwens iets gemist??want lees ik het nou goed, dat het droge 2010 pact opgeheven is??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 december 2009 Rapport Share Geplaatst 26 december 2009 Haha, ja Witteverschil tussen mannen en vrouwen??;)Ik weet nog dat ik meldde dat ik volledig gestopt was, het was toen midden in de nacht, wist ik veel.Maar niemand die de volgende morgen zei dat dat niet mocht of de regel was... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2009 Ze doen er ook nooit moeilijk over hoorZeker niet als je nieuw ben.Maar ik vind dat soort ongeschreven regels wel wat hebbenWe zijn trouwens weer lekker laat alf....We leren het nooit af, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 december 2009 Rapport Share Geplaatst 26 december 2009 Nee en dat geeft niks, maar ga nu toch maar eens stoppenIk wens jou en ieder die nog meeleest een prettige nacht!Tot morgen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 26 december 2009 Rapport Share Geplaatst 26 december 2009 Tsja alf... waarom niet... ik geef je gelijk ook.Alleen pas wel op,.. sommige denken dat ze meer rechten hebben dan anderen, of beroepen zich ergens op wat niet is afgesproken...alleen maar omdat ze het gewend zijn.. Zelf wellicht eens hebben staan popelen dat ook te doen maar zich laten weerhouden door een voorschrift..Haha Witte Je naam is anders wel vrij kernachtig Ja bij thee was gezellig. (wat kan die praten joh ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2009 als jij weggaat ga ik ookweltrusten en fijne tweede kerstdag...Laterzzzzzzztruste ook voor jou Juul Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2009 haha goed te lezen dat jullie het leuk gehad hebben.Gun ik theetje ook wel hoor,tis niet niks je eerste kerst zonder vader, lijkt me.Waar denk jij nou dat de naam theemuts vandaan komt??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 26 december 2009 Rapport Share Geplaatst 26 december 2009 Dat vind ik een vrij onverstandige vraag aan een opgeschoten puber Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden