Hermie Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Dat vroeg ik mij dus ook af Albertina waarom je geen medicijnen mag gebruiken, kijk kleurenblind snap ik nog (als je de testjes hebt gedaan want die zijn in kleur). Anders jok je toch gewoon een beetje;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Ik weet wel van wie de goede vragen komen..Even geduld Hermie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Ik verwacht het niet Coco, moet er al echt bij nadenken om 3x per dag te eten. En mocht het wel gebeuren dan sport ik het er meteen weer af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Even een presentatie in mekaar frommelen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Marjo, misschien stel je zulke hoge eisen aan jezelf dat je daar nooit aan kunt voldoen. Op een gegeven moment kun je daar diep van in een dip geraken. Niet of weinig drinken en dan toch die onrust? Dan toch misschien vluchten? Maar waarvoor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Take your time Marjo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Lieve allemaal,Ik duik lekker vroeg m'n g'rieflijk bedje in.Morgen weer vroeg op.Blijft aride,Gunn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Hermie,jokken heb ik afgezworen.Ik ben ook aangemeld bij Stivoro,dus ben ik niet helemaal verloren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Bol ---> nog op ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 grmpfff, binnen gaat het goed, net een rondje buiten met de hond en niks hoor, wil niet plassen en rent in paniek weer naar huis dat wordt morgen de wekker zetten! vanmiddag om 4 uur een klein plasje gedaan en verder niksHet is niet terecht maar ik kan daar zo boos om worden, stom beest, pies nou even dan kan je weer naar binnen, maar zo werkt het nietHet is ook niet boos op hond maar boos op de onmacht dat ik niks aan zijn angst kan doen.Ik kan daar niet zo goed tegen merk ik! Nou ja, hopen dat ie het lang genoeg kan ophouden dan maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Lieve Beste Aardige Kirky,ik ken je zo niet,kan je het niet naast je neerleggen?Menig burocrate instantie heb je het hoofd geboden,hier blijf je in hangen.Kom op Kirky, zonde van je energie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 quote: Originally posted by: Hannah1BB ik zou het zo vragen zoals ik het opgeschreven heb. Soms heb ik het idee dat iemand hier zulke vreemde postings blijft plaatsen , dat ik denk dat er meer aan de hand is. Misschien wel niet dronken dus, maar een andere stoornis. En stel dat diegene wel aangeschoten is , en je stelt zo´n vraag... Heb ik het nog niet eens over de gradaties. Je opgefoktheid begrijp ik wel BB al koop je daar ik denk niets voor. Het zijn toch familiedagen en je hebt ook veel verloren dit jaar in die zin in je naaste omgeving. Vind dat jij je er erg dapper doorheen hebt geslagen voor zover je het vertelt hebt hier! Alvast een gelukkig nieuwjaar en dat even iets rustiger mag worden voor je. HannahIk begin me steeds ongemakkelijker te voelen bij de vage details:' iemand' zus en zoKun je geen namen noemen zoals Tapas ook deed? Of richt je dan minstens aan het juiste adres nl. de 'persoon' die je van iets verdenkt of toedicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Wing maar kirk is en blijft een kanjer eerste klas. Hoop dat dit zo blijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Tuurlijk Niknok ben Lord of the rings aan het kijken dus hup hup, terug naar de tievie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Ik hou je wel op de hoogte Albertina want ik geloof dat er 8 momenten zijn waarop je mail danwel opdrachtjes krijgt. Enne.. niemand is ooit helemaal verloren toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Da's goed Hermie,ik zal er op letten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Tap heb je gelezen dat een spuitje om te slapen voor de hond ook kan? Tenminste hier wel. Misschien heb je er overheen gelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Tapas een dier voelt de gemoedstoestand van een mens. Probeer zo rustig mogelijk buiten te lopen en niet te reageren op het geknal. Als jij rustig bent, grote kans dat je hond dan ook rustig is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Co, ik ben nu bij pag 22 en lees je bericht over de moppenHeb ze niet gezien dus zijn ze al gewist...Zoals jij hete zegt waren ze wrsch. leuk...KAn ik ze per pb krijgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 quote: Originally posted by: CocoHUH broer...... Ik ben een duidelijke ZUS Da's mooi, ik heb wel meer zussen maar die kunnen nog wel eens vaag doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Dan je Dar, ik had even het gevoel dat ik je kwijt was,, even maar..Heb overigens vandaag gebeld naar die leuke baan weet je nog.Blijkt dat ze mn brief nooit hebben gehad!!!Intussen zie ik een vac. mbt een baan waar ik al eerder op had geschreven en toen doordrong tot de laatste rondeNet niet geworden. Eens vragen of nogmaals reflecteren nog zin heeft.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Waren leuke testjes hè Isa. Ik ben benieuwd naar het vervolg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 quote: Originally posted by: Cocodoei Hannah. Je hebt mijn vraag niet beantwoord ... geeft niet ! Ja Co, dat geeft wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 welterusten allemaal, Nick, in een oppertje met een nachtlampje aan .... tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 Trusten Niknok Slaap lekker en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden