willie Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Kirky, Hoe was jouw kreet ook weer. Een ervaringsdeskundige weet meet dan tien therapeuten. Ik vind mij zelf hier een ervaringsdeskundige.Hannah 1 Mag lopen wel ? Drie pasjes achteruit een vooruit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
helder Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Hoi even tussen door Willie ik denk dat er wel een verschil is natuurlijk is een borrel een eenheid en een glas bier is dat ook.Dat is niet het verschil, wat ik gemerkt heb of voor mij op gaat is, dat met sterke drank, ik veel makkelijker te snel te veel kan drinken in tijd gemeten dan, mijn laatste kater was kerst 1999 toen had ik een fles sterke drank gekregen, en ik had al hoofdpijn met het tweede glas, dus het vocht verhaal doet er wel degelijk toe, en heb sinsdien het bij bier gehouden, ook voel ik mij wat veiliger als het gaat om beschadiging van de keel enzo, het is wat afgedunt de alcohol maar een eenheid blijft een eenheid.Wel mensen het is weer een jaartje terug dat ik mee schreef, en het is weer bijna oud en nieuw dus doe ik even de groeten aan iedereen, en het beste voor komend jaar, het is goed met mij, en iik ben in goede gezondheid maar moet nog steeds knokken tegen de trek en schrijf liever pas weer mee als het mij lukt geheel vrij te zijn van die rommel.Maar ik lees vaak mee hoor dat is evengoed helpend voor mij.Wel groetjes Helder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 quote: Originally posted by: Cocowitte ik zou het anders even aangeven bij de moderator als je het weggehaald wilt hebben. Je naam staat er echter niet bij vermeld. Ik denk dat Herman het als voorbeeld gebruikt voor alle soortgelijke reacties die hij kreeg die avond. Wat ik wel vind is dat de een wordt weggebonjourd als hij gedronken heeft en de ander niet? Lijkt me één lijn daarin wenselijk. Niet schrijven op het frum als er gedronken is. Het wordt niet van Herman gepikt, dan ook niet van een ander accepteren. dank je coco voor het verwoorden wat ik bedoel, en om wat jij en jane4 zeiden zal ik het weer verwijderen.ik wil echter wel opmerken dat ik uitsluitend iets herhaald heb dat op het forum werd geplaatst.ik heb er geen commentaren aan toegevoegd of er extra een naam bij gezet,dat witte er zelf mee kwam dat het van haar afkomstig kan ik niets aan doen.wat ik wel erken is dat er een vorm van terugpakken jegens witte in zit vanwege het uiterst kwaadaardige en kwetsende karakter van haar post.maar bij deze wat mij betreft zand erover, ik kan kwetsend zijn, maar meer in het algemeen en daarop persoonlijk terugkwetsen en mij pakken op de problemen waar ik het meest zit zitten is niet leuk.dus bij deze , ik hoop dat je dit onderschrift van mij ook niet leuk vond.zal het verwijderen, maar witte je bent niet god op deze site en persoonlijke bans gaan uitdelen.onder deze post van mij zal de post van witte nog 1 keer staan en zal hem daarna weghalen.lees mijn verhaal en de post van witte allebei goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Ik ga naar bedtruste allemaal:lips:ik spreek jullie morgen weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Helder,Bedankt voor jouw reactie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Ik ga lezen en dan val ik vanzelf in slaap hoop ik. WELTERUSTEN ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Dar, een "capacity problem" kan bijvoorbeeld ook veroorzaakt worden als een server maar op de helft van z'n processoren of van z'n geheugen loopt.En als die onderdelen niet direct leverbaar zijn dan staat de Cactus-systeembeheerder ook met lege handen te wachten tot het pakketje binnenkomt.Ik weet zeker dat het niet aan de ICT-er ligt maar dat er ergens in de hele keten een opstopping is.Heb het zelf helaas ook te vaak meegemaakt, en kan heel frustrerend zijn, zowel voor de gebruikers als voor de beheerders.Helder, fijn je weer eens even te lezen, volhouden hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 hoi, is er iemand die er door komt op dit moment, ik weet intussen echt niet meer of iemand on-line is of allang weg.krijg weer grote hoeveelheden witte schermen met engelse tekst waar ik niet op zit te wachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 hoi water, het verschil is echter dat tactive heeft aangegeven in de week voor kerst dat ze onderhoud zouden gaan plegen aan de site, en dat er problemen zouden kunnen onstaan op een bepaalde dag voor kerst.echter naar mijn weten zijn we nu de kerst en er vooraf gaande dagen reeds ruim gepasseerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 kirky zoals altijd, snel en sneller dan een onwillige site.de lucky luke onder ons.en dat in meerdere opzichten naar ik verneem.gefeliciteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Kirky, het is ook normaal onderhoud hoor. Servicepacks, licenties, software-upgrades, firmware (zeg maar drivers), verouderde hardware vervangen, nieuwe contracten,er zit een hele wereld aan techniek en geregel achter zo'n eenvoudig forum. Ik vind het knap dat de hele boel nog draait zoals het draait maar ja, ik kan zeggen been there done that. Hopelijk vindt iedereen nog een beetje geduld om de hobbelige rit uit te zitten tot alles weer "normaal" is(en waarschijnlijk ziet het er dan achter de schermen heel anders uit ). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 water, ik snap je en je verhaal ook.maar zie onze kant van het verhaal, een site draait probleemloos totdat je aangeeft dat je er mee aan het werk gaat drie dagen voor de kerst.blijf er dan in godsnaam van af tot na nieuwjaar zodat in de de meest belangrijke week van het hele jaar deze site gewoon werkt. m.a.w. ze hadden pas in het nieuwe jaar moeten gaan kloten met de site. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 goed, mensen welterusten, ik zal zo de voor mij zware gang gaan van het voor het laatst mijn hond uitlaten, morgen heeft mijn geliefde Debby een fataal bezoekje aan de dierenarts, vanwege een tumor en te verwachten pijnen wil ik dat mijn twaalf jaar oude hond niet meer aandoen, en zal ze morgen naar de eeewige jachtvelden vertrekken.dit doet mij meer zeer dan haar op dit moment moet ik zeggen, zij ligt nu rustig te slapen op haar kleedje , maar ik zal wel geen oog dichtdoen vannacht.groetjes en morgen zal ik mij waarschijnlijk niet melden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 december 2009 Rapport Share Geplaatst 30 december 2009 :):):):):):):):):):):):):):):):):):):musicnote::musicnote::):):):):)::):):):):):musicnote::musicnote::):):):):)::):):):):):musicnote::musicnote::):):):):)::):):):):):musicnote::musicnote::):):):):)::):):):):):musicnote::musicnote::):):):):)::):):):):):musicnote::musicnote::):):):):)::):):):):):):):):):):):):) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 december 2009 Rapport Share Geplaatst 31 december 2009 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden