Alf Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Ik heb vanaf pag. 11 opeens minder gescrolld dan andersverfrissend, het ging weer ergens over.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Marjo, in the good old day`s was ik inderdaad continue aan het werkNu heb ik er al een week vakantie op zitten en nog een week te gaanOndertussen ook een andere baan;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Weet niet of AR gaat stoppen Coco, hoop het wel, maar ik wel. Heb vandaag op aanraden van Jacc me aangemeld bij de site www.trainjezelfrookvrij.nl moest een aantaal vragen beantwoorden en testjes doen. Heb iig dat half uur niet gerookt:D. Krijg 3 januari van hen het volgende mailtje. Baat het niet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Dit is hetKlaar!Ik wauwel weereen slag in de rondteTerwijl ik het zieEn niets doorbreek...Of toch, zo klein dat hetniet opvaltTsjonge jonge Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 quote: Originally posted by: isanee Jane dacht dat ik wel een plaktattoo van adb op je voorhoofd mocht plakken Als dat gebeurt kom ik persoonlijk langs om een echte emoticon te geven:present:(nee, ga niet mee het water in..)of een deken van Kirk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Coco, ik ging de zee in 1-1-2010stoppen met roken ga `k over na denken als ik 1 jaar zonder alcohol ben;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Hee AR beetje rust in de tent dus?Good for you!Ik mis het werkenHet ritme, de structuurHet wordt met de dag moeilijkerLijkt hetKan me niet neergevenNet alsof ik niet MAG rusten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 quote: Originally posted by: marjoDit is het Klaar! Ik wauwel weer een slag in de rondte Terwijl ik het zie En niets doorbreek... Of toch, zo klein dat het niet opvalt Tsjonge jonge Ik zie ineens een fel verlichte nachthemel daar in het westen... :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 I think I can, I think I can haha.Nee joh komop kan ik toch straks niet aan mijn klantjes verkopen, een sportmasseur die rookt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Ja is nu wel lachen hè Isa, tijd geleden was het schaamrood me naar de wangen gestegen.Zijn trouwens leuk die testjes, combi van reactie en geheugen en als het goed is wordt je steeds beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 quote: Originally posted by: kirkyer is 1 hele simpele maar zeer efectieve oplossing . haal de mogelijkheid om links te plaatsen van het forum af . ben je van het hele gedonder af . Dat hoop ik dan weer niet, heb baat gehad bij meerdere linksen heb zelf ook wel eens een zinnige link geplaatst(hunkerbrein)Toegegeven, ook wel iets minder gerelateerd, zoalscabaretiers en muziekvoorkeuren.....Ik weet niet waarom ze jou aanpakken en de anderen niet en wil daar ook niet over nadenkenHet beste lijkt het me om bij het juiste adres te zijnnl Tactive zelf.Pff ben nog steeds aan het bijlezen en pas op pag 14.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Ach Water, thanks!Hoe weet jij in het Westen?Het gaat nergens meer overWat ik ook probeer te zeggen..But heeI knewLong before Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Isa is druk met de vragen en testjes haha. Hou je op de hoogte Coco. Heb een goed gevoel nu want ik word echt ziek van mijn rookgedrag en daarbij dochter heeft waarschijnlijk astma dus 1+1= juist stoppen. Past ook helemaal in mijn schema van minimaal 3x per week sporten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 En is dit alles alcoholgerelateerd? Jazeker want dit gaat over de invulling van je leven na de alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Niks sorry Coco;)Maarruuhh ik ga effe die vragenlijst doentot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 AR de vragenlijst over stoppen met roken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Marjo, ik woon in het oosten dus jij woont ten westen van mij he, simpel toch?En ik herken je groeistuipjes, you've been there, you've done that. Het pad is al eerder belopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 quote: Originally posted by: womanHeb bij de slijter nepchampagne gehaald. Minder dan 0.5 % alcohol. Dan maar geen refusal slikken, of kan dat wel ? Ben me bewust van het gevaar, de stap naar lingens blond is natuurlijk best snel gemaakt. Nou ja hoge uitzondering op oudejaarsavond ? Welja ook niet zo'n punt van maken. Verder voor drie weken snaaiwerk ingeslagen dus ik denk dat ik oudejaarsavond wel doorkom. Nu even een uurtje borduren en beetje chillen. Tot later weer doegdoeg Dat zou ik dus niet durven. Durf nog geen bonbon te nemen uit angst dat er A. in zit.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Voor het snoepen ben ik niet bang Coco, ben nooit een snoeper geweest. Heb begin december met mijn dochter zelf een chocoladeletter gemaakt, die ligt nog steeds in het doosje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 HihiIk loop weer vastterwijl ik toch eenwaterdicht planheb gepresenteerd..Het is de presentatieMoet dit nou echt?Nóg een keer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Ik ben dus ook aan het minderen met roken.Als een speer naar de website, ik mag niet meedoen,waarom niet?Ik gebruik medicijnen (AD).Dat vind ik nu echt te zot voor woorden.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 hallo icoonzus (oeps, ik weet niet eens zeker of je een meisje of een jongen bent... :$ ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Wat is je waterdichte plan Marjo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Ships Co Hannah's moppen gewist. Dan word ik een biet. AAARRRGGGGG:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden